Moi. Oon vasta alottanu käyttämään Visual Basic ohjelmaa. Iha hyvin on lähteny toi alkuun mutta 1 ongelma on tullu... Ku tallennan sen se menee sinne Visual Basic 2008 tiedostoon... sit sinne projects jne. sit ku avaan sen Projektinnimi.exe nii mulla se toimii hyvin... mutta miksi esim kaveri ei voi avata sitä... joko virusturva sanoo että se on virus, TAI väittää että pitää ladata Visual Basic O_O
apua
Tallennus ongelma?
gjghjghk
1
268
Vastaukset
- kjf.
Kopioi huviksesi se exe-tiedosto pois sieltä projects kansiosta ja liitä vaikka työpöydälle ja katso toimiiko. Jos ei, silloin ei riitä, että lähetät pelkän exe-tiedoston vaan sinun pitää lähettää kaikki muutkin tiedostot ja kansiot mitä projects kansiossa on. Toisessa tietokoneessa pitää olla myös .NET asennettuna tai Visual Basicilla ohjelmoidut exe-tiedostot eivät aukea. Toisessa tietokoneessa saattaa olla turvallisuus säädetty myös siten, että kaikki paitsi ennalta määrätyt exe-tiedostot eivät aukea lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274665Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451045Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231014PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120834Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39817- 37784
- 110768
- 137697