MAINOSKATKOT

ÄRSYYNTYNYT

Minua Ärsyttää suunnattomasti kun noita mainoksia työnnetään joka väliin 10min välein!!!!!!!!!
Rupee hermoo kiristämään!!!! Eikö kellään ole samoja ajatuksia? Mistä voisi ruveta asiaa tiedustelemaan ja VALITTAMAAN näistä mainoskatkoista,jotta niitä ei tulisi niin paljoa esim. tunnin ohjelmassa niitä on nykysin varmaan jo 4kpl !!!!!!????????
Minä en tykkää ja sillä sipuli.

18

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko miettinyt millä ne ohjelmat rahoitetaan? Syynä tuohon lisäämiseen on pitkälti tallentavat digiboksit. Ne helpottavat mainoskatkojen ohittamista, joten pitkät mainoskatkot eivät toimi.

      • ÄRSYYNTYNYT

        Ai sinua ei haittaa,että mainoskatkoja on n.10min välein????Sinulla on varmaan se tallentava boksi,mutta minulla ei ole, joten olen tälläinen tavallinen tallaaja,joka katsoo sillä hetkellä tv:tä.Niin ne ohjelmat VARMAANKIN rahoitetaan niillä mainoksilla! Luulitko minua aivan pässiksi,etten tota tiennyt!!!!????? Sitä en kyllä ymmärrä mitä sanoit;-joten pitkät mainoskatkot eivät toimi??


      • ÄRSYYNTYNYT kirjoitti:

        Ai sinua ei haittaa,että mainoskatkoja on n.10min välein????Sinulla on varmaan se tallentava boksi,mutta minulla ei ole, joten olen tälläinen tavallinen tallaaja,joka katsoo sillä hetkellä tv:tä.Niin ne ohjelmat VARMAANKIN rahoitetaan niillä mainoksilla! Luulitko minua aivan pässiksi,etten tota tiennyt!!!!????? Sitä en kyllä ymmärrä mitä sanoit;-joten pitkät mainoskatkot eivät toimi??

        niitä mainoksia on vähän liika..discovery kanavassa yritin nauhotta stan lee yliihmiset 59 min nauhotusta 25 min on ohjelma..kaikki muut mainokset


      • ÄRSYYNTYNYT
        caki79 kirjoitti:

        niitä mainoksia on vähän liika..discovery kanavassa yritin nauhotta stan lee yliihmiset 59 min nauhotusta 25 min on ohjelma..kaikki muut mainokset

        No hyvä että joku muukin on samaa mieltä kun minä näistä mainoskatkoista.KIITOS


      • ÄRSYYNTYNYT kirjoitti:

        No hyvä että joku muukin on samaa mieltä kun minä näistä mainoskatkoista.KIITOS

        Millä ajattelit että TV-kanavien pitäisi hankkia rahansa?


      • ,
        okaro kirjoitti:

        Millä ajattelit että TV-kanavien pitäisi hankkia rahansa?

        Miten se discovery kanava mahtaa noilla 10 minuutin välein lähetettävillä 5 minuutin mainoskatkoilla rikastua , kun niissä vain mainostetaan omaa kanavaa ja omia ohjelmia ??


      • ÄRSYYNTYNYT
        okaro kirjoitti:

        Millä ajattelit että TV-kanavien pitäisi hankkia rahansa?

        Eihän tässä ole kyse siitä,vaan mainoskatkoista,joita minusta on LIIKAA!! TAJUATKO???? Mainoksiahan on aina ollut mainoskanavilla,vai ja sitä vartenhan ne ovat?? Tein eilen illalla kokeen ja otin kellolla ihan aikaa,että miten pitkät ovat mainoskatkot ja miten pitkä on ohjelma-aika.Kanavaa en tässä sano,mutta tulos oli tämä: tunnin ohjelmasta ennenkuin se edes alkoi niin mainoksia tuli 3min,ohjelma-aikaa oli yht.39min mainoskatkoja 3kpl yht 17min ja ohjelman loputtua vielä mainoksia 4min.Kun minä lasken tämän yhteen niin saan mainoskatkoille huimat 21min.
        Ja itse ohjelma oli VAIN SEN 39min.Eikö 21 39 olekin 60??? Mitä ne hankii jos omia ohjelmia mainostavat???????!!!!!!!!!!


      • ÄRSYYNTYNYT kirjoitti:

        Eihän tässä ole kyse siitä,vaan mainoskatkoista,joita minusta on LIIKAA!! TAJUATKO???? Mainoksiahan on aina ollut mainoskanavilla,vai ja sitä vartenhan ne ovat?? Tein eilen illalla kokeen ja otin kellolla ihan aikaa,että miten pitkät ovat mainoskatkot ja miten pitkä on ohjelma-aika.Kanavaa en tässä sano,mutta tulos oli tämä: tunnin ohjelmasta ennenkuin se edes alkoi niin mainoksia tuli 3min,ohjelma-aikaa oli yht.39min mainoskatkoja 3kpl yht 17min ja ohjelman loputtua vielä mainoksia 4min.Kun minä lasken tämän yhteen niin saan mainoskatkoille huimat 21min.
        Ja itse ohjelma oli VAIN SEN 39min.Eikö 21 39 olekin 60??? Mitä ne hankii jos omia ohjelmia mainostavat???????!!!!!!!!!!

        Minä jo selitin asian kertaalleen. Tallentavat boksit ovat tehneet mainoskatkojen ohittamisesta helppoa. Siksi pitkien mainoskatkojen hyöty on vähentynyt ja mainoskatkoja on lyhennetty, mutta samalla niiden määrää on lisätty.

        Mikä ohjelma oli kyseessä? Amerikkalaiset televisiosarjat tehdään tunnin ohjelma-aikaan. Itse ohjelma kestää yleensä n. 40-42 minuuttia. Suomessa mainoksia on paljon ohjelmien väillä. USA:ssa käsittääkseni mainokset ovat lähinnä ohjelmien keskellä.

        Joku Discovery sitten on ihan oma lukunsa. Se ei ole suomalainen kanava.


      • , kirjoitti:

        Miten se discovery kanava mahtaa noilla 10 minuutin välein lähetettävillä 5 minuutin mainoskatkoilla rikastua , kun niissä vain mainostetaan omaa kanavaa ja omia ohjelmia ??

        Toisilla ohjelma-alueilla niillä katkoilla saattaa olla ihan oikeita mainoksia.


      • ÄRSYYNTYNYT
        okaro kirjoitti:

        Minä jo selitin asian kertaalleen. Tallentavat boksit ovat tehneet mainoskatkojen ohittamisesta helppoa. Siksi pitkien mainoskatkojen hyöty on vähentynyt ja mainoskatkoja on lyhennetty, mutta samalla niiden määrää on lisätty.

        Mikä ohjelma oli kyseessä? Amerikkalaiset televisiosarjat tehdään tunnin ohjelma-aikaan. Itse ohjelma kestää yleensä n. 40-42 minuuttia. Suomessa mainoksia on paljon ohjelmien väillä. USA:ssa käsittääkseni mainokset ovat lähinnä ohjelmien keskellä.

        Joku Discovery sitten on ihan oma lukunsa. Se ei ole suomalainen kanava.

        Voi pyhä sylvi sun kanssas!!! Ei voi muuta ku nauraa sulle!!!!!
        Olet varmaan juuri sellainen kaikkitietävä ihminen,että!!! HOH HOIJAA.


      • ÄRSYYNTYNYT kirjoitti:

        Voi pyhä sylvi sun kanssas!!! Ei voi muuta ku nauraa sulle!!!!!
        Olet varmaan juuri sellainen kaikkitietävä ihminen,että!!! HOH HOIJAA.

        Oliko sinulla jotain pointtia?


      • ÄRSYYNTYNYT
        okaro kirjoitti:

        Oliko sinulla jotain pointtia?

        On ,mutta sinulla ei näköjään.Minua hiertää ne mainoskatkot,jos et sattunut tajuamaan.
        Niin älä rupea minulle paasaamaan jostain tallentavista bokseista ja mainoksien ohituksista,ym,ym.
        Ja olisin halunnut luoda kunnon keskustelun ja saada muitakin kanssaihmisiä sanomaan oman mielipiteensä tästä asiasta,mutta sitten täällä rupeaa yksi ja sama laittamaan kommentteja,mitä minä en todellakaan toivonut.
        Mitä mieltä TE muut olette tästä ko.asiasta,olkaa niin ystävällisiä ja laittakaa mielipiteenne,ettei minun tarvitse vääntää kättäni kipeäksi yhden takia.


      • ÄRSYYNTYNYT kirjoitti:

        On ,mutta sinulla ei näköjään.Minua hiertää ne mainoskatkot,jos et sattunut tajuamaan.
        Niin älä rupea minulle paasaamaan jostain tallentavista bokseista ja mainoksien ohituksista,ym,ym.
        Ja olisin halunnut luoda kunnon keskustelun ja saada muitakin kanssaihmisiä sanomaan oman mielipiteensä tästä asiasta,mutta sitten täällä rupeaa yksi ja sama laittamaan kommentteja,mitä minä en todellakaan toivonut.
        Mitä mieltä TE muut olette tästä ko.asiasta,olkaa niin ystävällisiä ja laittakaa mielipiteenne,ettei minun tarvitse vääntää kättäni kipeäksi yhden takia.

        Kiittämättömyytesi on outoa. TV-kanavat tuovat sinulle ilmaista katsottavaa (TV-maksu on lakisääteinen maksu, joka menee Ylelle.) ja sinä valitat, kun laittavat siihen mainoksia väliin.

        Onko sinulla empatiavaikeuksia. Ajattele asiaa sen mainostajan kannalta. Sehän sen ohjelman rahoittaa.


      • ÄRSYYNTYNYT
        okaro kirjoitti:

        Kiittämättömyytesi on outoa. TV-kanavat tuovat sinulle ilmaista katsottavaa (TV-maksu on lakisääteinen maksu, joka menee Ylelle.) ja sinä valitat, kun laittavat siihen mainoksia väliin.

        Onko sinulla empatiavaikeuksia. Ajattele asiaa sen mainostajan kannalta. Sehän sen ohjelman rahoittaa.

        Nyt Okaro;toi oli jo vyön alle lyömistä!! En ole kiittämätön.
        Kiitoksia kuitenkin mielipiteistäsi.


      • ÄRSYYNTYNYT
        okaro kirjoitti:

        Toisilla ohjelma-alueilla niillä katkoilla saattaa olla ihan oikeita mainoksia.

        Ei muuten ole.Yli puolet mainosajasta on sitä kun ne mainostaa tulevia omia ohjelmia.


    • <<<<<<<<<

      on helvetin ärsyttäviä,ja ihan saatanan pitkiä
      ei siinä muu auta kun vaihtaa kanavaa

    • Nature75

      Liika on liikaa mainoksissakin. Siinä oli mm. yksi niistä syistä, joiden vuoksi heitin kymmenen vuotta sitten hukkalaatikkoni hevon vitun kuuseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe