Minua on pitkään jo askarruttanut tämmöinen tapahtuma: Olimme avomieheni kanssa juhlissa, jossa yksi nainen,( joka on vaikuttanut kiinnostuneelta), jutteli mieheni kanssa kun tulin ulos vessasta, näin kun mieheni käsi oli hänen vyötäröllään!
Suutuin asiasta kun en tiennyt että mitä tapahtui.
Juttelimme tämän naisen kanssa, ja hän sanoi että kysyi mieheltäni onko hän kunnossa (oli hieman humalassa) ja että hän piti vain kättä mieheni olalla.
Miksi mieheni pisti käden hänen vyötärölleen? Olikohan se vain ystävällisyyttä?
Tiedän ettei tämä varmaan ole mitään kamalaa mutta olen vain miettinyt tätä että mitä tämä käsi vyötäröllä oikein tarkoittaa. =)
Vainoharhainenko?
1
657
Vastaukset 1
- teemunpuolesta
noin juuri minullekin kesällä teki tyttöni ja vielä ihan täysin silmieni edessä. siis hänen vyätörällää oli miehen käsi!
SITTEN KUN NÄIN YRITIN KESKUSTELLA ASIASTA, NAISENI SANOI VAIN ETTEI MITÄÄN OLE TAPAHTUNUT! Olen kuulemma vain luullut tapahtuneen harhoissani. Ei kuulemma ollut edes tapahtunut ja vaikka tuollaista olisi tapahtunutkin ei se olisi kuin kiinnipitämistä eikä mitään pettämistä. Seksiähän hän ei koskaan harrastaisi muiden kanssa. hehe :D ystäväisyys tuntuu tuossa tilanteessa varsin feromonilähtöiseltä, jos ymmmärrät...
No ollaan tuosta tultu pitkä matka tähän asti ja ymmärrän että on vaikeata olla rehellinen itselleen ja sen kautta muille. Kuitenkin se on se millä me voimme tämän maailman sitä kohtaavalta tuholta (NWO) pelastaa...
Olikohan sinullakin samanlaista harhaa havaittavissa? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551