Minua on pitkään jo askarruttanut tämmöinen tapahtuma: Olimme avomieheni kanssa juhlissa, jossa yksi nainen,( joka on vaikuttanut kiinnostuneelta), jutteli mieheni kanssa kun tulin ulos vessasta, näin kun mieheni käsi oli hänen vyötäröllään!
Suutuin asiasta kun en tiennyt että mitä tapahtui.
Juttelimme tämän naisen kanssa, ja hän sanoi että kysyi mieheltäni onko hän kunnossa (oli hieman humalassa) ja että hän piti vain kättä mieheni olalla.
Miksi mieheni pisti käden hänen vyötärölleen? Olikohan se vain ystävällisyyttä?
Tiedän ettei tämä varmaan ole mitään kamalaa mutta olen vain miettinyt tätä että mitä tämä käsi vyötäröllä oikein tarkoittaa. =)
Vainoharhainenko?
1
580
Vastaukset
- teemunpuolesta
noin juuri minullekin kesällä teki tyttöni ja vielä ihan täysin silmieni edessä. siis hänen vyätörällää oli miehen käsi!
SITTEN KUN NÄIN YRITIN KESKUSTELLA ASIASTA, NAISENI SANOI VAIN ETTEI MITÄÄN OLE TAPAHTUNUT! Olen kuulemma vain luullut tapahtuneen harhoissani. Ei kuulemma ollut edes tapahtunut ja vaikka tuollaista olisi tapahtunutkin ei se olisi kuin kiinnipitämistä eikä mitään pettämistä. Seksiähän hän ei koskaan harrastaisi muiden kanssa. hehe :D ystäväisyys tuntuu tuossa tilanteessa varsin feromonilähtöiseltä, jos ymmmärrät...
No ollaan tuosta tultu pitkä matka tähän asti ja ymmärrän että on vaikeata olla rehellinen itselleen ja sen kautta muille. Kuitenkin se on se millä me voimme tämän maailman sitä kohtaavalta tuholta (NWO) pelastaa...
Olikohan sinullakin samanlaista harhaa havaittavissa? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802544Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001354- 1081241
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831231Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971178- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33787