Tulli sanoo, etta yli 80% juomia ei saa tuoda Suomeen.
Nain siis 80% Viruvalkeaa ilmeisesti saa tuoda Suomeen.
Olenko ymmartanyt tullin kannan oikein?
Saako 80% vodkaa tuoda Virosta Suomeen?
vasta-alkajaUusi
4
7329
Vastaukset
- -etikka
Enintään 80% , siis 80% saa tuoda.
- Hörps
Se, mikä ei ole kiellettyä, on sallittua.
Itse olen tuonut Tallinnasta Suomeen kasikymppistä mäyräkoiran jos toisenkin. Saaremaa on kuitenkin minun suussani parempaa kuin Viru Valge. - Vihreä
Ei kait niitä muuten laivalla myytäisi? Olen tuonut usein niitä. Hintasuhde kohdillaan.
- wfwfwf
Saa tuoda juuri tuo 80% on raja. Yli 80% juomia ei saa tuoda. Virossa ei taida myydäkkään, mutta jossain saksassa muistaakseni oli yli 80% juomia jopa 96% pirtua niin niitä ei saa tuoda saksast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437387
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543673Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512882Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1881847- 471541