Minua on pitkään jo askarruttanut tämmöinen tapahtuma: Olimme avomieheni kanssa juhlissa, jossa yksi nainen,( joka on vaikuttanut kiinnostuneelta), jutteli mieheni kanssa kun tulin ulos vessasta, näin kun mieheni käsi oli hänen vyötäröllään!
Suutuin asiasta kun en tiennyt että mitä tapahtui.
Juttelimme tämän naisen kanssa, ja hän sanoi että kysyi mieheltäni onko hän kunnossa (oli hieman humalassa) ja että hän piti vain kättä mieheni olalla.
Miksi mieheni pisti käden hänen vyötärölleen? Olikohan se vain ystävällisyyttä?
Tiedän ettei tämä varmaan ole mitään kamalaa mutta olen vain miettinyt tätä että mitä tämä käsi vyötäröllä oikein tarkoittaa. =)
Vainoharhainenko?
1
575
Vastaukset
- teemunpuolesta
noin juuri minullekin kesällä teki tyttöni ja vielä ihan täysin silmieni edessä. siis hänen vyätörällää oli miehen käsi!
SITTEN KUN NÄIN YRITIN KESKUSTELLA ASIASTA, NAISENI SANOI VAIN ETTEI MITÄÄN OLE TAPAHTUNUT! Olen kuulemma vain luullut tapahtuneen harhoissani. Ei kuulemma ollut edes tapahtunut ja vaikka tuollaista olisi tapahtunutkin ei se olisi kuin kiinnipitämistä eikä mitään pettämistä. Seksiähän hän ei koskaan harrastaisi muiden kanssa. hehe :D ystäväisyys tuntuu tuossa tilanteessa varsin feromonilähtöiseltä, jos ymmmärrät...
No ollaan tuosta tultu pitkä matka tähän asti ja ymmärrän että on vaikeata olla rehellinen itselleen ja sen kautta muille. Kuitenkin se on se millä me voimme tämän maailman sitä kohtaavalta tuholta (NWO) pelastaa...
Olikohan sinullakin samanlaista harhaa havaittavissa? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671939
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601571Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281248- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan511089viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101063- 38895