Eli minulla on noin 4 kuukauden mittainen tarve liikkuvalle laajakaistalle. Katsoin että melkein kaikki mollulapaketit ovat 24 kk sitoumuksella ja se on liian pitkä. Mietin aluksi, että ostan verkkokaupasta erillisen mokkulan (69 e) ja siihen sitten erikseen liittymän. Onko tämä kuitenkaan halvin mahdollinen ratkaisu? Nopeus saisi olla enemmän kuin minimi...
Järkevin vaihtoehto liikkuvaksi laajakaistaksi
terrggg
5
473
Vastaukset
Tutkipa eri operaattoreiden päivän hintoja Prepaid-nettiliittymälle. Se saattaa olla järkevin vaihtoehto lyhytaikaiseen käyttöön mahdollisesti myös laskutuksen ollessa datasiirtopohjaista, mikäli käyttö ei ole kovin raskasta.
- asdfghjhgfdfgfdsd
Ensimmäisen kuukauden pakettiin kuuluu mokkula ja sitten vaan ostat kolme kertaa sen kuukauden paketin.
- taas meitä huijataan
Ostat viikkopaketin 6,90 niin paljonko se maksaa? Aivan oikein, 10 Euroa!
- vaihtoehtojaon
Katsoppas tuosta ylempää viesti "myydään/vuokrataan nettitikku"
- huijatuksi tullut
tuossa ihn hyvä vertailu http://www.mobiilinetti.org/artikkelit/prepaid-vs-maaraaikainen-sopimus/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868