0.5% Päivätuotto

-Pankista

Huomasin juuri miten saa hyvän päivätuoton osalle rahoistaan. Avaat S-Pankin tilin johon sisältyy Debit kortti jolla saa 0.5% maksutapaetua ostoksista. Laitat S myymälässä tilillesi rahaa 100€ siirryt myymälänpuolelell ja teet ostoksia 100 eurolla ja kassalla tärähtää puolen prosentin hyvityskorko. Ei tilillä rahaa kannata säilyttää enemmälti, mutta aina ennen ostoksia pistää suunnilleen käyttämänsä summan tilille.

6

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghsfgh6

      Onpas ihan vitun hyvä tuotto...

      Maksat 100€, jotta saat 50 senttiä.

      Siitä vaan sijoittamaan :)

      Vihje: tuo ei ole mitään tuottoa, vaan alennus ostoksen hinnasta (vaikka se tilille maksetaankin).

      • estää...

        Kerro urpo yhtä riskitön parempi tuotto päivätasolla...


      • ghsfgh6
        estää... kirjoitti:

        Kerro urpo yhtä riskitön parempi tuotto päivätasolla...

        Joillekin täytyy kaikki näköjään vääntää rautalangasta mutta väännetään sitten...

        Prempi sijoitus: Ota vaikka jostain pankista säästötili jolle maksetaan 1% vuosikorko päiväsaldolle. Tällöin päivässä kertyvä korko on 0,05/365 = 0,000013699 eli 0,0013699%. Nyt kun sijoitat tilille satasen niin seuraavana päivänä sijoituksesi arvo on 1,000013699*100 = 100.0013699. Sijoituksesi arvo on kasvanut 0.13699 sentiiä eli olet saanut tuon verran TUOTTOA (sitä lisähyvää pääomasi päälle).

        Tuo sinun sijoituksesi: Sinulla on alussa 100€. Ostat sillä kaupasta jotain, ja kauppa maksaa tilillesi siitä 50 senttiä. Seuraavana päivänä sijoituksesi arvo on tasan tuo 50 senttiä, eli olet menettänyt pääomastasi 99,5% koska ostit sillä jotain. Tuottoa tuossa on tasan 0%, eli ei mitään. Zero, zip, nada, zilch. Olet ostanut jotain 100€ arvosta ja maksanut siitä 99,50€. Olet siis saanut ALENNUSTA ostoksestasi, mutta et mitään tuottoa.

        Tai esitetään se näin: Jos tuo on mielestäsi niin helvetin tuottava tuo sinun ideasi, niin mikset maksimoi tuottoasi? Älä tyydy 0,5% päivittäiseen "tuottoon", vaan kun tuo on transaktiopohjainen "tuotto", niin ota "tuotto" vaikka kerran tunnissa. Oletetaan yksinkertaisuuden vuoksi että kauppa on auki keskimäärin 12 tuntia päivässä, 25 päivää kuussa. Tästä tulee sinulle kerran tunnissa suoritettuna mahdollisuus hankkia tuota "tuottoasi" 300 kertaa kuussa. 300 kertaa 50 senttiä, eli voit tienata jopa 150€ "tuottoa" tuolla tavalla. Saadaksesi tämän "tuoton", sinulta kuluu kyllä rahaa 30000€, mutta hei... Eihän sen ole väliä kun "tuotto" on niin hyvä!

        Oliko tuo mielestäsi oikeasti "tuottava" idea? Jos oli, niin suosittelen kertausta peruskoulun matematiikasta. Vaadittavat asiat löytynevät alakoulun 5. tai 6. luokan kirjoista.

        S-ryhmä on kieltämättä iskenyt kultasuoneen, kun perinteisten alennusten sijaan ovat päättäneet maksaa nuo ulos bonuksina ja maksutapa-alennuksina. Ja nyt kaiken maailman toppahousut keulii että "Hei, mä tienaan rahaa tekemällä ostoksia! Mieletön tuotto!"

        Ei se sattumaa ole että S-ryhmä on menestynein suomessa. Ihmisten tyhmyydellä rahastaminen on aina kannattavaa liiketoimintaa.


      • Jormaija
        ghsfgh6 kirjoitti:

        Joillekin täytyy kaikki näköjään vääntää rautalangasta mutta väännetään sitten...

        Prempi sijoitus: Ota vaikka jostain pankista säästötili jolle maksetaan 1% vuosikorko päiväsaldolle. Tällöin päivässä kertyvä korko on 0,05/365 = 0,000013699 eli 0,0013699%. Nyt kun sijoitat tilille satasen niin seuraavana päivänä sijoituksesi arvo on 1,000013699*100 = 100.0013699. Sijoituksesi arvo on kasvanut 0.13699 sentiiä eli olet saanut tuon verran TUOTTOA (sitä lisähyvää pääomasi päälle).

        Tuo sinun sijoituksesi: Sinulla on alussa 100€. Ostat sillä kaupasta jotain, ja kauppa maksaa tilillesi siitä 50 senttiä. Seuraavana päivänä sijoituksesi arvo on tasan tuo 50 senttiä, eli olet menettänyt pääomastasi 99,5% koska ostit sillä jotain. Tuottoa tuossa on tasan 0%, eli ei mitään. Zero, zip, nada, zilch. Olet ostanut jotain 100€ arvosta ja maksanut siitä 99,50€. Olet siis saanut ALENNUSTA ostoksestasi, mutta et mitään tuottoa.

        Tai esitetään se näin: Jos tuo on mielestäsi niin helvetin tuottava tuo sinun ideasi, niin mikset maksimoi tuottoasi? Älä tyydy 0,5% päivittäiseen "tuottoon", vaan kun tuo on transaktiopohjainen "tuotto", niin ota "tuotto" vaikka kerran tunnissa. Oletetaan yksinkertaisuuden vuoksi että kauppa on auki keskimäärin 12 tuntia päivässä, 25 päivää kuussa. Tästä tulee sinulle kerran tunnissa suoritettuna mahdollisuus hankkia tuota "tuottoasi" 300 kertaa kuussa. 300 kertaa 50 senttiä, eli voit tienata jopa 150€ "tuottoa" tuolla tavalla. Saadaksesi tämän "tuoton", sinulta kuluu kyllä rahaa 30000€, mutta hei... Eihän sen ole väliä kun "tuotto" on niin hyvä!

        Oliko tuo mielestäsi oikeasti "tuottava" idea? Jos oli, niin suosittelen kertausta peruskoulun matematiikasta. Vaadittavat asiat löytynevät alakoulun 5. tai 6. luokan kirjoista.

        S-ryhmä on kieltämättä iskenyt kultasuoneen, kun perinteisten alennusten sijaan ovat päättäneet maksaa nuo ulos bonuksina ja maksutapa-alennuksina. Ja nyt kaiken maailman toppahousut keulii että "Hei, mä tienaan rahaa tekemällä ostoksia! Mieletön tuotto!"

        Ei se sattumaa ole että S-ryhmä on menestynein suomessa. Ihmisten tyhmyydellä rahastaminen on aina kannattavaa liiketoimintaa.

        ...ihan vitun pihalla ton matikkas kanssa? Opettele laskemaan munapää.

        Mitä ketjun avaukseen tuleen, niin kysehän on tosiaan vain alennuksesta.


    • MONTA virhettä

      aloituksessa.

      1.
      ei tarvi laittaa rahaa S-tilille, kun saa ostoksista sen 0,5 % maksutapaedun, voi ostaa S-pankinluottokortilla ja maksaa sen luottolaskun minkä pankin tililtä hyvänsä, ei tarvi ola yhtään S-pankin tilillä.

      2. on muitakin kortteja kun saa TODELLA joka kaupasta, S-kaupoista ja kaikista muistakin,
      sen saman 0,5 % ja on kortteja joista saa enemmänkin oikeasti rahallista etua €uroina.

      3. tuotteiden hinnat, kuinka paljon parkkipaikalla kolhitaan,
      oma matka kauppaan yms asiat merkitsevät tuon 0,5 % kymmen- ja usein monikymmenkertaisena,

      • Uppos..

        Aloitus oli tarkoituksella hiukan provosoiva keskustelun aikaansaamiseksi tällä nukkuvalla palstalla ja onnistui ilmeisen hyvin, mutta verrattuna ostoksiin liikkeistä mistä ei saa mitään bonus tai maksutapaetua on esim 18 € kaljakoppa ja röökikartsa tuottoisa sijoitus ja palautustölkeissähän se on ihan ilmaista rahaa;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe