Minulla on ollut alkuraskaudesta niitä normaaleja, menkkamaisia kipuaaltoja vatsassa, mutta niitä oli harvoin. Tänään alamaha on ollut lähes koko päivän kipeä, siis ihan jatkuvaa polttelua ja jomotusta. Kellään samanlaisia kokemuksia? Onko ihan normaalia? Vähän huolestuttaa.
rv.15 mahakipu?
5
5792
Vastaukset
- 34+4
kävisit äitiyspolilla tarkistuttamassa tilanteen.
- nnnnnnnnnnkk
Mulla oli samoilla viikoilla sama ongelma,johtuu siitä ku kohtu työntää suolia tieltä pois.niin mulle ainakin sanottiin kun kävin näytillä..olin kyllä niin kipeä että itkin,mieti!!
- evelyn--
ohhoh! Mä tosiaan kävin synnärillä ja ne tutki siellä tilanteen, ei ne löytäny mitään. Sanoivat vaan että jos kipu tulee pahemmaks tai jatkuu pitkään niin pitää tulla uudestaan. Mut se onneks loppu sinäiltana! Ei siis ilmeisesti mitään vakavaa. :)
Mut ei ne kyllä mitään tuollasta sanonu, ei ne sanonu mitään mistä se vois johtua! Kai sille on monia syitä mistä se voi johtua, mut ei näköjään kannata huolestua. :)
- äityli11?!
Moi, tiedätkö mulla on ihan sama juttu ja oon kans rv 15. Mietin kanssa, että pitäiskö vielä kysellä neuvolasta. Mulla on sellasta jännää pistävää kipua, joka voi mennä aaltona kohdusta vaginan suulle saakka. välillä vain tulee sellaisia aaltoja ei koko ajan, mutta varsinkin illalla. Luin muistaakseni jostain oppaasta, että voisi olla jotain kohdun kasvukipuja, kun sikiö kasvaa tässä vaiheessa nopeasti, vähän niin kuin siinä alussakin kohtu kasvaa nopeasti. Toistaiseksi olen itse ollut soittamatta neuvolaan, kun ei nää kuitenkaan niin isoja kipuja ole ja kun siinä oppaassa sanottiin, että jotain voi olla. Kiva että muillakin tällaista.
- evelyn--
Joo mullakin noita ihan samoja, vihloo varsinkin sivuilta. Ja kun nousee ylös ja pitää jännittää vatsaa.. Ei oo todennäkösesti mitään huolenaihetta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344