Ei seksiä

Suurin rakkaus

Olen pättänyt olla harrastamatta elämäni aikana kertaakaan seksiä. Olen nuori mies, joka on psyykannut itsensä tähän tilaan ja saanut seksuaaliset halut karkoitettua itsestään. Olen niin onnellinen, ei tarvitse enää ajatella mitään paskaa ja sairasta. Aion hankkia kumppanikseni naisen, joka ei halua harrastaa seksiä. Onko teitä? Minun mielestäni suurinta rakkautta on se, että pystyy olemaan toisen kanssa ja rakastamaan toista ilman että pitää hässiä alasti jossakin punkassa... Oletteko samaa mieltä? Kuullostanko sairaalta?

31

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homo123

      kaappihomolta.

      • blikkenslager

        minusta tuo kuulostaa lähinnä vaaralliselta. ei ole yhtään sanottua mikä muu piirre sitten korvaa seksuaalisuuden. aika usein se valitettavasti on aggressiivisuus.


      • ........
        blikkenslager kirjoitti:

        minusta tuo kuulostaa lähinnä vaaralliselta. ei ole yhtään sanottua mikä muu piirre sitten korvaa seksuaalisuuden. aika usein se valitettavasti on aggressiivisuus.

        sitten testosteroni tuotannossa on pahasti jotain häikkää, ehkä kannattaisi aloittajan käydä mittauttamassa.
        Kyllä normaali ihminen seksiä haluaa.


      • puhdas mieli-

        Kun lopetin juopottelun, lopetin seksin myös, ei mitään tunnehäiriöitä enää..


        Akka vaan ei ymmärrä !


      • voi, voi...
        puhdas mieli- kirjoitti:

        Kun lopetin juopottelun, lopetin seksin myös, ei mitään tunnehäiriöitä enää..


        Akka vaan ei ymmärrä !

        Kutsut vaimoasi akaksi. Se kertoo jotain sivistytasostasi.


    • mistä noita....

      joten avaajan älykään tuskin pelaa riittävästi, että edes saisi seksiä.

      • eauyseatusert

        Haluan elinikäisen kumppanin unelmieni naisesta, jonka yksi kriteeri on halu olla harrastamatta seksiä! Ja toisekseen, en tiedä pitääkö paikkansa, mutta minulla on erilaisia mielenterveysongelmia: aspergerin oireyhtymä, pakkotoimipainotteinen pakko-oireinen häiriö, ei-elimellinen psykoottinen häiriö (periaatteessa ohi jo), sekä todennäköisesti maanis-depressiivinen sairaus; voisivatko nämä olla selityksenä outoihin päähänpistoihini ja ajatushäiriöihini, jonkinlaiseen itsensä kanssa keskustelemiseen oman päänsä sisällä? En siis tarkoita, että olisin millään tavoin vaarallinen tai oudonnäköinen... Kysyisin nyt kuitenkin, että voiko minulla olla mahdollisuuksia saada elämäni nainen?


      • 25248248
        eauyseatusert kirjoitti:

        Haluan elinikäisen kumppanin unelmieni naisesta, jonka yksi kriteeri on halu olla harrastamatta seksiä! Ja toisekseen, en tiedä pitääkö paikkansa, mutta minulla on erilaisia mielenterveysongelmia: aspergerin oireyhtymä, pakkotoimipainotteinen pakko-oireinen häiriö, ei-elimellinen psykoottinen häiriö (periaatteessa ohi jo), sekä todennäköisesti maanis-depressiivinen sairaus; voisivatko nämä olla selityksenä outoihin päähänpistoihini ja ajatushäiriöihini, jonkinlaiseen itsensä kanssa keskustelemiseen oman päänsä sisällä? En siis tarkoita, että olisin millään tavoin vaarallinen tai oudonnäköinen... Kysyisin nyt kuitenkin, että voiko minulla olla mahdollisuuksia saada elämäni nainen?

        Minkä takia ihmisen pitäisi haluta seksiä??? Onko tässäkin joku outo veteenpiirretty viiva, että kaikkien pitäisi harrastaa seksiä ja jos niin ei tee, niin on poikkeava tai mitätön yksilö?


      • blikkenslager
        25248248 kirjoitti:

        Minkä takia ihmisen pitäisi haluta seksiä??? Onko tässäkin joku outo veteenpiirretty viiva, että kaikkien pitäisi harrastaa seksiä ja jos niin ei tee, niin on poikkeava tai mitätön yksilö?

        ihan kaikilla eläimillä luontaista käyttäytymistä on halu jatkaa sukua.
        no ihminen onneksi osaa feikata asiaa niin että luontaista käyttäytymistä voi harrastaa ilman jälkiseuraamuksia :D


      • ugpasehnrpae
        blikkenslager kirjoitti:

        ihan kaikilla eläimillä luontaista käyttäytymistä on halu jatkaa sukua.
        no ihminen onneksi osaa feikata asiaa niin että luontaista käyttäytymistä voi harrastaa ilman jälkiseuraamuksia :D

        Eikö sinulle ole uskonnontunnilla opetettu pikkupoikana, kuinka Jumala loi taivaan ja maan elämimet ja ihmisen??? HÄH?


      • blikkenslager
        ugpasehnrpae kirjoitti:

        Eikö sinulle ole uskonnontunnilla opetettu pikkupoikana, kuinka Jumala loi taivaan ja maan elämimet ja ihmisen??? HÄH?

        ihminen on eläin kuten muutkin eläimet, kertoi satukirjat mitä hyvänsä.
        ihminenhän ne kirjat kirjoitti ja halusi samalla nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
        siitä ne tämän maapallon ongelmat suurilta osin johtuukin.


      • fdfdgd
        ugpasehnrpae kirjoitti:

        Eikö sinulle ole uskonnontunnilla opetettu pikkupoikana, kuinka Jumala loi taivaan ja maan elämimet ja ihmisen??? HÄH?

        Vähän on hankala ymmärtää aloittajan ajatuksia, sillä mielestäni seksuaalisuus on yksi elämän mukavimmista asioista, mutta jos niin tuntee että ei halua ikinä seksiä, niin ei kai siinä ...
        Kyllä varmaan muitakin samalla tavalla ajattelevia on. Kumman moni pitkään avioliitossa olleista naisista ajattelee samalla tavalla kuin aloittaja : D


      • LOL,,,
        blikkenslager kirjoitti:

        ihminen on eläin kuten muutkin eläimet, kertoi satukirjat mitä hyvänsä.
        ihminenhän ne kirjat kirjoitti ja halusi samalla nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
        siitä ne tämän maapallon ongelmat suurilta osin johtuukin.

        Minun kanssani voit kyllä ihan suotta jankata tuosta asiasta, tiedän olevani oikeassa eikä sitä sinun ja kaveriesi tyhmät tieteet pysty todistamaan! Hahahahahahahaa!


      • u45hwrjetjrstj
        fdfdgd kirjoitti:

        Vähän on hankala ymmärtää aloittajan ajatuksia, sillä mielestäni seksuaalisuus on yksi elämän mukavimmista asioista, mutta jos niin tuntee että ei halua ikinä seksiä, niin ei kai siinä ...
        Kyllä varmaan muitakin samalla tavalla ajattelevia on. Kumman moni pitkään avioliitossa olleista naisista ajattelee samalla tavalla kuin aloittaja : D

        Vaativatko miehet yleensä liikaa seksiä vai mikä siinä on? Meinaan kun olen ennenkin kuullut tuota...


      • .......
        LOL,,, kirjoitti:

        Minun kanssani voit kyllä ihan suotta jankata tuosta asiasta, tiedän olevani oikeassa eikä sitä sinun ja kaveriesi tyhmät tieteet pysty todistamaan! Hahahahahahahaa!

        Jumala...


      • blikkenslager
        LOL,,, kirjoitti:

        Minun kanssani voit kyllä ihan suotta jankata tuosta asiasta, tiedän olevani oikeassa eikä sitä sinun ja kaveriesi tyhmät tieteet pysty todistamaan! Hahahahahahahaa!

        >>tiedän olevani oikeassa>
        no hyvä todisteet sinulla ainakin on, mitäs tuota sen paremmin todistamaan :)
        eli kyllä sen täytyy olla noin, jos sinä tiedät että se on noin..


      • blikkenslager
        u45hwrjetjrstj kirjoitti:

        Vaativatko miehet yleensä liikaa seksiä vai mikä siinä on? Meinaan kun olen ennenkin kuullut tuota...

        minä olen taas kuullut että miehet haluavat liian vähän seksiä.
        mutta koskaan se ei taida nuo parisuhteet mennä niin, että kumpaakin puolisoa panettaisi yhtä usein ja paljon :)


      • iojpaweroweyiwyrhehr
        ....... kirjoitti:

        Jumala...

        Jossain nettiartikkelissa oli juttua tuosta todistamisesta. En nyt varmasti ihan sanatarkkaan muista, mutta jotenkin näin se meni: yhden aminohappomolekyylin kasautuminen itsestään vastaisi noin 500-sivuisen kirjan kirjainten putoamista kirjan sivuille juuri oikeaan tarinan muotoon ilman kirjoitusvirheitä... Eli tottakai sulle jää se häviävän pieni mahdollisuus että kaikki olisi tapahtunut itsestään; voit yrittää saada maailmankaikkeutta syntymään itsestään heittämällä kaikki 500-sivuisen kirjan kirjaimet lattialle levitetylle paperimerelle, jospa sieltä tarina syntyisi...

        Toinen todiste on Jeesuksen tyhjä hauta, jossa on 3 erilaista vaihtoehtoa: Joko opetuslapset veivät ruumiin, viholliset veivät ruumiin, tai Jeesus nousi kuolleista... Miten ensinnäkään opetuslapset olisivat kyenneet sen järkytyksen (ristiinnaulitsemisen) jälkeen suunnittelemaan jotain tuollaista, hehän olivat tapahtuman jälkeen täysin murtuneita ja masentuneita. Lisäksi haudalla oli vartio, jonka tehtävänä oli huolehtia mahdollisten ruumiinvarastajien pysyminen poissa lähettyviltä. Miksi taas viholliset olisivat ruumiin vieneet, sillä sehän olisi vain lisännyt ylösnousemusjuoruja ja kansa olisi ollut entistä kiihottuneempi. Tätähän he juuri yrittivät estää. Eli mitä jää vaihtoehdoksi...

        Voitko sitten pistää itsellesi todisteeksi Mr. Hawkingin sanat siitä, että maailmankaikkeus olisi syntynyt painovoiman vaikutuksesta... Juuri kun tiedemiehet olivat todistaneet kymmeniä vuosia ettei ennen alkuräjähdystä ollut mitään... (!) Hawking pisti maailmankaikkeuden vanhimmat asiat järjestykseen: painovoima, maailmankaikkeus, elämä... Onko tässä enää mitään järkeä, kysympähän vaan...


      • .....
        iojpaweroweyiwyrhehr kirjoitti:

        Jossain nettiartikkelissa oli juttua tuosta todistamisesta. En nyt varmasti ihan sanatarkkaan muista, mutta jotenkin näin se meni: yhden aminohappomolekyylin kasautuminen itsestään vastaisi noin 500-sivuisen kirjan kirjainten putoamista kirjan sivuille juuri oikeaan tarinan muotoon ilman kirjoitusvirheitä... Eli tottakai sulle jää se häviävän pieni mahdollisuus että kaikki olisi tapahtunut itsestään; voit yrittää saada maailmankaikkeutta syntymään itsestään heittämällä kaikki 500-sivuisen kirjan kirjaimet lattialle levitetylle paperimerelle, jospa sieltä tarina syntyisi...

        Toinen todiste on Jeesuksen tyhjä hauta, jossa on 3 erilaista vaihtoehtoa: Joko opetuslapset veivät ruumiin, viholliset veivät ruumiin, tai Jeesus nousi kuolleista... Miten ensinnäkään opetuslapset olisivat kyenneet sen järkytyksen (ristiinnaulitsemisen) jälkeen suunnittelemaan jotain tuollaista, hehän olivat tapahtuman jälkeen täysin murtuneita ja masentuneita. Lisäksi haudalla oli vartio, jonka tehtävänä oli huolehtia mahdollisten ruumiinvarastajien pysyminen poissa lähettyviltä. Miksi taas viholliset olisivat ruumiin vieneet, sillä sehän olisi vain lisännyt ylösnousemusjuoruja ja kansa olisi ollut entistä kiihottuneempi. Tätähän he juuri yrittivät estää. Eli mitä jää vaihtoehdoksi...

        Voitko sitten pistää itsellesi todisteeksi Mr. Hawkingin sanat siitä, että maailmankaikkeus olisi syntynyt painovoiman vaikutuksesta... Juuri kun tiedemiehet olivat todistaneet kymmeniä vuosia ettei ennen alkuräjähdystä ollut mitään... (!) Hawking pisti maailmankaikkeuden vanhimmat asiat järjestykseen: painovoima, maailmankaikkeus, elämä... Onko tässä enää mitään järkeä, kysympähän vaan...

        olemassa olo onkin todistettu ihan tieteellisestikkin..tosin ei yhtäkään ihmetekoa..
        Mutta Jumalan olemassaoloa ei kukaan pysty todistamaan, vaikka kuinka yrität vakuuttaa itseäsi ja muita, niin se ei muuta tosiasioita.


      • 257582458
        ..... kirjoitti:

        olemassa olo onkin todistettu ihan tieteellisestikkin..tosin ei yhtäkään ihmetekoa..
        Mutta Jumalan olemassaoloa ei kukaan pysty todistamaan, vaikka kuinka yrität vakuuttaa itseäsi ja muita, niin se ei muuta tosiasioita.

        Hyvä kun itsekin tunnustit: hyväksyt siis sen, että sinullekin on annettu elämä, muuten olisit syntynyt esineenä eli elottomana. Ymmärrät myöskin säästää elämääsi ja rukoilla syntejäsi anteeksi. Ja toisekseen, miksi ihmeessä minun pitäsi sinulle mitään todistaa, jos kerran minulla on omat todisteeni ja sinulla ovat omasi? Usko sinä mihin uskot, se ei ole minun asiani valitettavasti, minä uskon myös ja pelastun. Yritän kyllä saada niin paljon ihmisiä kääntymään, kuin vain voin, koska haluan heillekin hyvää :)


      • .........
        257582458 kirjoitti:

        Hyvä kun itsekin tunnustit: hyväksyt siis sen, että sinullekin on annettu elämä, muuten olisit syntynyt esineenä eli elottomana. Ymmärrät myöskin säästää elämääsi ja rukoilla syntejäsi anteeksi. Ja toisekseen, miksi ihmeessä minun pitäsi sinulle mitään todistaa, jos kerran minulla on omat todisteeni ja sinulla ovat omasi? Usko sinä mihin uskot, se ei ole minun asiani valitettavasti, minä uskon myös ja pelastun. Yritän kyllä saada niin paljon ihmisiä kääntymään, kuin vain voin, koska haluan heillekin hyvää :)

        minä en edes kaipaa tuota sinun "pelastusta",ei ole halua sinne minne Raamatun sanoman mukaan lähimmäiset ihmiset eivät olisi tervetulleita, koska eivät ole olleet uskossa.
        Ja aika mieltään vaihtava on Jumalasi, jos jaksat sitä Raamattua lukea ja huomata ristiriidat.Tietenkin uskovat yleensä nämä todelliset ristiriidat ohittavat, koska usko on tehnyt sokeaksi.


      • 2572742484248
        ......... kirjoitti:

        minä en edes kaipaa tuota sinun "pelastusta",ei ole halua sinne minne Raamatun sanoman mukaan lähimmäiset ihmiset eivät olisi tervetulleita, koska eivät ole olleet uskossa.
        Ja aika mieltään vaihtava on Jumalasi, jos jaksat sitä Raamattua lukea ja huomata ristiriidat.Tietenkin uskovat yleensä nämä todelliset ristiriidat ohittavat, koska usko on tehnyt sokeaksi.

        Usko sinä niihin satuihis, minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen!


      • ...........
        2572742484248 kirjoitti:

        Usko sinä niihin satuihis, minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen!

        ihan mihin rölliin ikinä haluat, mutta muista antaa muillekkin vapaus uskoa mihin haluaa.Tarkoitan myös lähipiirisiäsi, älä mene kertomaan muille, että sinun uskosi on ainoa oikea.


      • eqwuywe5u5uy
        ........... kirjoitti:

        ihan mihin rölliin ikinä haluat, mutta muista antaa muillekkin vapaus uskoa mihin haluaa.Tarkoitan myös lähipiirisiäsi, älä mene kertomaan muille, että sinun uskosi on ainoa oikea.

        Kyllä, meidän tehtävämme on julistaa, ja silloin me julistamme!


    • Pinppiä enemmän

      lopullisesti ennen pitkää. Nyt jo näkyy merkkejä sinussa kun ajattelet noin kummia.

      Seksi on parasta mielenterveys lääkettä varsinkin miehille.

      Naiset, jos haluatte että miehenne ei sekooa niin antakaa paljon pinppiä, vähintään 3 kertaa viikossa, siis vähintään. Jos taas haluatte miehestänne raivohullun niin pihtailkaa.

      On sellasia naisiakin jotka sekoaa kun eivät saa seksiä tarpeeksi mutta harvemmin. Nainen saa yleensä aina kun vaan sormia napsauttaa. Vähintään 10 äijää paikalla temmi ojossa.

      Pinpillä voi pelastaa vaikka koko maailman! Pinppi rulettaa! Pinppiä miehille Naiset E N E M M Ä N!

      • .....

        "pimppiä enemmän"

        fiksu likka ;o)


    • perfectionist...

      hienoa! Tosin ei seksissä mitään vikaa ole. Mutta nykyään maailma on kyllä liian seksipainotteinen. Pitäis vaan panna joka suuntaan minkä kerkeää.

      Itse olisin tyytynyt elämäni aikana vain yhteen kumppaniin mutta niin ei käynyt. Monet leveilee saavutuksillaan että ovat panneet satoja naisia, minä pidän sellaisia säälittävinä.

      Joskus vähemmän on enemmän ;)

      • aerstue468e

        He ovat säälittäviä. Itse kelpuuttaisin vain yhden ihmisen elämäni aikana, enkä aio ottaa yhtäkään turhaa tai lyhyempää suhdetta. En halua pahoittaa tyttöjen mieliä tällä. Otan yhden ihmisen, joka minua vastaan joskus ''kävelee'' ja hän on se jonka kanssa elän lopun ikääni. Toivottavasti hän on sellainen, josta olen unelmoinut :)


      • Ei-varattu nimi
        aerstue468e kirjoitti:

        He ovat säälittäviä. Itse kelpuuttaisin vain yhden ihmisen elämäni aikana, enkä aio ottaa yhtäkään turhaa tai lyhyempää suhdetta. En halua pahoittaa tyttöjen mieliä tällä. Otan yhden ihmisen, joka minua vastaan joskus ''kävelee'' ja hän on se jonka kanssa elän lopun ikääni. Toivottavasti hän on sellainen, josta olen unelmoinut :)

        Tuo on jo paljon terveempää ajattelua kuin ketjun aloittajalla. Jos seksi ei miellytä, niin ei kannata aloittaa etsimään sellaisia naisia, joita seksi ei myöskään kiinnosta, sillä ei sitä koskaan tiedä milloin ne halut sitten yllättävät. Saattaahan olla, että se seksi maistuu vaan sen yhden erityisen ihmisen kanssa.

        On myös olemassa sellaisia ihmisiä, joita ei yksinkertaisesti seksi kiinnosta; heitä kutsutaan aseksuaaleiksi, ja kannattaa varmistaa että onko sellainen vai ei ennenkuin tekee mitään elämää muuttavia valintoja. Jotenkin sain ensimmäisestä viestistä sellaisen viestin, että seksi kyllä on joskus kiinnostanut, mutta ne halut on jotenkin saatu pakotettua pois. Jos niin on, niin se ei voi olla tervettä touhua.


    • mediasta?

      Kuulostaa ihmisen mielikuvitukselta.

      • 45yw45us5

        Taitaa olla minun mielikuvitukseni minun elämäni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe