Minulla on ollut alkuraskaudesta niitä normaaleja, menkkamaisia kipuaaltoja vatsassa, mutta niitä oli harvoin. Tänään alamaha on ollut lähes koko päivän kipeä, siis ihan jatkuvaa polttelua ja jomotusta. Kellään samanlaisia kokemuksia? Onko ihan normaalia? Vähän huolestuttaa.
rv.15 mahakipu?
5
5678
Vastaukset
- 34+4
kävisit äitiyspolilla tarkistuttamassa tilanteen.
- nnnnnnnnnnkk
Mulla oli samoilla viikoilla sama ongelma,johtuu siitä ku kohtu työntää suolia tieltä pois.niin mulle ainakin sanottiin kun kävin näytillä..olin kyllä niin kipeä että itkin,mieti!!
- evelyn--
ohhoh! Mä tosiaan kävin synnärillä ja ne tutki siellä tilanteen, ei ne löytäny mitään. Sanoivat vaan että jos kipu tulee pahemmaks tai jatkuu pitkään niin pitää tulla uudestaan. Mut se onneks loppu sinäiltana! Ei siis ilmeisesti mitään vakavaa. :)
Mut ei ne kyllä mitään tuollasta sanonu, ei ne sanonu mitään mistä se vois johtua! Kai sille on monia syitä mistä se voi johtua, mut ei näköjään kannata huolestua. :)
- äityli11?!
Moi, tiedätkö mulla on ihan sama juttu ja oon kans rv 15. Mietin kanssa, että pitäiskö vielä kysellä neuvolasta. Mulla on sellasta jännää pistävää kipua, joka voi mennä aaltona kohdusta vaginan suulle saakka. välillä vain tulee sellaisia aaltoja ei koko ajan, mutta varsinkin illalla. Luin muistaakseni jostain oppaasta, että voisi olla jotain kohdun kasvukipuja, kun sikiö kasvaa tässä vaiheessa nopeasti, vähän niin kuin siinä alussakin kohtu kasvaa nopeasti. Toistaiseksi olen itse ollut soittamatta neuvolaan, kun ei nää kuitenkaan niin isoja kipuja ole ja kun siinä oppaassa sanottiin, että jotain voi olla. Kiva että muillakin tällaista.
- evelyn--
Joo mullakin noita ihan samoja, vihloo varsinkin sivuilta. Ja kun nousee ylös ja pitää jännittää vatsaa.. Ei oo todennäkösesti mitään huolenaihetta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628