Kammottava kirppari ja ihmisten häpäisy on onneksi loppu

Viiden lapsen äiti

Aika kauan tämä aivan kammottava ja häiriintynyt naikkonen sai terrorisoida tavallisia ihmisiä, jotka halusivat katsella tavaroita. Lieneeköhän tämä paljonpuhuttu röyhkeä nainen se sama nainen, joka usein veti ruotasinlaivalla räkäkännit, kun mies oli saarnamatkalla?

30

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuko ?

      Onko kyseessä se "Augustan" kirppis josta on paljon täällä kirjoitettu,niin onko se lopetettu ?? Jos on niin koska näin on käynyt ? Kun en ehtinyt käydä katsomassa,mitä "kammotusta" siellä oli ! Olisi ollut varmaan mielenkiintoinen kokemus !

      • paikkakuntalainen

        Ei ole loppunut! Ajan lähes päivittäin siitä ohi ja toiminnassa näyttää olevan!


    • Uskovainen nainen 67

      En osaa sanoa, sillä minä en ainakaan enää käy siellä. Tapain turmellus on lopun aikojen merkki.

    • Näillä eväillä nyt..

      Todellakin kammottavaa ihmisten kohtelua ja ulosajamista on jatkunut koko ajan, ja vain pahemmaksi menee. Viime viikollakin on kuulunut kielteisiä uutisia siitä kauppamajasta.

      On suorastaan ihme, ettei kukaan ulosajettu asiakas ole tehnyt "kirpparintädistä" rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta. Yksittäiselle ihmiselle lausuttu törkeä herjaava loukkaus täyttää tänä päivänä kunnianloukkauksen tuntomerkit, vaikkei asiaa sen laajemmalle leviteltäisi.

      Esimerkiksi kadulla vastaantulevan ihmisen, tutun tai tuntemattoman, huorittelu, varkaaksi haukkuminen ja sen sellainen on nykyään rikosoikeuden alainen loukkaava teko.

      Uskoisin, että joku vielä äityy Augustalle laittomista uhkauksista ja herjauksista aina poliisille saakka.

    • Jaksatte vatvoa

      Kummaa porukkaa palstalla. Ketjukaupalla jaksavat jotain kirpparia vatvoa. Palstaa lukemalla ei uskoisi, että Piikkiössä mitään muuta olisikaan.

    • avo-auto BMW

      Öly hoi, älä jätä!!!! Itsekin olet vatvomassa tätä asiaa.

      • Hae vaikka

        En minä vatvo kirpparinpitäjää vaan vatvoajia. Siinä sinun älyllesi aika paljon pohdittavaa... Käy hakemassa bemarillasi lisää älyä, jos oma ei riitä.


    • elämääki

      onx piikkiös elämääki?
      mä aja koht ohi!

    • unto homonen

      Hahahahah yleisvatvoja iski taas bemarillaan.

    • tauno u. homonen

      mä oon mersumees.....
      ...bemarimees on demari!

    • birgitta G

      Mikä sen kirpparin nimi nykyisin on?

      • saarnamies 1

        PIERUKIRPPIS


    • Jurki

      Rohkea nimivalinta! Pakko tulla ihan vaan senkin takia jo vaikka huomenna katselemaan, että mitäs sielt vois löytyy.

    • vihtorin aitta

      tervetuloa 50km "itään"! ystävällinen palvelu jatkuu?

    • on sellainen

      ai siellä

      • torell. ei virallist

        vilhonkatu,salo: nimi ikkunassa mutta "ei rekisterissä löydy"??
        uskovaisilla eri vapauksia?


    • taruannelia

      näittekö koskaan asialla siellä

      • kaikkialla

        kirpputori


      • kyseleekin
        kaikkialla kirjoitti:

        kirpputori

        palstoilla


    • walebabbi

      no ny se pastori häipys salostakin? avaa vissiin taas piikkiöön...
      ..ens "kävi polliisi ja sit loppus liike"?? pöytä ol vähä "kuuma"?

    • AI TÄMÄ
    • vuokrat maksamatta

      onkos ki(e)ero nykyään taruanneli vai valepappi? vieläkö saarnamies uskaltaa piikkiössä olella? salossa liike täynnä tavaraa ja ovet "säpissä"! hyi,hyi uskovaisia mitä tekevätkään!

    • kyselee1

      taruanneli

    • varastettua tavaraa?

      huijaus ei kannata ja vuokrat on maksettava!

    • vapaa kuin lintu

      Kirppari meni mönkään. Rahaa ei ole.
      Keksin yhden jutun.
      Minun ei kannata maksaa kirkollisveroa. Erosin kirkosta. Tästä se kävi helposti.

      http://www.eroakirkosta.fi

      • "varas ja tavara"

        NIIN JA JOS kirkon touhu on kuin saarnamiehen kirppis niin melkoisen syntistä on!
        Pyöriikö saarnamies piikkiössä vielä? onneksi nimi on poistettu kansanlähetyksestä, kyllä hävettää..


    • ollutkin

      trolli

      • vuorostaan

        piikkiössä


    • ennenkin1

      liedossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe