Vapauspuolue ja Muutos2011 sopivat vaaliliitosta. Muutos hyväksyi vaaliliiton 29.1. Mäenpää vaati Suomisen poistoa muutoksen listoilta muuten vaaliliitto jää väliin. Muutos2011 romahtaa vaaliliiton myötä Olan apuriksi.
M11 ja VP vaaliliitossa 2011
7
603
Vastaukset
- geijo2
Täyttä paskapuhetta. Se kyllä tiedettiin että itse Mäenpää on Suomisen ajojahdin takana.
- tassu-kissa
tunnetusti anna armoa eläinrääkkääjille.
- Olavi Mäenpää
tassu-kissa kirjoitti:
tunnetusti anna armoa eläinrääkkääjille.
Suominen ei ole eläimiä rääkännyt.
Käräjäoikeuden lausunnot löytyy kyllä netistä josta asian voi tarkistaa. - notaari...
Olavi Mäenpää kirjoitti:
Suominen ei ole eläimiä rääkännyt.
Käräjäoikeuden lausunnot löytyy kyllä netistä josta asian voi tarkistaa.antaa tuomioita eikä lausuntoja!
- Sherlokki
notaari... kirjoitti:
antaa tuomioita eikä lausuntoja!
Käräjäoikeus mitään tuomioita anna. Korkein oikeus antaa.
- Heidin fani
Sherlokki kirjoitti:
Käräjäoikeus mitään tuomioita anna. Korkein oikeus antaa.
että Korkein oikeus ei suinkaan käsittele kaikkia juttuja, kuten ei hovioikeuskaan. Molempiin joudutaan hakemaan erikseen muutoksenhakulupaa. Tosin eläinrääkkääjille olisi parasta toverituomioistuin.
- Olavi Mäenpää
Heidin fani kirjoitti:
että Korkein oikeus ei suinkaan käsittele kaikkia juttuja, kuten ei hovioikeuskaan. Molempiin joudutaan hakemaan erikseen muutoksenhakulupaa. Tosin eläinrääkkääjille olisi parasta toverituomioistuin.
Jyri kun ei ole rääkännyt eläimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663