No mikäs ihme nyt

demoniiih

oikein kottttttt...kotututtaa ??...;o)...

59

1408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotka.

      joku ehdotti, että lisänäkyvyyttä tarvitaan.

      • demoniiih

        niin Kotkan kaupunki alkaa maksaa teil kahisevaa ns mainostamisesta...;o)...


      • kotka.
        demoniiih kirjoitti:

        niin Kotkan kaupunki alkaa maksaa teil kahisevaa ns mainostamisesta...;o)...

        sponsorista ei tietenkään ole haittaa.


      • demoniiih
        kotka. kirjoitti:

        sponsorista ei tietenkään ole haittaa.

        en usko, et haittaa on..Mutta..ei kannata antaa ittiään hyväksi käyttää..Kotkahan on sen verta iso kommuuni, et kyl sen kassa kestää mainosrahat..;o)...


    • tietäjä.

      kotko on sun ystäväsi??

      • demoniiih

        ovat uskaltaneet pyytää mua ystäväksi ovat sitä..Pahus..ei heitä ole paljon...;o)...

        Onneksi oikeat ystävät ovat muualla...Siis ne ystävät joiden kanssa pidän yhteyttä muuten, kuin huuhaalla..;o)...


    • Oletko jo maistanut tuota savustattua lohikäärmettä, mitä Vantaalla eräs kauppa mainostaa?

      • demoniiih

        mitään käärmettä..ja etenkään en kalan ja käärmeen risteytymää..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mitään käärmettä..ja etenkään en kalan ja käärmeen risteytymää..;o)...

        olla makuelämys, jota et unohda.


      • demoniiih
        mister.neljakasi kirjoitti:

        olla makuelämys, jota et unohda.

        Mut mä olen niin arka, pieni ja ujohko..Ja siksi en rohkene moiseen makuelämykseen..niin unhoittumattomaan...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mut mä olen niin arka, pieni ja ujohko..Ja siksi en rohkene moiseen makuelämykseen..niin unhoittumattomaan...;o)...

        sä arka? En usko. Mä kokeilen ainakin maistaa, jos vaikka tulta syljeksin sen jälkeen.


      • demoniiih
        mister.neljakasi kirjoitti:

        sä arka? En usko. Mä kokeilen ainakin maistaa, jos vaikka tulta syljeksin sen jälkeen.

        Niin ujo ja häpeämätön ainakin..;o)...

        Just..Heittäydy Sä kojekaniiniksi ja maista tuota kärmestä..Mut äläs peljästy, jos tulien sijaan alat kasvaa suomuja..;o)...


      • Tiedän K-jutun.
        demoniiih kirjoitti:

        Niin ujo ja häpeämätön ainakin..;o)...

        Just..Heittäydy Sä kojekaniiniksi ja maista tuota kärmestä..Mut äläs peljästy, jos tulien sijaan alat kasvaa suomuja..;o)...

        se Lohikäärme on Norjalaista Lohi kalaa josta eri mausteilla tehty "Lohikäärmettä" muistaakseni chili mausteilla.


      • demoniiih
        Tiedän K-jutun. kirjoitti:

        se Lohikäärme on Norjalaista Lohi kalaa josta eri mausteilla tehty "Lohikäärmettä" muistaakseni chili mausteilla.

        sitä samaa kalaa jossa mausteita peittämään..ympäristömyrkkyjen makuja ja hajuja..En syö..Paitsi, jos haluan alkaa loistamaan..elohopiasta..;o)...


    • Eagle Junior**

      kotkaa pitää tukea, ettei se masennu.

      • demoniiih

        tarkoitukset..Sehän on hienoa, upeaa ja mahtavaa..;o)...


    • veera :)

      jos haluaa alamaailman n.s ihmiset ystävikseen!!

      Mitä mä luen huuhaata, niin joistakin ns, puskista löytyy oikeata sanomaa, ei yhtäkään rekattupuskasta :)

      • demoniiih

        Sä olet noin suvaitsematon, tuomitseva ja ahdasmielinen..Kamala moralisoimaan..Ai niin..mut Sinähän vaan taas "huuhailet"...eli puhut pastaa..;o)...


      • veera :)
        demoniiih kirjoitti:

        Sä olet noin suvaitsematon, tuomitseva ja ahdasmielinen..Kamala moralisoimaan..Ai niin..mut Sinähän vaan taas "huuhailet"...eli puhut pastaa..;o)...

        Mä olen vain realisti :)

        Mä lässytän livessä, sä lässytät netissä :D


      • demoniiih
        veera :) kirjoitti:

        Mä olen vain realisti :)

        Mä lässytän livessä, sä lässytät netissä :D

        taidan nähdä pahoja hallusinaatioita..Mut pakko se on uskoa, kun kerran sanot ettet netissä...;o)...


      • demoniiih

        sehän vaan on lässytystä..Ihan just hää niin kertoi...;o)...


      • itän ihmemies;)
        demoniiih kirjoitti:

        sehän vaan on lässytystä..Ihan just hää niin kertoi...;o)...

        oieshan se pitännä muistoo et lässyti lässyti lässytystähän myös
        puplutettaan ko ollaan rajatapaus (itä) ihmisii:)


      • demoniiih
        itän ihmemies;) kirjoitti:

        oieshan se pitännä muistoo et lässyti lässyti lässytystähän myös
        puplutettaan ko ollaan rajatapaus (itä) ihmisii:)

        on ainutkertaisia ja upeita tapauksia..Kertakaikkisen vastustamattomia puputtajia..ja ah niin aitoja..ilman raja-aitoja...;o)...


    • veera :)

      Mä olen Vera :)

      Ei mua haittaa mielenvikaisten jutut :) Kunhan kiusasin teidän kiusaks, hehhee :)

      • demoniiih

        Naureskelin vain..silleen hyväntahtoisesti..Silleen, kuin vain "veralle" voi naureskella...;o)...


      • ukalabukala hauki.

        veranda terassi mökkikuisti...


      • Löllö-Late.
        demoniiih kirjoitti:

        Naureskelin vain..silleen hyväntahtoisesti..Silleen, kuin vain "veralle" voi naureskella...;o)...

        tänään niin huomionkipeä ihminen:) Puuttuu häneltä hellyys ja läheisyys kun tulee hakemaan sitä täältä:)


      • demoniiih
        Löllö-Late. kirjoitti:

        tänään niin huomionkipeä ihminen:) Puuttuu häneltä hellyys ja läheisyys kun tulee hakemaan sitä täältä:)

        on alitajuinen tarve hellyydelle...

        http://www.youtube.com/watch?v=zQQHrytWBEc


      • :)
        ukalabukala hauki. kirjoitti:

        veranda terassi mökkikuisti...

        taas samas ketjus kaikki nettikipeät pikkumummo hupakot ja homppelit päivystämäs kun ei ole oikeaa live-elämää koskaan.


      • LiveLaturi.
        :) kirjoitti:

        taas samas ketjus kaikki nettikipeät pikkumummo hupakot ja homppelit päivystämäs kun ei ole oikeaa live-elämää koskaan.

        ELÄTKIN PARHAILLAAN PARASTA LIVE-ELÄMÄÄSI!:))))))))))))DDDDDDDDDDDDDDD

        OLET HUUHAALLA JA SE ON SUN LIVE:)))))))))))

        KERROPA NY KAIKILLE MEILLE ITSEÄSI VIISAAMMILLE, MIKÄ ON SE SUN ELÄMÄ

        MITÄ S Ä KUTSUT LIVEKSI!


      • elämä on:))....(.o....$
        LiveLaturi. kirjoitti:

        ELÄTKIN PARHAILLAAN PARASTA LIVE-ELÄMÄÄSI!:))))))))))))DDDDDDDDDDDDDDD

        OLET HUUHAALLA JA SE ON SUN LIVE:)))))))))))

        KERROPA NY KAIKILLE MEILLE ITSEÄSI VIISAAMMILLE, MIKÄ ON SE SUN ELÄMÄ

        MITÄ S Ä KUTSUT LIVEKSI!

        on huomattavasti padempaa kuin sinun huuhaa elämäsi. Olet väsynyt nettipäivystäja ja makaat raatona nappistesi päällä. Hae edes tyynyksesi haisevat kalsarit, se pitää edes jotenkuten sinut hereillä ja tunnehuolesi matalalla tasolla, ettet nytkähtäen vajoa tuoliltasi pöydän alle alakuloisena sieltä ylös pääsemättä koskaan.


    • veera :)

      Mulle huuhaa ei ole keskustelua syömisestä juomisesta, tai milloin mä olin saunassa, ja kenen kaa, niin kuin sulle, on ;)

      Itkemistä aina sun pahasta olosta, älä väitä, kaikki lukee ton sun rivien välistä!

      Sä olet yksinäinen hmm nainen, sä teet topiickeja, siksi koska haluat päteä edes jossain, ja sä pädet sun viesteillä naiiveille, koska olet itsekin naiivi, sori :)

      • demoniiih

        Minkä teit..Paljastit mun sieluni syvimmät sopukat huuhaalla.. tarkkanäköisellä ja terävällä älylläsi porasit reijän mun sydämeen..:o/...

        No..toisaalta olihan jo korkia aika paljastaa Demon oikiat motiivit kirjuuttaa huuhaalla..Me kumarramme viisaudellesi täältä olkkarin soffalta...:o)...


      • veera :)
        demoniiih kirjoitti:

        Minkä teit..Paljastit mun sieluni syvimmät sopukat huuhaalla.. tarkkanäköisellä ja terävällä älylläsi porasit reijän mun sydämeen..:o/...

        No..toisaalta olihan jo korkia aika paljastaa Demon oikiat motiivit kirjuuttaa huuhaalla..Me kumarramme viisaudellesi täältä olkkarin soffalta...:o)...

        Mun eno nää paljasti, mä vain kirjoitin, mitä se jotakuinkin sanoi, ja nauroi :D


      • demoniiih
        veera :) kirjoitti:

        Mun eno nää paljasti, mä vain kirjoitin, mitä se jotakuinkin sanoi, ja nauroi :D

        Mua harmittaa ja nolottaa..Sun puolestas..Oikeesti "vera"..Sun valehtelu on jotain niin järkyttävää:o(...


      • veera :)
        demoniiih kirjoitti:

        Mua harmittaa ja nolottaa..Sun puolestas..Oikeesti "vera"..Sun valehtelu on jotain niin järkyttävää:o(...

        sun mummokasvoillas :D

        Sullahan piti olla n.s uusiomies ja lukemattomat määrät sossulapsia, höpötinpölpöti, en usko!


      • demoniiih
        veera :) kirjoitti:

        sun mummokasvoillas :D

        Sullahan piti olla n.s uusiomies ja lukemattomat määrät sossulapsia, höpötinpölpöti, en usko!

        Tosi hyvin kehtaan ja ilkeän..Mitäs hävettävää minussa on...Päinvastoin..;o)...

        Quules "vera"..Äläs Sinäkään häpeile itteäsi..Laitas reilusti lärvisi esille..Ilman kuvaasi älä ala arvostelee muita..;o)...


      • veera :)
        demoniiih kirjoitti:

        Tosi hyvin kehtaan ja ilkeän..Mitäs hävettävää minussa on...Päinvastoin..;o)...

        Quules "vera"..Äläs Sinäkään häpeile itteäsi..Laitas reilusti lärvisi esille..Ilman kuvaasi älä ala arvostelee muita..;o)...

        Mun kuvat on feississä ja chateissa, mä en tuo kuviani huuhaan hulluille forumeille, älä unta nää mummeli :D


      • demoniiih
        veera :) kirjoitti:

        Mun kuvat on feississä ja chateissa, mä en tuo kuviani huuhaan hulluille forumeille, älä unta nää mummeli :D

        olet laittanut lärvisi esiin nettiin..Noi molemmat on sellasia foorumeita, joissa liikkuu vaik kuinka paljon epämääräisiä ihmisiä..Huuhaa on pieni pisara meressä noiden rinnalla..Nyt kyl olet käyttäytynyt tosi ajattelemattomasti..:o(...


      • veera :)
        demoniiih kirjoitti:

        olet laittanut lärvisi esiin nettiin..Noi molemmat on sellasia foorumeita, joissa liikkuu vaik kuinka paljon epämääräisiä ihmisiä..Huuhaa on pieni pisara meressä noiden rinnalla..Nyt kyl olet käyttäytynyt tosi ajattelemattomasti..:o(...

        Voi mummelia sun kuvasihan on huuhaalla, mun ei ole :)

        mut sähän olet pelkästään huuhaalla, niin ketä se haittaa, kuin vain sun huuhaafaneja *nauraa* :D


      • demoniiih
        veera :) kirjoitti:

        Voi mummelia sun kuvasihan on huuhaalla, mun ei ole :)

        mut sähän olet pelkästään huuhaalla, niin ketä se haittaa, kuin vain sun huuhaafaneja *nauraa* :D

        Sä et tajua lukemaasi..Sunn kanssa on niin vaikiaa kommunikoida..Huoh..Mut omapas on tappiosi...;o)...


        Pahus..Mun kuvanihan oli viikolla myöskin Hesarissa..Voe faniparkoja..;o)...


      • Yksi faneista;)
        demoniiih kirjoitti:

        Sä et tajua lukemaasi..Sunn kanssa on niin vaikiaa kommunikoida..Huoh..Mut omapas on tappiosi...;o)...


        Pahus..Mun kuvanihan oli viikolla myöskin Hesarissa..Voe faniparkoja..;o)...

        Ja niinkin tarkkaan kuin (olevinaan) luen, niin meni ohi.


      • demoniiih
        Yksi faneista;) kirjoitti:

        Ja niinkin tarkkaan kuin (olevinaan) luen, niin meni ohi.

        paitsi ettei kuolinilmoituksissa ja seuranhakuilmoituksissa...;o)...


      • niieikä
        demoniiih kirjoitti:

        paitsi ettei kuolinilmoituksissa ja seuranhakuilmoituksissa...;o)...

        jos alottaa nii pitää kertoo loppuunasti ))))))))


      • demoniiih
        niieikä kirjoitti:

        jos alottaa nii pitää kertoo loppuunasti ))))))))

        Mä tunnustan tekoseni jokukerta, kun aika on kypsä..;o)...

        Quules..Mä olin muutama vuosi sitten ajankohtaisohjelmassa..En kehdannu sitäkään kertoa kenellekkään..Joku sitten oli tunnistanut minut..Muutama palstalainen...;o)...

        Harmillisinta oli, et se pätkä..haastattelu on tullut useasti ulos telkusta..Mä en itse sitä edes kehdannut katsoa;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mä tunnustan tekoseni jokukerta, kun aika on kypsä..;o)...

        Quules..Mä olin muutama vuosi sitten ajankohtaisohjelmassa..En kehdannu sitäkään kertoa kenellekkään..Joku sitten oli tunnistanut minut..Muutama palstalainen...;o)...

        Harmillisinta oli, et se pätkä..haastattelu on tullut useasti ulos telkusta..Mä en itse sitä edes kehdannut katsoa;o)...

        yks kaveri otti kuvan kirkosta ja mä melkein näyn siinä kuvassa
        kävelin sen kirkon takana


      • demoniiih
        vilma-0 kirjoitti:

        yks kaveri otti kuvan kirkosta ja mä melkein näyn siinä kuvassa
        kävelin sen kirkon takana

        mä en ole..;o)... Ihan tavis vaan..ja silleen. Olen vaan sattunut olemaan väärässä paikassa..väärään aikaan;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mä en ole..;o)... Ihan tavis vaan..ja silleen. Olen vaan sattunut olemaan väärässä paikassa..väärään aikaan;o)...

        oon koskettanu räikkösen autoo...........lehtikuvasta
        se oli mun tähtihetki


      • Näkymätön mies;)
        vilma-0 kirjoitti:

        oon koskettanu räikkösen autoo...........lehtikuvasta
        se oli mun tähtihetki

        Dingon keikkajulisteen 80 -luvulla. Mä olin julkkis heti mun omassa piirissä.


      • demoniiih
        vilma-0 kirjoitti:

        oon koskettanu räikkösen autoo...........lehtikuvasta
        se oli mun tähtihetki

        mitään tollasta..Olet sinä vaan tosi rohkee mimmi..Lähes sukua Räikköselle...;o)...


      • Näkymätön mies;) kirjoitti:

        Dingon keikkajulisteen 80 -luvulla. Mä olin julkkis heti mun omassa piirissä.

        minä oli julkkis ennemmin kuin---heti
        nii että älä mulle ala---sitäpaitsi oon kuullu radiosta kari tapion äänen


      • demoniiih kirjoitti:

        mitään tollasta..Olet sinä vaan tosi rohkee mimmi..Lähes sukua Räikköselle...;o)...

        mää mikään lälläri oo


      • demoniiih kirjoitti:

        mitään tollasta..Olet sinä vaan tosi rohkee mimmi..Lähes sukua Räikköselle...;o)...

        ihan hiukkasen pettyny;((
        Sen ainoon kerran kun mä olisin päässy lehden kansikuvapojuks ni painossa toimitus leikkas mun pois ja jätti vaan tyttäret siihen kuvaan...
        On se niin väärin...
        http://www.youtube.com/watch?v=DFvkhzkS4bw&feature=related


      • Näkymätön mies;)
        vilma-0 kirjoitti:

        minä oli julkkis ennemmin kuin---heti
        nii että älä mulle ala---sitäpaitsi oon kuullu radiosta kari tapion äänen

        ennenko kari tapio levytti ja ennenku sä synnyit. ja mun mummolla oli dannyn nimmari.


      • Näkymätön mies;) kirjoitti:

        ennenko kari tapio levytti ja ennenku sä synnyit. ja mun mummolla oli dannyn nimmari.

        dannya ei lasketa


    • veera :)
      • demoniiih

        Laitoit väärän radioaseman..Mä kuuntelen vain ja ainoastaan korkeemman kyltyyrin kanavaa..Ettäs kehtaatkin ..vejättää tolleen böndeläistä. Olen loukkaantunut...:o(...


    • http://www.suomi24.f

      Rof, mikä nyt on hätänä?

      • demoniiih

        Olihan nyt niin, ettei minun tarvitsekkaan ymmärtää kaikkea..ei edes jokatoista asiaa...;o)...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2817
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2505
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1676
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe