Aika kauan tämä aivan kammottava ja häiriintynyt naikkonen sai terrorisoida tavallisia ihmisiä, jotka halusivat katsella tavaroita. Lieneeköhän tämä paljonpuhuttu röyhkeä nainen se sama nainen, joka usein veti ruotasinlaivalla räkäkännit, kun mies oli saarnamatkalla?
Kammottava kirppari ja ihmisten häpäisy on onneksi loppu
30
1359
Vastaukset
- Loppuko ?
Onko kyseessä se "Augustan" kirppis josta on paljon täällä kirjoitettu,niin onko se lopetettu ?? Jos on niin koska näin on käynyt ? Kun en ehtinyt käydä katsomassa,mitä "kammotusta" siellä oli ! Olisi ollut varmaan mielenkiintoinen kokemus !
- paikkakuntalainen
Ei ole loppunut! Ajan lähes päivittäin siitä ohi ja toiminnassa näyttää olevan!
- Uskovainen nainen 67
En osaa sanoa, sillä minä en ainakaan enää käy siellä. Tapain turmellus on lopun aikojen merkki.
- Näillä eväillä nyt..
Todellakin kammottavaa ihmisten kohtelua ja ulosajamista on jatkunut koko ajan, ja vain pahemmaksi menee. Viime viikollakin on kuulunut kielteisiä uutisia siitä kauppamajasta.
On suorastaan ihme, ettei kukaan ulosajettu asiakas ole tehnyt "kirpparintädistä" rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta. Yksittäiselle ihmiselle lausuttu törkeä herjaava loukkaus täyttää tänä päivänä kunnianloukkauksen tuntomerkit, vaikkei asiaa sen laajemmalle leviteltäisi.
Esimerkiksi kadulla vastaantulevan ihmisen, tutun tai tuntemattoman, huorittelu, varkaaksi haukkuminen ja sen sellainen on nykyään rikosoikeuden alainen loukkaava teko.
Uskoisin, että joku vielä äityy Augustalle laittomista uhkauksista ja herjauksista aina poliisille saakka. - Jaksatte vatvoa
Kummaa porukkaa palstalla. Ketjukaupalla jaksavat jotain kirpparia vatvoa. Palstaa lukemalla ei uskoisi, että Piikkiössä mitään muuta olisikaan.
- avo-auto BMW
Öly hoi, älä jätä!!!! Itsekin olet vatvomassa tätä asiaa.
- Hae vaikka
En minä vatvo kirpparinpitäjää vaan vatvoajia. Siinä sinun älyllesi aika paljon pohdittavaa... Käy hakemassa bemarillasi lisää älyä, jos oma ei riitä.
- elämääki
onx piikkiös elämääki?
mä aja koht ohi! - unto homonen
Hahahahah yleisvatvoja iski taas bemarillaan.
- tauno u. homonen
mä oon mersumees.....
...bemarimees on demari! - birgitta G
Mikä sen kirpparin nimi nykyisin on?
- saarnamies 1
PIERUKIRPPIS
- Jurki
Rohkea nimivalinta! Pakko tulla ihan vaan senkin takia jo vaikka huomenna katselemaan, että mitäs sielt vois löytyy.
- vihtorin aitta
tervetuloa 50km "itään"! ystävällinen palvelu jatkuu?
- on sellainen
ai siellä
- torell. ei virallist
vilhonkatu,salo: nimi ikkunassa mutta "ei rekisterissä löydy"??
uskovaisilla eri vapauksia?
- taruannelia
näittekö koskaan asialla siellä
- kaikkialla
kirpputori
- kyseleekin
kaikkialla kirjoitti:
kirpputori
palstoilla
- walebabbi
no ny se pastori häipys salostakin? avaa vissiin taas piikkiöön...
..ens "kävi polliisi ja sit loppus liike"?? pöytä ol vähä "kuuma"? - vuokrat maksamatta
onkos ki(e)ero nykyään taruanneli vai valepappi? vieläkö saarnamies uskaltaa piikkiössä olella? salossa liike täynnä tavaraa ja ovet "säpissä"! hyi,hyi uskovaisia mitä tekevätkään!
- kyselee1
taruanneli
- varastettua tavaraa?
huijaus ei kannata ja vuokrat on maksettava!
- vapaa kuin lintu
Kirppari meni mönkään. Rahaa ei ole.
Keksin yhden jutun.
Minun ei kannata maksaa kirkollisveroa. Erosin kirkosta. Tästä se kävi helposti.
http://www.eroakirkosta.fi- "varas ja tavara"
NIIN JA JOS kirkon touhu on kuin saarnamiehen kirppis niin melkoisen syntistä on!
Pyöriikö saarnamies piikkiössä vielä? onneksi nimi on poistettu kansanlähetyksestä, kyllä hävettää..
- ollutkin
trolli
- vuorostaan
piikkiössä
- ennenkin1
liedossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999