Olisiko kellään vinkkiä löytäisikö noita jostain tietystä kalastusliikkeestä tai muualta? Haussa siis melko paksu, pehmeä villapaita. Stockmannit ja Sokokset myy muotimerkkien villapaitoja, mutta sellaista ei metsään raaski päälleen vetää. Partioaitalla ei ole ollut tarjota L/M-kokoa kun olen siellä käynyt ja sen verran tyyris tuote ettei raaski netistä kokeilematta tilailla.
Harmittavan vähän villatuotteita yleensäkkin markkinoilla. Mielestäni yksi parhaiten toimivista materiaaleista ulkoiluun.
"Norjalainen" villapaita tampereelta?
paita hukassa
2
1080
Vastaukset
- atlatl
..lienee kirppareita.
Painuppa tutkimaan niiden tarjontaa. Upeita,muhkeita villapaitoja halpaan hintaan.
Varmasti löytyy,koska itsekkin kävin tänään kirpparilla ja heti oli kolme tarjolle.
Yksi mm merkkiä Devolt,jota Partiokauppakin myy yli sadan euron hintaan. Espoon kirpparilla tuo maksoi 13 euroa,mutta jätin hyllyyn,kun ei ollut tarvista. - travellingman74
-Lankamaailma Helsingin Oulunkylässä myy Norjalaisneuleita, uusia ja edullisia? Löytyy os. www.lankamaailma.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039