Ronattisia komedioita?

komedienne

Romanttisia komedioita etsiskelen. Inhoan Matthew Mcconaughey'ta, joten toivoisin ehdotuksiksi vain sellaisia, joissa sitä tyyppiä ei ole ;) Uusia tai vanhoja, ei väliä.
Kyllästyin kauhuleffoihin ja nyt siis innostuin romkomeista, mutta en tunne sitä genreä just yhtään. Ehdotuksia?

11

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosikkejani...
    • zappp
      • aloitt.

Kiitos vastauksista! katsoin ekan vastaajan suosikit ja pidin niistä kaikista. Hienosti oli täysin toisistaan eroavat tunnelmat niissä kaikissa. Mutta mistähän löytyisi tuo Harold Lloydin leffa? Olen ehkä joskus telkasta sen nähnytkin, mutta katsoisin mielellään uudelleen.

• ...........
        aloitt. kirjoitti:

Kiitos vastauksista! katsoin ekan vastaajan suosikit ja pidin niistä kaikista. Hienosti oli täysin toisistaan eroavat tunnelmat niissä kaikissa. Mutta mistähän löytyisi tuo Harold Lloydin leffa? Olen ehkä joskus telkasta sen nähnytkin, mutta katsoisin mielellään uudelleen.

Noh, jollet muualta onnistu löytämään, niin juutuubista ainakin löytyy, mikäli kelpaa sitä kautta tuijottaa.

http://www.youtube.com/watch?v=36bprz_Kfck

• aloitt.
        ........... kirjoitti:

Noh, jollet muualta onnistu löytämään, niin juutuubista ainakin löytyy, mikäli kelpaa sitä kautta tuijottaa.

http://www.youtube.com/watch?v=36bprz_Kfck

Kiitti =)

Hih, nyt vasta hoksasin kirjoitusvirheen otsikossa; Ronattisia.. =D

• Amor.

Tässä joitain vähän uudempia:
      PS. I love you
      Ugly truth (tämä on ainakin hauska)
      The Proposal

sitten jos vähän vanhempia leffoja haluat niin tässä ois muutama:
      Pretty Woman
      Just Like Heaven
      You’ve Got Mail
      Love Actually
      Bridget Jones’s leffat
      The Wedding Date

Toivottavasti noista löytyy sulle jotain katsottavaa :)

• AmyFan

Leap Year, jossa Amy Adams, on ihan kiva ja saa siinä nauraakin ja on romanttinen. Itse tykkäsin siitä.

• Jen on laatua
        AmyFan kirjoitti:

Leap Year, jossa Amy Adams, on ihan kiva ja saa siinä nauraakin ja on romanttinen. Itse tykkäsin siitä.

Jennifer Anistonilla on paljon romanttisia komedioita, kurkkaapa hänen imdb:stä ja valitse sieltä.

http://www.imdb.com/name/nm0000098/

• Shaun of the Dead, Amélie, Big Fish, Garden State, High Fidelity, Groundhog Day, Four Weddings and a Funeral, About a Boy, Juno.

Pitää laittaa tähän samanlainen disclaimer kuin nimimerkillä "Suosikkejani..." oli: Ei ehkä naurukomedioita, mutta romanttisia ja hauskoja kuitenkin. Tai mikä nyt on kenenkin mielestä hauskaa.

• aloitt.

Kiitos kaikille uusista vastauksista!

Jennifer Anistonilla on tosiaan aika paljon romkomeja, mutta ne jotka olen nähnyt eivät minun mielestäni olleet oikein hyviä ,ikävä kyllä. Mutta voihan sieltäkin jokin helmi löytyä :)

matthau, Shaun of the dead on kyllä ihan hauska ja onhan siinä hippu romantiikkaakin ;D, mut ei ehkä ihan niin romanttinen kuin tällä kertaa on haussa, kiitos kumminkin. Garden State'a en olekaan nähnyt, joten aloitanpa siitä.

• ++++++++++++

Audrey Hepburnin leffat, joista parhaat on Aamiainen Tiffanylla, Sabrina ja Loma Roomassa.

Sitte I Love You Man, on hyvä, vaikka siinä on pääosassa kaks miestä, joista toinen on menossa naimisiin. Eli ei ole perinteinen "poika tapaa tytön" leffa.

Knocked Up - Paksuna on yllättävän hyvä kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6341
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      64
      5717
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      133
      4908
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4005
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3875
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      36
      3287
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3061
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      63