Katsokaapa vaihteeksi pidemmälle kuin vain seuraavaan peliin. Siinä teille tulevaisuuden sentteri..kotiuttaisin mielelläni, jos olisi valta ja mahdollisuus.
Juuso Rajala
5
523
Vastaukset
- Tonille?
???
- masat654
Katsoo pisemmälle kuin seuraavaan peliin. On jo viidenneksi viimeinen. Ja junnuissa potkitaan ajoissa lahjakkaita poikia pellolle.
- Ilveksenmiäs
Mutta Juuson isä oli voittamassa Ilveksen toistaiseksi viimeisintä mestaruutta..jos en ihan väärin muista :)
- Åboy
Enpä tiennyt aikaisemmin tästä pojasta mitään mutta nyt tiedän. Heti ekassa matsissa TPS-paidassa poika kilauttaa komean maalin. Lahjakkuus ilman muuta.
Harmi vaan että nyt vain vuokramiehenä tepsissä joten kevättä pidemmälle on paha tepsin katsoa. Mikäli soppari Lukossa on voimassa kevättä pidemmälle niin taitaa tämä lahjakkuus palata sinne syksyllä.- tehnyt...
come backin Kokkolasta!
Joko sulamisvedet valuvat kämppääsi (sinne veneen alle)?
Rajalasta olisi varmasti paljon apua teille ensi kaudella (Mestiksessä)!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351