KYSEESSÄ KUUME !!!!

metsärölli

Moi ! Kysyn nyt teil ihmiset apuu yhteen juttuun mikä on kyl aika tyhmä. Mut ko haluisin saada ittelleni nyt kuumetta. Oon tällä hetkellä yksin kotona ja pois koulusta koska eilen oli vähän lämpöä. EN jaksa selittää syytä miksi haluan kuumeen mutta jos voisitte kertoa. Ja siis ihan oikeen kuumeen eikä mitää; ''laita pää patteriiin'' ''Pie kuumemittaria lampunalla. ymsyms,'' Ei tollasiii pliiiis. Vaan et mite sais kuumeen tän päivän aikana vaik niiku iha hetkessä ja sit et se kestäis tarpeeks pitkään. Ja sit ei tarvii ruveta vittuilee et; '' oot hölmö ku haluut kipeeks. ymsyms.'' Tiiän et tää on tyhmää mut IHANAT ihmiset auttakaa pliiiiiiiiiis !:):):):) ja vastatkaa mahollisimma nopee;)

3

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsärölli

pliis vastatkaa nopee >;( kaikki jotka tän näkee ni vastaaa please !

• sairaanhoitaja liisa

Syö tupakkaa, niin nousee kuume
        Syö hammastahnaa
        Syö kakkaa, nousee kuume ja ripulikakkaa tulee

Ei kannata kokeilla, voi tulla pipi, ärsyttää pikkasen vatsaa

• kokeile pois!
        sairaanhoitaja liisa kirjoitti:

Syö tupakkaa, niin nousee kuume
        Syö hammastahnaa
        Syö kakkaa, nousee kuume ja ripulikakkaa tulee

Ei kannata kokeilla, voi tulla pipi, ärsyttää pikkasen vatsaa

Eikö olisi helpompi feikata mahatautia? Juot hitosti vettä (salassa tietenkin) ja eikun vessaan niin että vanhemmat kuulevat varmasti, sormet kurkuun ja ykä pönttöön. Kun tulet vessasta olet taatusti sairaan näköinen ja virallisesti mahataudissa! Sitä on nyt liikkeelläkin eli ihan odotettua että se sinuunkin on tarttunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      28
      3733
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2539
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2471
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2255
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      18
      1755
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1699
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1613
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      300
      1449
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1437
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1378
    Aihe