Me myydään aseita. kääritään ne viltiin kun kuljetetaan pitkin maanteitä. Tää on jännää.
Mutta ongelma on se, ettei talvella ole kiva ajella ja siellä viltissä olevia aseita ei juuri kukaan osta. Hieman bisnes kärsii. Me ostetaan kalliit aseet ja sitten kukaan ei niitä osta vielä lkalliimmalla ! Tyhmä juttu !
anarkia ja pojat
6
484
Vastaukset 6
- whiteerawpower
Cmoon mopopoika. kyl me ostetaan kun te vaan rautaa tuotte. Talvella kannattaa laitta ne nastarenkaat
ja varpyörät. Kovin paksulla takanakilla ja jäykkäperällä nääs ei ole pito vaativissa toimitutehtävissä.
tarve olis singoille, kranaatinheittimille ja pienikokoisille sarjatulisaseille.
Hecklerkoch olsi tarpeen. Käy isommatkin sarjat.Sekä muoviräjähde.Alkaa nääs pohjola ja suomi olla siinä kunossa jo..- ARYAN666
whiteyllä on joko paljon raivoa tai ei vaan osaa kirjoittaa...tai molemmat )))
- hard baby
ARYAN666 kirjoitti:
whiteyllä on joko paljon raivoa tai ei vaan osaa kirjoittaa...tai molemmat )))
Mut ei se kumminkaan nuole mokkatakkia....
- man to man
Ottakaa nyt iisisti.
Ei talvella kannata ajella.
Tulkaa mc näyttelyyn turun veturihalliin.
Siellä on nyt jytyä mc meininkiä .!. - 9mm pistoolin
Ostan automaattipistoolin, miel 9 mm.
saa tarjota. - mc mc mc
Me sitten iskettään yhteen arjalaisten ja valkoisten ja somalien ja mustalaisten kanssa.
Kuljetaam manne pöksyissä ja pidetään hauskaa , tatueinneissa ei säästellä, cool cool
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971023- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 94861
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608