Heroiinin pahimmat vieorusoireet?

Vastaa kuulemma kivultaan kuin tehtäs avosydänleikaus ilman puudutusta..sanottiin deillä..
8612
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

ite käytin ennen lopetusta 5 vuotta herskaa ja siinä tullu mitää vierotusoireita.SSRI lääkkeetki tekee pahempia vierotusoireita kuin herska!googleta vaikka.

Äänestä
  • Itse käytin herskaa 40 vuotta ja vähän ikäviä mahavaivoja tuli kun lopetin yksi päivä kuin seinään. Tuli myös ikävä nuha joka meni ohi yhdessä päivässä. Enää ei jaksa rollata kun ikää on mitä on.

    Äänestä

Itse käytin 70 vuotta ennen kuin lopetin ja pari päivää oli vähä outo olo mut sit se lähti ja tässä sitä ollaan,suomi24:sen keskustelupalstalla!Eli hyvin menee!

Äänestä
  • Joo mäkin kirjoitan tähän, että ei vieroitusoireita, sillä harmittaa, kun noin sanoo, että kannabiksesta ei tule juuri mitään vieroitusoireita. Haluaisin, että tulis oikein pahat. Nyt kirjoitan tähän, että herskastakaan ei tuu, niin sitten niinku näyttäis siltä, että ainahan ne narkit sanoo kaikesta, että ei tuu vieroitusoireita.

    Joo käytin ruiskulla heroiinia ruiskutin sitä aina iholleni 80 vuotta, lopetin seinään, teki mieli tomaattia, muuten en huomannut mitään.

    Tästä saatte. Saakeli haen vielä jostain jonkun entisen narkkarin, joka kertoo kuinka kamalat vieroitusoireet kannabiksesta tulee. Pakkomielteinen vihani taas kasvaa vaikuttavia aineita kohtaan. Olen itse lopettanut kahvinkin juonnin, sillä saan paljon enemmän, kun voin valittaa senkin käytöstä ihmisille.

    Valvoin yöni ja kirjoitin noita juttuja. Minua harmittaa, että kannabiksesta ei tule kunnon vieroitusoireita.

    Vihani tulee taas pintaan. Narkkari on narkkari, ymmärrättekö!!! olette kaikki narkomaaneja täysin ala-arvoisia minun silmissäni. Pidän siitä, kun muut ovat minua ala-arvoisempia, se pitää minut liikkeellä ja siten vihani ei tukehduta minua niin pahasti.

    Äänestä

  • KatkeraaVihaaValitus kirjoitti:

    Joo mäkin kirjoitan tähän, että ei vieroitusoireita, sillä harmittaa, kun noin sanoo, että kannabiksesta ei tule juuri mitään vieroitusoireita. Haluaisin, että tulis oikein pahat. Nyt kirjoitan tähän, että herskastakaan ei tuu, niin sitten niinku näyttäis siltä, että ainahan ne narkit sanoo kaikesta, että ei tuu vieroitusoireita.

    Joo käytin ruiskulla heroiinia ruiskutin sitä aina iholleni 80 vuotta, lopetin seinään, teki mieli tomaattia, muuten en huomannut mitään.

    Tästä saatte. Saakeli haen vielä jostain jonkun entisen narkkarin, joka kertoo kuinka kamalat vieroitusoireet kannabiksesta tulee. Pakkomielteinen vihani taas kasvaa vaikuttavia aineita kohtaan. Olen itse lopettanut kahvinkin juonnin, sillä saan paljon enemmän, kun voin valittaa senkin käytöstä ihmisille.

    Valvoin yöni ja kirjoitin noita juttuja. Minua harmittaa, että kannabiksesta ei tule kunnon vieroitusoireita.

    Vihani tulee taas pintaan. Narkkari on narkkari, ymmärrättekö!!! olette kaikki narkomaaneja täysin ala-arvoisia minun silmissäni. Pidän siitä, kun muut ovat minua ala-arvoisempia, se pitää minut liikkeellä ja siten vihani ei tukehduta minua niin pahasti.

    tse on kärsinyt vuosikaudet kauheista karhukaisista, minkä takia yötkin tulee valvottua. Ei ole hetkeäkään että saisin olla rauhassa näiltä oireiltani, hei mitä mä teen? Oon narkkari enkä saa mistään apua, avohoidosto ei löydy järkeä. Pitäis päästä varmaa rauhottuu näiltä hereillä ollessa näkyviltä unilta. Mistä mä muuten ees tiedän nukunko mä sittenkin vain pääni sisässä? Mitä jos te olettekin vain mun pääsisäisii äänii?

    Äänestä

  • teemunpuolesta kirjoitti:

    tse on kärsinyt vuosikaudet kauheista karhukaisista, minkä takia yötkin tulee valvottua. Ei ole hetkeäkään että saisin olla rauhassa näiltä oireiltani, hei mitä mä teen? Oon narkkari enkä saa mistään apua, avohoidosto ei löydy järkeä. Pitäis päästä varmaa rauhottuu näiltä hereillä ollessa näkyviltä unilta. Mistä mä muuten ees tiedän nukunko mä sittenkin vain pääni sisässä? Mitä jos te olettekin vain mun pääsisäisii äänii?

    lämmön vaihteluita, kylmä hiki, kuuma hiki, krampit jokapuolella kehossa, oksennukset, ripuli, unettomuus ja pahinta kaikessa synkkämielisyys ja raivostuneisuus kymmenysosa-sekunnissa.

    Siinä nyt alkuunsa. Niin verenpaineiden heittely, voi johtaa kuolemaan.

    Semmosia.

    Mutta hiljalleen tiputettaessa, ei oireita paljoakaan, mutta todellakin hiljalleen saa tiputella.

    Äänestä

  • KatkeraaVihaaValitus kirjoitti:

    Joo mäkin kirjoitan tähän, että ei vieroitusoireita, sillä harmittaa, kun noin sanoo, että kannabiksesta ei tule juuri mitään vieroitusoireita. Haluaisin, että tulis oikein pahat. Nyt kirjoitan tähän, että herskastakaan ei tuu, niin sitten niinku näyttäis siltä, että ainahan ne narkit sanoo kaikesta, että ei tuu vieroitusoireita.

    Joo käytin ruiskulla heroiinia ruiskutin sitä aina iholleni 80 vuotta, lopetin seinään, teki mieli tomaattia, muuten en huomannut mitään.

    Tästä saatte. Saakeli haen vielä jostain jonkun entisen narkkarin, joka kertoo kuinka kamalat vieroitusoireet kannabiksesta tulee. Pakkomielteinen vihani taas kasvaa vaikuttavia aineita kohtaan. Olen itse lopettanut kahvinkin juonnin, sillä saan paljon enemmän, kun voin valittaa senkin käytöstä ihmisille.

    Valvoin yöni ja kirjoitin noita juttuja. Minua harmittaa, että kannabiksesta ei tule kunnon vieroitusoireita.

    Vihani tulee taas pintaan. Narkkari on narkkari, ymmärrättekö!!! olette kaikki narkomaaneja täysin ala-arvoisia minun silmissäni. Pidän siitä, kun muut ovat minua ala-arvoisempia, se pitää minut liikkeellä ja siten vihani ei tukehduta minua niin pahasti.

    paskakasa,loinen!

    Äänestä

  • hero i nisti kirjoitti:

    lämmön vaihteluita, kylmä hiki, kuuma hiki, krampit jokapuolella kehossa, oksennukset, ripuli, unettomuus ja pahinta kaikessa synkkämielisyys ja raivostuneisuus kymmenysosa-sekunnissa.

    Siinä nyt alkuunsa. Niin verenpaineiden heittely, voi johtaa kuolemaan.

    Semmosia.

    Mutta hiljalleen tiputettaessa, ei oireita paljoakaan, mutta todellakin hiljalleen saa tiputella.

    Voi kun pääsisinkin noin "helpolla". 6-vuotta epilepsian lisälääkityksenä klonatsepaamia. 2-vuotta tiputtanut hiljalleen. Ripuli ja oksennukset puuttuvat, mutta tilalla rajut paniikkikohtaukset/yölliset kauhukohtaukset. Päänsärky jotain aivan kamalaa. Hirveää tremoria eli vapinaa joka kestää n. 5-viikkoa annoksen tiputtamisesta. Ainakin minulla. Ulos ei todellakaan uskalla mennä. Lisäksi kuulo ym. harhoja jotka yleisiä bentsoabstinenssissa. Mielenterveysongelmia minulla ei ole koskaan ollut, joten kyllä kyse on viekkareista ja näin sanoivat lekuritkin. Pistää ison miehen täysin polvilleen ja aivan konkreettisesti itkemään.

    En edes käyttänyt lääkkeitä väärin vaan täysin neurologin ohjeiden mukaan. Olen saanut Levozinia helpottamaan oloa, mutta sitä pitää ottaa niin paljon, että on täysin zombiena ensimmäiset kaksi viikkoa annoksen pudottamisesta. Ei auta viekkareihin muuten, kuin että sillä saa tajunsa totaalisesti pois. No, saa edes nukkua painajaisten kanssa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


...onkstotta.. kirjoitti:

Vastaa kuulemma kivultaan kuin tehtäs avosydänleikaus ilman puudutusta..sanottiin deillä..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu