iPhonen ilmaiset sovellukset

Henriikka 37v

Eli listatkaas mitkä on ilmaisia sovelluksia iPhonella.Tyttärelleni olen ostamassa.13v synttärilahjaksi.Enkä haluaisi maksaa sovelluksista,kun muuten menee puheaikaa.Saatte myös suositella jotain halpoja pelejä.Ja vielä lopuksi.Kumpi kannattaa ostaa? iPhone,iPad Touch vai Nokia N8?






Ps.nimimerkkiäni ei matkita!

5

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IHQUDAAKAUNEIN MISSI

      Äiti.Kiitos,nyt tiedän minkä kännyistä saan syndeiks.HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH! OLEN HOMO LESBO EN OO SUN OMA HUORALAPSES HOMO HAISTA VITTU

    • Kari 38v

      Ota tuo saunalahden tarjous ZTE Blade puhelimesta puhelimen ja liittymän yhteishinta on 5.90€/kk 2v sopimuksella. Sen halvemmalle et älypuhelinta saa ja siihen on ilmaisia ohjelmia tuhatmäärin kuten suosittu - Angry Birds peli joka on ilmainen.. Hommaasin 12v kaksosilleni nuo ja ovat todella tyytyväisiä..

    • pippelipena

      Nyt on saatu taas varma totuus: jos haluat seksiä, osta iPhone.

      Pohjamutia raapivan "tutkimuksen" on tehnyt deittisivusto OkCupid ja tulos on selvä: iPhonen omistajat harrastavat enemmän seksiä kuin BlackBerry-ihmiset ja todella paljon enemmän seksiä kuin Android-puhelinten omistajat.

      Tätä viiltävää analyysiä varten OkCupid selvitti 30-vuotiaiden älypuhelinomistajien seksielämää.

      Selvityksen mukaan iPhonen omistavilla kolmikymppisillä naisilla on ollut keskimäärin 12,3 seksipartneria. Androidin laukkuunsa sujauttaneilla kumppaneita oli ollut 6,1. BlackBerryllä luku oli 8,8.

      Miesten kohdalla hajonta oli hieman pienempi: iphoneiljoilla seksikumppaneita oli ollut keskimäärin kymmenen, BlackBerryä näpräävillä 8,1 ja Android-pojilla kuusi.

      OkCupidin tutkielman mukaan omena-logo sytyttää eniten myös muissa ikäryhmissä. Kaiken kaikkiaan asiaa kysyttiin 18–40-vuotiailta, ja joka ikäryhmässä iPhone-omistajilla oli eniten rasteja seinällään.

      Ihan vertailun vuoksi: vuonna 2004 ABC:n tekemän kyselyn mukaan yhdysvaltalaisilla miehillä on elämänsä aikana keskimäärin 20 seksikumppania ja naisilla 6.

    • antitréndipelle

      Mutta osta nyt minkä haluaa.

      • lauri leipuri

        uunin lämmitys noilla vitun palikoilla.
        Sitten taikinan alustus.
        Varsinainen leipominen.
        Ja paisto niillä vitun palikoilla lämmitetyssä uunissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1583
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1208
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe