Tyttöystäväni lähti risteilylle työporukan kanssa

Tyttöystävän

Tyttöystäväni (25v) lähti 2 päivän risteilylle työporukan kanssa (reilu puolet naisia). Mitä ihmiset yleensä tekee risteilyillä? Myönnän en ole ikinä käynyt. Tarvitseeko huolestua mistään, hän on kyllä luotettava ollaan seurusteltu 2v..

17

4309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä huolehdi

      No, jokainen tekee risteilyllä mitä itselleen sopii.
      Tärkeintä on, että sanoit tyttöystäväsi olevan luotettava. Se riittää.
      Silloin todennäköisesti he menevät syömään, naiset nautiskelevat hajuvesien tuoksuista kaupassa, istuvat ja höpöttävät. Ehkä joku käy tanssimassa.
      He nauttivat ja rentoutuvat siellä.
      Kysy tyttöystävältäsi, kun hän tulee takaisin reissusta.

      • Mirannna

        No, tuota minä itsekin avoliitossa elävänä naisena lähdin tyttöporukalla risteilemään niin enpä siellä oikeastaan muuta tehnyt kuin bailasin YSTÄVIENI kanssa. Jotkut sinkkunaiset meidän porukasta iskivät miehiä ja raahasivat hytteihin, mutta en minä kuitenkaan eikä pari muutakaan parisuhteessa elävää naista. Nuorille ihmisille laivat ovat suurimmaksi osaksi juuri biletyspaikkoja. Voisi verrata baarielämään. Jos naisesi on rehellinen ja normaali nuori nainen niin luultavasti hän juuri juhlistaa ystävien kanssa mukavaa illanviettoa jne. Ja jos sinä jostain huolestut niin huolestu vain itsestäsi, kun vaikutat aika vainoharhaiselta kaverilta. Kyllä siihen omaan naiseen pitää voida luottaa 100%:sti ja hyväksyä, että hänkin haluaa viettää mukavaa aikaa YSTÄVIENSÄ kanssa!


      • Muidis
        Mirannna kirjoitti:

        No, tuota minä itsekin avoliitossa elävänä naisena lähdin tyttöporukalla risteilemään niin enpä siellä oikeastaan muuta tehnyt kuin bailasin YSTÄVIENI kanssa. Jotkut sinkkunaiset meidän porukasta iskivät miehiä ja raahasivat hytteihin, mutta en minä kuitenkaan eikä pari muutakaan parisuhteessa elävää naista. Nuorille ihmisille laivat ovat suurimmaksi osaksi juuri biletyspaikkoja. Voisi verrata baarielämään. Jos naisesi on rehellinen ja normaali nuori nainen niin luultavasti hän juuri juhlistaa ystävien kanssa mukavaa illanviettoa jne. Ja jos sinä jostain huolestut niin huolestu vain itsestäsi, kun vaikutat aika vainoharhaiselta kaverilta. Kyllä siihen omaan naiseen pitää voida luottaa 100%:sti ja hyväksyä, että hänkin haluaa viettää mukavaa aikaa YSTÄVIENSÄ kanssa!

        No joo. Meilläkin oli työpaikalta risteily. Ukko oli vähän mustis ennen lähtöä ja ehkä vielä enemmän kun palasin. No menihän se ohi, kun ite pidin hänen mustasukkaisuuttaan vaan huvittavana. Aihetta en todellakaan antanut, vaikka kyllä tanssin sydämeni kyllyydestä. Hyttiin vonkaajia kyllä riitti, eipä kiinnostanut. Meistä noin vajaan kolmenkymmenen naisen joukosta suurin osa oli varattuja mutta valitettavasti kaikki eivät käyttäytyneet sen mukaan. Siis suomeksi sanottuna pettivät, eivätkä hölmöt kännipäissään osanneet peitelläkkään. No tottakai siitä jälistäpäin työpaikalla juttuja liikkui ja yhden miehellekin sitten asia kantautui. Olen senverran kaveri tämän naisen kanssa, että tiedän että kyseessä olleen humalaisen kerta hairahdus, ei muuta. Mutta erohan siitä tuli. Sääli lapsia, yhden laivareissun takia...


      • En usko
        Muidis kirjoitti:

        No joo. Meilläkin oli työpaikalta risteily. Ukko oli vähän mustis ennen lähtöä ja ehkä vielä enemmän kun palasin. No menihän se ohi, kun ite pidin hänen mustasukkaisuuttaan vaan huvittavana. Aihetta en todellakaan antanut, vaikka kyllä tanssin sydämeni kyllyydestä. Hyttiin vonkaajia kyllä riitti, eipä kiinnostanut. Meistä noin vajaan kolmenkymmenen naisen joukosta suurin osa oli varattuja mutta valitettavasti kaikki eivät käyttäytyneet sen mukaan. Siis suomeksi sanottuna pettivät, eivätkä hölmöt kännipäissään osanneet peitelläkkään. No tottakai siitä jälistäpäin työpaikalla juttuja liikkui ja yhden miehellekin sitten asia kantautui. Olen senverran kaveri tämän naisen kanssa, että tiedän että kyseessä olleen humalaisen kerta hairahdus, ei muuta. Mutta erohan siitä tuli. Sääli lapsia, yhden laivareissun takia...

        ""Olen senverran kaveri tämän naisen kanssa, että tiedän että kyseessä olleen humalaisen kerta hairahdus, ei muuta.""

        Nämä on näitä tyhjänpäisiä selityksiä!!! Tuollainen nainen voi pettää muulloinkin! Se on ihan varma! Toiset on vaan niin "HELPPOJA"!!!


      • Vaimomyös
        Muidis kirjoitti:

        No joo. Meilläkin oli työpaikalta risteily. Ukko oli vähän mustis ennen lähtöä ja ehkä vielä enemmän kun palasin. No menihän se ohi, kun ite pidin hänen mustasukkaisuuttaan vaan huvittavana. Aihetta en todellakaan antanut, vaikka kyllä tanssin sydämeni kyllyydestä. Hyttiin vonkaajia kyllä riitti, eipä kiinnostanut. Meistä noin vajaan kolmenkymmenen naisen joukosta suurin osa oli varattuja mutta valitettavasti kaikki eivät käyttäytyneet sen mukaan. Siis suomeksi sanottuna pettivät, eivätkä hölmöt kännipäissään osanneet peitelläkkään. No tottakai siitä jälistäpäin työpaikalla juttuja liikkui ja yhden miehellekin sitten asia kantautui. Olen senverran kaveri tämän naisen kanssa, että tiedän että kyseessä olleen humalaisen kerta hairahdus, ei muuta. Mutta erohan siitä tuli. Sääli lapsia, yhden laivareissun takia...

        oliko todellakin näin, että oli merkityksetön syrjähyppy ja vieläpä tuntemattoman kanssa johon ei mitään yhteyksiä pidetä jälkeenpäin? Silloin aikuisten pitäisi pystyä pääsemään tuollaisesta yli. Jos muuten parisuhde on kunnossa. Lasten etu on kuitenkin tärkein. Mutta eihän suomalainen mies siihen tietenkään pysty. Liian heikko itsetunto. Mennään helpoimman kautta ja jätetään leikki sikseen, kun ei itsetunto ja rahkeet riitä parisuhteen hoitamiseen ja parantamiseen. Varsinkaan jos pitäisi nähdä syytä tapahtuneesen myös itsessä! Sitten erotaan, kun ottaa niin kunnialle jos joku toinenkin on YHDEN kerran harrastanut seksiä vaimon kanssa. Siis pelkkää seksiä. Sääli pariskunnan lapsia joilla on nyt rikkinäinen koti. Ja sääli myös erehdyksen tehnyttä naista jonka miehellä ei ollut munaa olla MIES.


      • 20
        Vaimomyös kirjoitti:

        oliko todellakin näin, että oli merkityksetön syrjähyppy ja vieläpä tuntemattoman kanssa johon ei mitään yhteyksiä pidetä jälkeenpäin? Silloin aikuisten pitäisi pystyä pääsemään tuollaisesta yli. Jos muuten parisuhde on kunnossa. Lasten etu on kuitenkin tärkein. Mutta eihän suomalainen mies siihen tietenkään pysty. Liian heikko itsetunto. Mennään helpoimman kautta ja jätetään leikki sikseen, kun ei itsetunto ja rahkeet riitä parisuhteen hoitamiseen ja parantamiseen. Varsinkaan jos pitäisi nähdä syytä tapahtuneesen myös itsessä! Sitten erotaan, kun ottaa niin kunnialle jos joku toinenkin on YHDEN kerran harrastanut seksiä vaimon kanssa. Siis pelkkää seksiä. Sääli pariskunnan lapsia joilla on nyt rikkinäinen koti. Ja sääli myös erehdyksen tehnyttä naista jonka miehellä ei ollut munaa olla MIES.

        johtuu suomalaisen miehen huonosta itsetunnosta, Junttiudesta johtuvasta taitamattomuudesta käsitellä asioita.


      • talvi_75
        Vaimomyös kirjoitti:

        oliko todellakin näin, että oli merkityksetön syrjähyppy ja vieläpä tuntemattoman kanssa johon ei mitään yhteyksiä pidetä jälkeenpäin? Silloin aikuisten pitäisi pystyä pääsemään tuollaisesta yli. Jos muuten parisuhde on kunnossa. Lasten etu on kuitenkin tärkein. Mutta eihän suomalainen mies siihen tietenkään pysty. Liian heikko itsetunto. Mennään helpoimman kautta ja jätetään leikki sikseen, kun ei itsetunto ja rahkeet riitä parisuhteen hoitamiseen ja parantamiseen. Varsinkaan jos pitäisi nähdä syytä tapahtuneesen myös itsessä! Sitten erotaan, kun ottaa niin kunnialle jos joku toinenkin on YHDEN kerran harrastanut seksiä vaimon kanssa. Siis pelkkää seksiä. Sääli pariskunnan lapsia joilla on nyt rikkinäinen koti. Ja sääli myös erehdyksen tehnyttä naista jonka miehellä ei ollut munaa olla MIES.

        nämä tietenkin on yksilökohtaisia asioita. Itse kuulun siihen kategoriaan et kerrasta poikki.
        Yhden naisen mies siis ole, enkä pettämistä hyväksy itseni enkä toisenkaan puolelta.
        Joillekkin tuo ehkä sopii et hyppii hytistä toiseen eikä parisuhde siitä muutu, mut ite en tuollaista kyl
        ymmärrä enkä omalle kohdalle hyväksy. Mielestäni jos tuollaiseen on tarvetta niin ei parisuhteessa ole kaikki hyvin ja on aika katsella jotain sopivampaa. Näin siis omalla kohdallani ajattelen siitä miten haluan itse toista kohdella ja tulla kohdelluksi.

        Ja mitä tulee lasten takia suhteessa olemiseen, niin ehdottomasti ei tuollaisen jälkeen.
        Sen tietää et suhde ajautuu riitaisaksi ja kenelläkään ei silloin ole hyvä olla, saatika lapsilla kun joutuvat
        riitoja katselemaan.


      • samaa mieltä
        talvi_75 kirjoitti:

        nämä tietenkin on yksilökohtaisia asioita. Itse kuulun siihen kategoriaan et kerrasta poikki.
        Yhden naisen mies siis ole, enkä pettämistä hyväksy itseni enkä toisenkaan puolelta.
        Joillekkin tuo ehkä sopii et hyppii hytistä toiseen eikä parisuhde siitä muutu, mut ite en tuollaista kyl
        ymmärrä enkä omalle kohdalle hyväksy. Mielestäni jos tuollaiseen on tarvetta niin ei parisuhteessa ole kaikki hyvin ja on aika katsella jotain sopivampaa. Näin siis omalla kohdallani ajattelen siitä miten haluan itse toista kohdella ja tulla kohdelluksi.

        Ja mitä tulee lasten takia suhteessa olemiseen, niin ehdottomasti ei tuollaisen jälkeen.
        Sen tietää et suhde ajautuu riitaisaksi ja kenelläkään ei silloin ole hyvä olla, saatika lapsilla kun joutuvat
        riitoja katselemaan.

        Komppaan edellistä, olen yhden miehen nainen ja pettäminen on ehdoton ei, kerrasta poikki siis, sillä ei ole väliä onko kyseessä yksi känni hairahdus ilman tunteita vai monta kertaa pettämistä ihastuksen kanssa. Kun luottamus menee, se menee. Ja jos pystyy noin kännissä pettämään ilman tunteita on se melkein pahempi, silloin ei voisi luottaa enää yhtään toiseen koska aina kun toinen lähtisi johonkin olisi mahdollista että pettää. Ihastuminen on vaikeampaa joten pettäminenkin hieman vaikeampaa, mutta oli miten oli, en salli pettämistä, minusta jo toisen suutelu on pettämistä!


      • T***
        En usko kirjoitti:

        ""Olen senverran kaveri tämän naisen kanssa, että tiedän että kyseessä olleen humalaisen kerta hairahdus, ei muuta.""

        Nämä on näitä tyhjänpäisiä selityksiä!!! Tuollainen nainen voi pettää muulloinkin! Se on ihan varma! Toiset on vaan niin "HELPPOJA"!!!

        Olen samaa mieltä "sata lasissa".


      • Aviomiesmyös
        Vaimomyös kirjoitti:

        oliko todellakin näin, että oli merkityksetön syrjähyppy ja vieläpä tuntemattoman kanssa johon ei mitään yhteyksiä pidetä jälkeenpäin? Silloin aikuisten pitäisi pystyä pääsemään tuollaisesta yli. Jos muuten parisuhde on kunnossa. Lasten etu on kuitenkin tärkein. Mutta eihän suomalainen mies siihen tietenkään pysty. Liian heikko itsetunto. Mennään helpoimman kautta ja jätetään leikki sikseen, kun ei itsetunto ja rahkeet riitä parisuhteen hoitamiseen ja parantamiseen. Varsinkaan jos pitäisi nähdä syytä tapahtuneesen myös itsessä! Sitten erotaan, kun ottaa niin kunnialle jos joku toinenkin on YHDEN kerran harrastanut seksiä vaimon kanssa. Siis pelkkää seksiä. Sääli pariskunnan lapsia joilla on nyt rikkinäinen koti. Ja sääli myös erehdyksen tehnyttä naista jonka miehellä ei ollut munaa olla MIES.

        Just, että miehen pitää antaa anteeksi ja hyväksyä asia. Kun kerran oli vain yksi kerta eikä muuten tunteita... No, jos olisi ollut toistepäin niin eiköhän nimimerkki "vaimomyös" olisi ollut potkimassa tätä sitoutumiskyvytöntä miestä pellolle. Se siitä tasavertaisuudesta ja samoista oikeuksista.

        En itse pistä poikki jos käydään vieraissa, mutta meitä on niin moneen junaan että ei sitä voi toisia asiasta tuomita. Kun kerran naimisissa ollaan, niin vaimo tuntee miehensä ja oli tietoinen tämä ehdottomuudesta. Eli vaimo otti tietoisen riskin, hänen tulee katsoa peiliin asiassa - ei miehen!


      • brother to barricade
        Vaimomyös kirjoitti:

        oliko todellakin näin, että oli merkityksetön syrjähyppy ja vieläpä tuntemattoman kanssa johon ei mitään yhteyksiä pidetä jälkeenpäin? Silloin aikuisten pitäisi pystyä pääsemään tuollaisesta yli. Jos muuten parisuhde on kunnossa. Lasten etu on kuitenkin tärkein. Mutta eihän suomalainen mies siihen tietenkään pysty. Liian heikko itsetunto. Mennään helpoimman kautta ja jätetään leikki sikseen, kun ei itsetunto ja rahkeet riitä parisuhteen hoitamiseen ja parantamiseen. Varsinkaan jos pitäisi nähdä syytä tapahtuneesen myös itsessä! Sitten erotaan, kun ottaa niin kunnialle jos joku toinenkin on YHDEN kerran harrastanut seksiä vaimon kanssa. Siis pelkkää seksiä. Sääli pariskunnan lapsia joilla on nyt rikkinäinen koti. Ja sääli myös erehdyksen tehnyttä naista jonka miehellä ei ollut munaa olla MIES.

        On helppo huudella sivusta. Mitä itse tekisit kuultuasi miehen pettäneen sinua ? Eiköhän siinä inhimillisesti luottamuksen pettämisestä ja menetyksestä tulisi tuskia, itsetunnolla sen kanssa ei ole tekemistä.

        Muutoin olen osittain samaa mieltä, että suhteen eteen pitäisi olla valmis näkemään vaivaa, kummankin. Ja usein pettäminen on nimenomaan seuraus siitä, että omassa parisuhteessa on jotain pielessä ja se on aina kahden kauppa. Eli molempien pitää katsoa peiliin. Ihanteellista olisi pystyä korjaamaan se ennen tuollaista virhettä, koska katkeruus usein myös näivettää...

        Kovin herkästi syyllistät. Lapset kärsivät myös siitä, jos perhe ei ole katkeruuden takia onnellinen. Joskus lapset voittavat erossa itselleen läsnäolevammat vanhemmat. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia.

        Eikös teidän naisten naisten pitänyt pystyä muuhunkin kuin kaavamaiseen ajatteluun, senhän piti olla vain miesten "ominaisuus" ;)


    • rose18

      minä en lähtisi..
      voisin mennä ukkoni kanssa ihan kahestaan tai perheeni kanssa.
      tai viettää kaksi päivää vapaata perheeni kanssa..

    • Kyösti P. Mahtisonni

      Todella typerää kääntää mitään petetyn osapuolen syyksi. Aivan sama vaikka kyseessä olisi hairahdus ja vaimo/mies kännissä. Itseäni ainakin satuttaisi ihan samalla tavalla, enkä pystyisi enää katsomaan tai tuntemaan niitä vanhoja tunteita toista kohtaan. Ymmärrän siis hyvin jos toinen haluaa tuollaisen jälkeen suhteesta pois.

    • elämäohi

      Vaimoni petti laivareissulla. Pikkuisten takia pakko jaksaa, mutta enään en häneen koske. Ei sitä pysty ees kirjottaan kuinka sattuu!

      • Aviopuoliso

        VAIMOMYÖS oletko myös pettänyt, kun kerran noin kommentoit (Sitten erotaan, kun ottaa niin kunnialle jos joku toinenkin on YHDEN kerran harrastanut seksiä vaimon kanssa.) Sääli lapsiasi jos sinulla edes sellaisia on! Epäilen että kaltaisellasi ihmisellä tuskin on edes tietoa rehellisestä perhe-elämästä. Jos rehellisessä parisuhteessa eläisit kera lapsien et todellakaan katsoisi läpi sormien sitä että puolisosi harrastaisi seksiä edes KERRAN jonkun toisen kanssa. Vai onko se sinusta täysin normaalia?


    • Sit botskil tehny ;)

      100 varmasti panee siellä jonkun komean urksen kanssa, laivalla myös on hyvä harrastaa ryhmäseksiä, eli on voinut naida useammankin miehen kanssa.
      Kts totuutta silmiin!

    • erohan se

      Meistä noin vajaan kolmenkymmenen naisen joukosta suurin osa oli varattuja mutta valitettavasti kaikki eivät käyttäytyneet sen mukaan. Siis suomeksi sanottuna pettivät,

      Minä olin yksi pettäjistä ja tunnustin sen miehellini. Tultiin reissusta ja minulla alkoi ihme kutina alapäässä. Mieheni sitten oli illalla vailla pillua ,mutta en voinut koska kutina oli kova ja pelkäsin tautia. Sanoin miehelleni etten halua sexiä muuta kuin sinut tyydyttää.

      Annoin hänelle suusexiä mutta hän halusi yhtyä johon en suostunut. Mieheni veti johtopäätöksen ,että olen saanut taudin laivalta ,johon minun oli pakko kertoa miten kävi. Kerroin miehelleni ,että pelkään tautia ja tutkimuksissa ilmeni pahin mahdollinen tauti ,mikä ei mene viikossa ohi. Mieheni vaati kaikkien nimet jotka pettivät miehiään kerroin hänelle nimet. Erohan meillä on ovella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe