Suomeksi laulaa

Olen suomalainen

Ihan kivaa kuunnella, kun Arí laulaa suomeksi. En ois kyllä uskonut, et tämmöstä musaa laulaa.

http://www.youtube.com/watch?v=bcoKnQKvUj0

http://www.youtube.com/watch?v=f_17vbPBYSg

32

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan ihanaa...

      Arin ja Lucan pitäisi koota AK-bändi, tehdä suomirokkilevy, keikkailla ja lyödä rahoiksi. Arilla on hieno ääni tällaiseenkin musiikkiin, kuin myös Lucalla.
      Kiitos kuvaajalle ja linkittäjälle!

      • plmvg

        Ihanaa kuunneltavaa....ja katseltavaa.


      • kulausta huiviin
        plmvg kirjoitti:

        Ihanaa kuunneltavaa....ja katseltavaa.

        pörössä niin kyllä kuulosta vielä paremmalta .onko ari lonkkunsa jo juonut kun ei ole missään havaintoa lasista .


    • taas isokiitos

      Tämä hyvä - toimii, lisää tätä. Kiitos videoijalle ja linkittäjälle. Muuten, olihan sitä Juicen musiikkia Arin esittämänä Vuorisaarna ja Paperitaähdet Juce Fruit' n albumilla jo, jos on päässyt unohtumaan. Multa ei, kun lätty on ostettu ja paljon kuunneltu, ei toki pelkästään Arin vuoksi, hyviä artisteja muitakin sillä rieskallaa.

    • Hukkaan menee

      noissa biiseissä Arin ääni ja laulutaidot, mut ei jäbät kai niin haudanvakavasti oo liikkeelläkään. Toisaalta saisivat kyllä olla ja vedellä vaikka kunnon balladeja. Suomipop ei istu Arille pätkääkään, koska sen ääni on aivan liian vahva noihin biiseihin. Menee baarissa taustamusana.

      • hukkaan

        Juicen musiikin esittäminen ei mene koskaan hukkaan, on se vaan sellaista musiikkia.


      • kannupoika

        että tää on kyllä vähän pliisu, tai oikeastaan ihan pimeetä , eihän nyt kaikkee voi sulattaa , eikä se koivunen nyt ihan kaikkee hallitse . älkää ny turhaan hehkuttako , mitä tossa oli sellast mikä olisi ollu fantastista .... järkyttävää ..!!!


      • turhaa hehkutusta
        kannupoika kirjoitti:

        että tää on kyllä vähän pliisu, tai oikeastaan ihan pimeetä , eihän nyt kaikkee voi sulattaa , eikä se koivunen nyt ihan kaikkee hallitse . älkää ny turhaan hehkuttako , mitä tossa oli sellast mikä olisi ollu fantastista .... järkyttävää ..!!!

        Sulla ei nyt vaan ole hyvä päivä vai oletko aina vain vastakarvaa? Ei sun tarvii hekutta, muttta muillakin on oikeus mielipiteeseensä ja turhaa hehkutusta en ole havinnut. Tuo duo toimii, minun mielestäni ja minulla on oikeus sanoa se ääneen- sorry harry.


      • menee hukkaan

        noissa esityksissä hyvät biisit. Arin ääni on aivan liian hento ja ohut noihin biiseihin. Baarin taustamusana menettelee.


      • sopii Koivuselle

        Kävin kattomassa ton musta aurinko nousee -biisin ja oon kyllä sitä mieltä, että Koivunen on eka Juicea vetäny artisti, joka ei mua ärsytä. Koivunen on niin omanlaisensa laulaja, sen ääni tulee vaivattomasti ja sanat selvästi, et se tekee tekstille hienosti oikeutta. Ja tuo sen nukkavieru olemus on stemmassa musiikin kanssa. Juice ei sovi ruskettuneille hontohammastyypeille.


      • mieltä.
        sopii Koivuselle kirjoitti:

        Kävin kattomassa ton musta aurinko nousee -biisin ja oon kyllä sitä mieltä, että Koivunen on eka Juicea vetäny artisti, joka ei mua ärsytä. Koivunen on niin omanlaisensa laulaja, sen ääni tulee vaivattomasti ja sanat selvästi, et se tekee tekstille hienosti oikeutta. Ja tuo sen nukkavieru olemus on stemmassa musiikin kanssa. Juice ei sovi ruskettuneille hontohammastyypeille.

        Arin koruton mutta täyteläinen soundi kirkastaa biisin erittäin kuunneltavaksi tällaisellekin joka ei juicen musaa pahemmin kuuntele.


    • Bussipysäkillä
      • Pentti Varonen

        Uskomattoman ohut ja kimee. Siis todella persoonallinen.


    • ei suomeksi
      • kiitos....

        Suosikkilaulaja ja yksi suosikkibiisi. Hyvältä kuulostaa ja näyttää.


      • Pentti Varonen

        Tässä Ari ei ollut oletetun personaallinen vaan päinvastoin, vetäisi ihan kelpo tulkinnan.


      • Mikä ettei
        Pentti Varonen kirjoitti:

        Tässä Ari ei ollut oletetun personaallinen vaan päinvastoin, vetäisi ihan kelpo tulkinnan.

        huumorilevyn nimellä: Veera Vaapukka. Monipuolinen ja muuntuva ääni.


      • karseeta kidutusta

        taivahan talikynttilät nyt on pikkupekko vauhdissa , täähän on kun koulun " kevätjuhlista" tai jotain vastaavaa , pitääkö tuosta ihan oikeest maksaa mania ..häh .!!


      • and love
        karseeta kidutusta kirjoitti:

        taivahan talikynttilät nyt on pikkupekko vauhdissa , täähän on kun koulun " kevätjuhlista" tai jotain vastaavaa , pitääkö tuosta ihan oikeest maksaa mania ..häh .!!

        Hei pikkupekko! Tuolta tosiaan kuulostaa kun lauletaan oikeasti (kuten koulusi juhlissa). Olet varmaan tuiskua ja abreuta kuunnellessasi tottunut playbackin autotune-ääneen, mutta oikeat artistit laulavat oikeasti eikä ääni ole studiossa muokattua. Yleensä jos ravintolassa on esiintyjä on myös pääsymaksu, mutta ei aina, klubeilla sen sijaan yleensä aina. On toki kidutusta, että joudut vielä odottamaan monta vuotta ennen kuin pääset ravintolaan kuuntelemaan oikeita artisteja, mutta koitahan kestää.


      • zatzatzaa

        että ari on noin lahjakas , hän jopa soittaa ihanasti "istrumenttia" aivan nuotilleen ja että olen kaivannut sitä hänen tanssiaan , kun se on niin modernia meille maatiaisille .


      • Ari on lahjakas
        zatzatzaa kirjoitti:

        että ari on noin lahjakas , hän jopa soittaa ihanasti "istrumenttia" aivan nuotilleen ja että olen kaivannut sitä hänen tanssiaan , kun se on niin modernia meille maatiaisille .

        ja sinä palstakyylä olet melkein yhtä lahjakas tai ainakin ahkera keksimään nimimerkkejä ja uusia kommentteja viestiketjuihin.


      • hyvä,

      • sekoilussakin
        hyvä, kirjoitti:

        kuten muutama muukin tältä keikalta, paljon paremmat kuin nuo viimeiseimmät.
        Lennonin biisi kuulostaa hyvältä Ari vetämänä, parempi kuin Lennon:)
        http://www.youtube.com/watch?v=4oi-gnHEE8o

        Eissssäääh. Ei oo Lennonia lähelläkään, ees laullisesti ja teknisesti.

        Ari kyl parhaiten sopii noihin suomipoppeihin, ei vaadi niinku liikaa laulullisesti.


      • on paljon
        sekoilussakin kirjoitti:

        Eissssäääh. Ei oo Lennonia lähelläkään, ees laullisesti ja teknisesti.

        Ari kyl parhaiten sopii noihin suomipoppeihin, ei vaadi niinku liikaa laulullisesti.

        parempi kuin tyhjänpäiväiset suomipopit ja oikeesti vitun hyvä esitys, kuuntele äläkä asennoidu ja/ tai provoa.


    • Suomirockin

      ja -popin idea on melkein aina siinä, että laulaja ei oo tavista parempi mut jee, kaikki ymmärtää sanat ja joskus, mut vaan joskus, niissä on myös ajatusta. Sit kun oikee laulaja rupee noita esittään, niin kuuntelijalle tulee ihan vitun pettynyt olo, kun koko ajan odottaa, et koska tää lähtee lentoon, mut eihän se lähde, koska ei noihin biiseihin oo kirjotettu revittelyn varaa. Ja tää on kyllä aika surkeeta, et vaikka Koivunen vetäis minkä puolihuolimattoman baarinnurkkakeikan, niin aina tulee tube täyteen videoita. En oo kyllä kenenkään muun laulajan kohdalla huomannu vastaavaa ja eihän noi tosiaan mitään hyvää promoo oo...

      • kyllä_

        mutta noi on kyllä ihan ok, toisin kuin monet muut mitä siellä on. Niistä ymmärtää että ne on baarin nurkassa vedettyjä ja biisit normi baarinnurkkabiisejä, ja sellaisina hyviä ja hauskoja.


      • görgyj

        kappaleet tehdään suomen kielellä sanojen takia. Ovat usein musiikillisesti surkeita. Ovatko suomalaisille sanat tärkeimmät musiikissa?


    • Angelina01010101
      • biisi

        Mahdoton tehtävä saada tosta kuunneltavaa.


    • WWWWWWMM

      nyt woi laulaa mitä waan waik yötä;))) mä en diggaa suomirokist. se ei johdu musast itsestään waan siit et kukaan ei oo duunannu siit sellast musaa mist diggaisin. jos joku älyis waik yhdistää mumblejunmlesanotukset (mölinät jotka ei sinällään merkkaa mitään) ja rokkisaundin woisin ehkä diggailla mut kukaan ei oo sellast duunannu et se siit siihen asti.

    • Hei huisiiii!

      Nythän suomirokkii voi kuunnella Amoralin forkallakin!!! Ihanaa!!! Eihän siellä oo ollukaan mitään kiinnostavia postauksia enää linnanjuhlien jälkeen. Toivottavasti kaikkien Arin ja Lucan keikkojen kaikki biisit linkitetään ja sit vielä jos Ari sattuu muuten vaan pihahtaan jossain jotain niin ne kans, KAIKKI!!!

      • arwaakukamäoon

        menee niiq U.S.K.O.T.T.A.V.U.U.S. silleen koko bändiltä. ai HURRRRRJA!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe