Rivikansalaisen ääni kuuluviin politiikan alttarilla!
Stubb vastuuseen! Alexander Stubb vastuuseen! Lipponen vastuuseen! Niinistö!
Halonen alas! Halosen hallitus alas! vanhasen hallitus ylös! Verot alas! Maavero ylös!
Liberaalit vastuuseen puheistaan! Alexander Stubbin verot ylös! Kunnallisvero alas!
Kansan ääni kuuluviin kommunismin alttarilla! Työmarkkinatuki alas! Oppisopimustuki ylös!
Kansan syvät rivit esiin
kansalainen777
1
161
Vastaukset
Rivikansalaisen ääni tosin kuuluu politiikan pääalttarilla taas 17.4.2011 kun saamme taas valita kansamme uudet ja vanhat edustajat 4 vuoden kaudelle. Siinä kuuluu jokaisen kansalaisen ääni, oli hän rivissä tai jonossa.
Mitä ihmeen sekoilua täällä muutoin harrastetaan kun puhutaan Halosen hallituksesta, mistähän maasta se kirjoittaja lienee koska meillä ei ole Halosen hallitusta ja Stubb on hoitanut ulkoministerin hommansa hyvin.
Kansan ääni kuuluu myös kommunismin alttarilla, kansa on buuannut komut suohon. Mitä muuta sen vielä pitäisi tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275