Minua on pitkään jo askarruttanut tämmöinen tapahtuma: Olimme avomieheni kanssa juhlissa, jossa yksi nainen,( joka on vaikuttanut kiinnostuneelta), jutteli mieheni kanssa kun tulin ulos vessasta, näin kun mieheni käsi oli hänen vyötäröllään!
Suutuin asiasta kun en tiennyt että mitä tapahtui.
Juttelimme tämän naisen kanssa, ja hän sanoi että kysyi mieheltäni onko hän kunnossa (oli hieman humalassa) ja että hän piti vain kättä mieheni olalla.
Miksi mieheni pisti käden hänen vyötärölleen? Olikohan se vain ystävällisyyttä?
Tiedän ettei tämä varmaan ole mitään kamalaa mutta olen vain miettinyt tätä että mitä tämä käsi vyötäröllä oikein tarkoittaa. =)
Vainoharhainenko?
1
576
Vastaukset
- teemunpuolesta
noin juuri minullekin kesällä teki tyttöni ja vielä ihan täysin silmieni edessä. siis hänen vyätörällää oli miehen käsi!
SITTEN KUN NÄIN YRITIN KESKUSTELLA ASIASTA, NAISENI SANOI VAIN ETTEI MITÄÄN OLE TAPAHTUNUT! Olen kuulemma vain luullut tapahtuneen harhoissani. Ei kuulemma ollut edes tapahtunut ja vaikka tuollaista olisi tapahtunutkin ei se olisi kuin kiinnipitämistä eikä mitään pettämistä. Seksiähän hän ei koskaan harrastaisi muiden kanssa. hehe :D ystäväisyys tuntuu tuossa tilanteessa varsin feromonilähtöiseltä, jos ymmmärrät...
No ollaan tuosta tultu pitkä matka tähän asti ja ymmärrän että on vaikeata olla rehellinen itselleen ja sen kautta muille. Kuitenkin se on se millä me voimme tämän maailman sitä kohtaavalta tuholta (NWO) pelastaa...
Olikohan sinullakin samanlaista harhaa havaittavissa? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201