kaikki on anteeksi annettu

äit

Hei

pokani sairastui vakavasti. Sain hänen leikkauspäivänään voimakkaan sisäisen viestin. Kaikki on hyvin ja kaikki on anteeksi annettu. Olisiko joku teistä niin ystävällinen ja kertoisi minulle mitä tuo tarkoittaa.

12

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

      Tästä muutamasta harvasta sanasta , voi saada sen käsityksen , että sinulle on ilmoitettu
      sen hetkinen tilanne , jos poikasi kuolee , hänet otetaan talteen , mutta kun et kirjoita
      onko leikkaustehty , onko poikas herännyt , vähän tälläistä täällä kaivataan .

    • teutatess

      SE TULEE MEIDÄN USKOA , MUUTA EI TARVITÄ , SINÄ VARMAAN USKOT.

      • savon ukko

        Rukous auttaa. Tietysti pitää uskoa rukouksensa voimaan ja häneen ketä rukoilee.
        Mutta rukoile yksin. Se on tehokkain ja yksinkertaisin.


      • Usko pois
        savon ukko kirjoitti:

        Rukous auttaa. Tietysti pitää uskoa rukouksensa voimaan ja häneen ketä rukoilee.
        Mutta rukoile yksin. Se on tehokkain ja yksinkertaisin.

        ellet usko rukoukseen, kuinka luulet sen auttavan. Usko on kaiken a ja o. Ei meidän uskokaan meitä autuaaksi tee. Vaan armosta kaikki tyyni. Kaikki siis Herran suuresta armosta.
        Juu ja sanassa sanotaan, siellä missä 2 tai useampi kokoontuu minun nimeeni, siellä olen minä läsnä.
        Elikkä jos kaverisi/ystäväsi on saman henkinen kun sinä, niin rukouksenne on vahvempi ja kuullaan varmasti. Mutta kyllä Jumala kuule yksinäisenkin huokaukset. Elikkä jo huokaus joka huuliltasi lähtee, kuule Herra senkin.


      • teutatess
        Usko pois kirjoitti:

        ellet usko rukoukseen, kuinka luulet sen auttavan. Usko on kaiken a ja o. Ei meidän uskokaan meitä autuaaksi tee. Vaan armosta kaikki tyyni. Kaikki siis Herran suuresta armosta.
        Juu ja sanassa sanotaan, siellä missä 2 tai useampi kokoontuu minun nimeeni, siellä olen minä läsnä.
        Elikkä jos kaverisi/ystäväsi on saman henkinen kun sinä, niin rukouksenne on vahvempi ja kuullaan varmasti. Mutta kyllä Jumala kuule yksinäisenkin huokaukset. Elikkä jo huokaus joka huuliltasi lähtee, kuule Herra senkin.

        Kun he olivat meren ja Faaraon välissä , vaikka Faarao oli vielä kaukana . Mooses ajatteli vasta kuinka
        tästä . Niin JUMALA KYSYY MIKSI HUUDAT , vaikka vieressä olijat ei kuulleet sanakaan , Sai Mooses käskyn
        Ota se sauva joka Faaraon edssä muuttui Käärmeeksi , ojenna sauva mereen , Moose teki niin , ja katso
        heti alkoi tuulla ja vedet erkanivat ja jäi kuiva väylä kansan kulkea .

        Tämän kerron vain sen tähden , että ei aina ole tarvittu sanojakaan , kun rukous on kuultu
        ja toteutettu , tämä meidän kannattaa kyllä muistaa , voisimme kiittää paljon enemmän .


    • Kerron mitä mieleeni tuli, en tiedä onko sinne päinkään:
      Kun joku joutuu leikkaukseen ainakin vähän isompaan, siinä tulee myös se mahdollisuus mieleen, ettei potilas enää herää tähän elämään.

      Potilas itse ajattelee sitä ja lähiomaiset. Tuo tuntuma voisi olla rohkaisuksi siinä tapauksessa, jos asiat epäonnistuvat. Siis ei tarvitse jäädä miettimään suhdetta poikaan eikä pojan suhdetta Jeesukseen.
      Näin ajattelen, kaikki oli siinä vaiheessa Herran kädessä niinkuin muutenkin.

      • Happipullo

        ---------


    • teuta

      Tässä 18. jakeen sana : Joka uskoo Häneen (JEESUKSEEN ) Sitä ei tuomita ; Mutta joka ei usko , se on jo tuomittu , koska hän ei ole uskonut JUMALAN ainoaan Poikan nimeen.

      siinä tulee selville että poikasi uskoo , ja häntä ei tuomita . koska hän oskoo Jeesukseen .

      VAIN USKOSSA JEESUKSEEN JA HÄNEN RISTINUHRINSA KAUTTA ,valmistettuun armoon syntisellä ihmisellä on anteeksiantamus ja JUMALAN lapseus . Mutta hän ei pääse tähän armoon , ellei katuvana tule syntieneen
      valkeuteen Jumalan sanan ja Hengen nuhdeltavaksi sekä Rukoile armoa ja anteeksiantamusta . Ollessaan
      vailla uskoa ja Jeesuksen verenarmon ulkopuolella ihminen on Jumalan vihan alla ja matkalla kadotukseen . Näin on myös muiden uskontojen laita , olivatpa he kuinka "vilpittömiä " tahansa .

      Tämä sinun voimakas tunne , kumoaa kaiken pahan tuosta selityksestä , veotaan siihen Jeesukseen
      kärsimykseen ja Ryövärin pelastukseen , hän katsoi sydämmeen , ja hänellä oli valta antaa Ryövärille
      lupaus paratiisista , ja teki myös tämä ryöväri oli ensimmäinen paratiisin asukas .

    • toinen äiti

      Olet varmasti saanut Pyhän Hengen lohdutusta - usko nyt että kaikki on todellakin anteeksi annettu ja hyvin. Jumala on kaikkivaltias ja toimii tahtonsa mukaan. Sinulla ei ole syytä epäillä. Jumala toimii meille salatulla tavalla ja meidän parhaaksemme. Ole turvattuna, poikasi ja sinä olette hyvissä käsissä ja me kaikki vain armoon turvaavat hyvässä turvassa.
      Jumalan Rauhaan

    • teuta

      Rukous maratooni , siihen voi kukin ottaa osaa tarpeensa ja
      voimiensA mukaan .

    • selv nägijä

      alitajunnassa. jossa ajatustoiveesi meni mielessäsi oikeaan suuntaan. toivotaan paranemista ja kaikkea hyvää.

    • teuta

      Jotakin , ei pitäisi olla liian vaikeaa , jos me toimimme säkissä voi olla että menee pieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      14
      2324
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      109
      2073
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      146
      1951
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      166
      1524
    5. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      106
      1512
    6. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1461
    7. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1184
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

      On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      66
      1070
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      42
      1006
    10. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      68
      998
    Aihe