Sänkypuuhissa nalli napsahtaa liian nopeasti, on yritetty eri puuduttavia aineita mutta tuntui että tulin vain nopeammin. Jokin aika sitten sain kuulla että jos alkaa pitämään esinahkaa kokoajan takana niin herkkyys vähenee ajan myötä, jolloin laukeaminen kestää kauemmin. Nyt kuitenkin muutaman päivän jälkeen esinahka on turvonnut alapuolelta ja on "löysänpehmeä", näyttää kuin nahan sisällä olisi ilmaa tai vettä. Seisokissa turvotus häviää hieman, kenties johtuen varren paksuuntumisesta ja nahan kiristymisestä. Onko normaalia ja onko muilla kokemusta nahan pitämisestä takana...???
Esinahan pitäminen takana
14
11340
Vastaukset
- Esa Nuppi
Sitä esaria ei ole tarkoitettu tietentahtoen kokoajan takana pidettäväksi, se ei selvästikään ole nyt sun esinahalle luonnollinen positio ja kudoksiin kertyy nestettä (ks. ödeema).
Palauta hyvä mies liikkuvat takaisin eteen jos et ole jo tehnyt niin.
Tai pidä ainakin lyhempiä aikoja kerrallaan sitä nahkaa takana kunnes se tottuu jatkuvaan takana oloon, näin jos nyt siis aivan välttämättä haluat sitä takana pitää.
Mutta mikäli ainoana tavoitteenasi on saada ennenaikainen siemensyksy hallintaan niin siinä tapauksessa suosittelisin tuon esarin takanapitämisen unohtamaan.
Nimittäin tuolla tahallisella terskan herkkyyden heikentämisellä ei ole minkäänlaista parantavaa vaikutusta ennenaikaiseen siemensyöksyyn, vaan siihen on saatavilla mm. lääkehoitoa jos lihasharjoitukset ei auta. - weweweewewewew
Voisit kokeilla penispumppua. Sitä käytettäessä esinahkaan kerääntyy kudosnestettä ja herkkyys vähenee.
Ei se pieni esinahan turpoaminen vaarallista ole. Siis pieni. Jos esinahan alaosa turpoaa selvästi muuta esinahkaa enemmän niin silloin on menty liian pitkälle. - osaan minä laskea
Vai sillä tavalla. Rauhoitellaan tilannettä....Selvästi herrkkä mies...
Minulla kestää joskus kaksikin päivää / ennen kun orgasmin saan...
Vaimo ei valita ? kyselee kuis olis tänään. Yrittäskö.... siementä ulos.
Mukavaa se vaimoa lempiä.... esinahka lahja mieheele ja naisellekkin.
Millä nainen leikkii jos esinahka poikessa.
Naisen on opittava esinahkaa räpliä. Se on erinomaisen miespuolinen
nahkapal ???... arvokas se on.
Pidä sitä eessä tai takana... niin terkalle täytyy saada määrättyä kitkaa.
Olen kuullu, että nainen leikki esinahalla jotta siitin turpoaa....
Tässä kaikki.... - paljaaltaanparasta
Puuduttavia aineita parempana vaihtoehtona pitäisin kortonkia. Kortonkia päälle asettaessa et vedä esinahkaa taakse. Kortonki jo itsessään vähentää herkkyyttä.
Sinulla on luultavasti liian tiukka esinahka. Joitakin vuosia sitten minulle kasvoi terskaan valkoisia kovia patteja (syy ei ole hygienian puutteessa). Lääkäri selitti syyn todennäköisesti johtuvan pitkästä esinahasta, joka pitää terskan koko ajan kosteana. Avuksi tähän neuvoi pitämään esinahkaa koko ajan takana. Patit terskasta hävisivät tällä konstilla. Mutta uutena kiusana sain "elvis-oireyhtymän". Minulla esinahka on löysä ja nahka rullautuu kullin ollessa löysä helposti takaisin eteen. Pitkät häpykarvat jäävät silloin terskan väliin. Terskan herkkyys saattoi ehkä hieman vähentyä.
Minun mielestäni rakastelu on ihaninta ilman kotsua ja esinahka taakse vedettynä. Tosin minulle ennenaikainen laukeaminen ei ole ongelma.- asdfga
Muuten ihan asiallista tekstiä, mutta lääkäri koskaan antaisi sellaista neuvoa että esinahkaa pitäisi pitää takana.
- sdabghj6lp
asdfga kirjoitti:
Muuten ihan asiallista tekstiä, mutta lääkäri koskaan antaisi sellaista neuvoa että esinahkaa pitäisi pitää takana.
Riippuu tilanteesta. Mulle ainakin lääkäri antoi juuri sellaiset ohjeet, kun oli joku tulehdus päällä. Olisi pitänyt kuulemma oikein köytellä jollain virityksellä että ei haudu lisää.
- paljaaltaanparasta
asdfga kirjoitti:
Oma työpaikkalääkärini laittoi lähetteen ihotautilääkärille. Tämä ihotautilääkäri sitten antoi tällaisen ohjeen. Ensihoidoksi sain reseptin voidetta varten. Lääkäri vielä lohkaisi vitsin, että silmävoidetta silmäterälle. Se nimittäin oli jonkinlainen silmätulehdukseen tarkoitettu voide.
Takaisin asiaan esinahan pitämisestä takana. Itse olen aina ollut tarkka kullini puhtaudesta. Mutta silti terskan pitäminen kuivana selvästikin auttaa pitämään (mitkä lie) pöpöt poissa. Elikä ympärileikkauksella on selvästikin oma pointtinsa. Ihotautilääkäri sanoi, että jos patit eivät häviä, ratkaisu on ympärileikkaus. Minulla auttoi esinahan pitäminen takana. Terskan herkkyyteen yhdynnässä terskan paljaana pitäminen ei vaikuttanut niin paljon kuin luulin. - Herkkyys takaisin?
paljaaltaanparasta kirjoitti:
Oma työpaikkalääkärini laittoi lähetteen ihotautilääkärille. Tämä ihotautilääkäri sitten antoi tällaisen ohjeen. Ensihoidoksi sain reseptin voidetta varten. Lääkäri vielä lohkaisi vitsin, että silmävoidetta silmäterälle. Se nimittäin oli jonkinlainen silmätulehdukseen tarkoitettu voide.
Takaisin asiaan esinahan pitämisestä takana. Itse olen aina ollut tarkka kullini puhtaudesta. Mutta silti terskan pitäminen kuivana selvästikin auttaa pitämään (mitkä lie) pöpöt poissa. Elikä ympärileikkauksella on selvästikin oma pointtinsa. Ihotautilääkäri sanoi, että jos patit eivät häviä, ratkaisu on ympärileikkaus. Minulla auttoi esinahan pitäminen takana. Terskan herkkyyteen yhdynnässä terskan paljaana pitäminen ei vaikuttanut niin paljon kuin luulin.Minä aloin jo parikymppisenä pitää esinahkaa takana liiallisesta herkkyydestä eroon päästäkseni. Nyt yli nelikymppisenä sitä herkkyyttä ehkä jo kestäisi enemmän, onko kenelläkään kokemusta, palautuuko herkkyys, jos esinahkaa alkaa pitää edessä? Ja millä sen saisi siellä pysymään, on nimittäin sopeutunut olemaan koko ajan takana, ja viimeistään pienestäkään erektiosta terska paljastuu? Lävistys sopivaan kohtaan?:)
- fkjmgvh
Herkkyys takaisin? kirjoitti:
Minä aloin jo parikymppisenä pitää esinahkaa takana liiallisesta herkkyydestä eroon päästäkseni. Nyt yli nelikymppisenä sitä herkkyyttä ehkä jo kestäisi enemmän, onko kenelläkään kokemusta, palautuuko herkkyys, jos esinahkaa alkaa pitää edessä? Ja millä sen saisi siellä pysymään, on nimittäin sopeutunut olemaan koko ajan takana, ja viimeistään pienestäkään erektiosta terska paljastuu? Lävistys sopivaan kohtaan?:)
Iho ohentuu ja tunto myös sen mukana.
- Mimer
fkjmgvh kirjoitti:
Iho ohentuu ja tunto myös sen mukana.
Ei ohene. Ei myöskään tunto ohene kuten väität. Tuntoherkkyys vähenee kylläkin.
Paljaana olevan terskan iho paksuuntuu jos se on paljaana pitkään, näin käy meille ympärileikatuille. - iho ohenee
Mimer kirjoitti:
Ei ohene. Ei myöskään tunto ohene kuten väität. Tuntoherkkyys vähenee kylläkin.
Paljaana olevan terskan iho paksuuntuu jos se on paljaana pitkään, näin käy meille ympärileikatuille.Ympärileikkauksessa tämä on lopullista, mutta niillä joilla on esari jäljellä voi sen palauttaa. Silloin iho ohenee vähitellen ja tuntoaisti herkistyy sen mukana.
Huomaat varmaan itsekkin käsistä tai jalkapohjista miten tuntoaisti palautuu kun ihoa ei rasiteta. Joka kevät on jalkapohjat totutettava paljainjaloin kävelyyn uudelleen.
- lääke josta nauttii
"Sänkypuuhissa nalli napsahtaa liian nopeasti, on yritetty eri puuduttavia aineita mutta tuntui että tulin vain nopeammin. Jokin aika sitten sain kuulla että jos alkaa pitämään esinahkaa kokoajan takana niin herkkyys vähenee ajan myötä, jolloin laukeaminen kestää kauemmin."
Paras lääke tuohon vaivaan on ahkera runkkaaminen. Runkatessa kyrvän pää tottuu vähitelleen puristukseen ja hankaukseen jolloin herkkyys vähenee. Tietysti vielä kondomi vähentää herkkyyttä. Miehillä jotka ovat runkanneet ahkerasti koko ikänsä on usein vaikeuksia laueta naisen sisään kun "löysän" pillun puristus ei riitä laukeamiseen. Bonuksena on vielä eturauhasyövän riskin pieneneminen. Tutkimuksissa on todettu että vähintään kerran päivässä runkkaavilla miehillä eturauhassyövän riski on pienentynyt. - idop
Tuli hyvä juttu mieleen :).. olisinkohan ollu noin 16v, kun esinahka jäi taakse "jumiin" (liian kireä).. oli ollu jo pari päivää jumissa ja rupes tulee jo aika raju turvotus. kuin olis ollut kaksi kullinnuppia :) .. pakkohan siinä oli lääkäriin mennä ja siitä sairaalaan. otti vaan nesteet pois ja hoplaa kaikki taas ok. siitä päivästä eteenpäin ollu nahka aina takana.. siis ei jumissa :) .. en usko että vaikuttaa laukeemiseen millään tavalla vaikka pitäis takana
peace! - mulla auttoi
Mulla auttoi kun alko pitää liikkuvat takana. Aluksi kannattaa alottaa varovasti, sen aikaa ettei ärsyynny liikaa, eli taukoa välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752