Moi. Oon vasta alottanu käyttämään Visual Basic ohjelmaa. Iha hyvin on lähteny toi alkuun mutta 1 ongelma on tullu... Ku tallennan sen se menee sinne Visual Basic 2008 tiedostoon... sit sinne projects jne. sit ku avaan sen Projektinnimi.exe nii mulla se toimii hyvin... mutta miksi esim kaveri ei voi avata sitä... joko virusturva sanoo että se on virus, TAI väittää että pitää ladata Visual Basic O_O
apua
Tallennus ongelma?
gjghjghk
1
336
Vastaukset 1
- kjf.
Kopioi huviksesi se exe-tiedosto pois sieltä projects kansiosta ja liitä vaikka työpöydälle ja katso toimiiko. Jos ei, silloin ei riitä, että lähetät pelkän exe-tiedoston vaan sinun pitää lähettää kaikki muutkin tiedostot ja kansiot mitä projects kansiossa on. Toisessa tietokoneessa pitää olla myös .NET asennettuna tai Visual Basicilla ohjelmoidut exe-tiedostot eivät aukea. Toisessa tietokoneessa saattaa olla turvallisuus säädetty myös siten, että kaikki paitsi ennalta määrätyt exe-tiedostot eivät aukea lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568