Moi ! Kysyn nyt teil ihmiset apuu yhteen juttuun mikä on kyl aika tyhmä. Mut ko haluisin saada ittelleni nyt kuumetta. Oon tällä hetkellä yksin kotona ja pois koulusta koska eilen oli vähän lämpöä. EN jaksa selittää syytä miksi haluan kuumeen mutta jos voisitte kertoa. Ja siis ihan oikeen kuumeen eikä mitää; ''laita pää patteriiin'' ''Pie kuumemittaria lampunalla. ymsyms,'' Ei tollasiii pliiiis. Vaan et mite sais kuumeen tän päivän aikana vaik niiku iha hetkessä ja sit et se kestäis tarpeeks pitkään. Ja sit ei tarvii ruveta vittuilee et; '' oot hölmö ku haluut kipeeks. ymsyms.'' Tiiän et tää on tyhmää mut IHANAT ihmiset auttakaa pliiiiiiiiiis !:):):):) ja vastatkaa mahollisimma nopee;)
KYSEESSÄ KUUME !!!!
3
537
Vastaukset
- metsärölli
pliis vastatkaa nopee >;( kaikki jotka tän näkee ni vastaaa please !
- sairaanhoitaja liisa
Syö tupakkaa, niin nousee kuume
Syö hammastahnaa
Syö kakkaa, nousee kuume ja ripulikakkaa tulee
Ei kannata kokeilla, voi tulla pipi, ärsyttää pikkasen vatsaa - kokeile pois!
sairaanhoitaja liisa kirjoitti:
Syö tupakkaa, niin nousee kuume
Syö hammastahnaa
Syö kakkaa, nousee kuume ja ripulikakkaa tulee
Ei kannata kokeilla, voi tulla pipi, ärsyttää pikkasen vatsaaEikö olisi helpompi feikata mahatautia? Juot hitosti vettä (salassa tietenkin) ja eikun vessaan niin että vanhemmat kuulevat varmasti, sormet kurkuun ja ykä pönttöön. Kun tulet vessasta olet taatusti sairaan näköinen ja virallisesti mahataudissa! Sitä on nyt liikkeelläkin eli ihan odotettua että se sinuunkin on tarttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k283733- 412539
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412471Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82255- 181755
- 381699
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461613Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001449- 1411437
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461378