Me myydään aseita. kääritään ne viltiin kun kuljetetaan pitkin maanteitä. Tää on jännää.
Mutta ongelma on se, ettei talvella ole kiva ajella ja siellä viltissä olevia aseita ei juuri kukaan osta. Hieman bisnes kärsii. Me ostetaan kalliit aseet ja sitten kukaan ei niitä osta vielä lkalliimmalla ! Tyhmä juttu !
anarkia ja pojat
6
450
Vastaukset
- whiteerawpower
Cmoon mopopoika. kyl me ostetaan kun te vaan rautaa tuotte. Talvella kannattaa laitta ne nastarenkaat
ja varpyörät. Kovin paksulla takanakilla ja jäykkäperällä nääs ei ole pito vaativissa toimitutehtävissä.
tarve olis singoille, kranaatinheittimille ja pienikokoisille sarjatulisaseille.
Hecklerkoch olsi tarpeen. Käy isommatkin sarjat.Sekä muoviräjähde.Alkaa nääs pohjola ja suomi olla siinä kunossa jo..- ARYAN666
whiteyllä on joko paljon raivoa tai ei vaan osaa kirjoittaa...tai molemmat )))
- hard baby
ARYAN666 kirjoitti:
whiteyllä on joko paljon raivoa tai ei vaan osaa kirjoittaa...tai molemmat )))
Mut ei se kumminkaan nuole mokkatakkia....
- man to man
Ottakaa nyt iisisti.
Ei talvella kannata ajella.
Tulkaa mc näyttelyyn turun veturihalliin.
Siellä on nyt jytyä mc meininkiä .!. - 9mm pistoolin
Ostan automaattipistoolin, miel 9 mm.
saa tarjota. - mc mc mc
Me sitten iskettään yhteen arjalaisten ja valkoisten ja somalien ja mustalaisten kanssa.
Kuljetaam manne pöksyissä ja pidetään hauskaa , tatueinneissa ei säästellä, cool cool
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺714191Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433609Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163193Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382840En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102394IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm271546Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli801117