Alla lista Risicumin avainhenkilöistä. Risicum on suomalainen pikavippiyritys jonka suurempien lainojen nimelliskorko on 25% (todellinen vuosikorko siis huomattavasti suurempi) ja joka myöntää pienempiä ns. pikavippejä Risicum nimen alla. OK money tarjoaa myös pikavippejä ja on samojen herrasmiesten omistama. Jos et pysty lainaa maksamaan, eivät Risicum tai OK Money neuvottele asiasta vaan laittavat saatavan samojen henkilöiden omistamalle IKASSA Perintäyhtiölle joka lisää tähän vielä omat perintäkulunsa päälle.
Jouni Hintikka - Ex sofia pankkilainen, nyt Risicumin toimitusjohtaja.
Tim Olin
Paavo Kettunen
Harri Tolppanen
Tiedot ovat julkisia ja ylläolevat tiedot faktoja, joten Suomi24:n ylläpidon ei pitäisi tätä viestiä poistaa.
Risicumin avainhenkilöt
3
751
Vastaukset
- 19+20
Ei tietenkään poista ja miksi pitäisi. Risicum toimii lakien mukaan. Jos velallinen ei tiedä mitä eräpäivä tarkoittaa niin lainaa ei kannata ottaa ollenkaan. Pojat tienaavat päivässä sen verran kuin sinä vuodessa eikä itku auta yhtään.
- mietinpä vaan
ei ole lain mukaista kieltäytyä neuvottelemasta maksuohjelmaa maksuvaikeuksiin joutuneen asiakkaan kanssa. Hyvä luotonantotapa katsos...
Ja onhan se kiva että joku edes suomen maassa tienaa, vaikkakin sitten vähäosaisten selkänahoilla. - Paappapparipa
mietinpä vaan kirjoitti:
ei ole lain mukaista kieltäytyä neuvottelemasta maksuohjelmaa maksuvaikeuksiin joutuneen asiakkaan kanssa. Hyvä luotonantotapa katsos...
Ja onhan se kiva että joku edes suomen maassa tienaa, vaikkakin sitten vähäosaisten selkänahoilla.Juu täällä 24:sellahan tiedetään ihan varmasti että kaikki pienlainojen asiakkaat ovat vähäosaisia. Itse olen aika lailla sillä kannalla että vähäosaiseksi ei synnytä vaan jokainen voi siihen itse vaikuttaa. Monella ei ole edes kiinnostusta tehdä asialle mitään kun täällä on helpompi parkua. En kyllä ymmärrä miksi maksusuunnitelmia pitäisi väen vängällä vääntää. Sopimus on sopimus joka sitoo kumpaakin osapuolta. Pikalainafirman osalta sopimuksen täyttäminen on sitä että rahat maksetaan heti. Asiakkaan puolelta sopimuksen täyttäminen on sitä että maksaa lainan ERÄPÄIVÄNÄ takaisin. Eräpäivä ei tule yllätyksenä ja silloin on turha parkua ettei ole rahaa. Selkeä sääntö on että älä ota lainaa jos sinulla ei ole maksaa sitä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745148- 332871
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261983Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401932Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951762
- 1671637
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241378Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220