vai miten
syötkö spermasi rukun jälkeen?
40
5773
Vastaukset
- frangröbbä
mitähän toi ruku tarkoittaa
- tiukkizz
varmaan vaikea arvata...
- Väittäisin näin
Varmaankin runkkáamista.
- rukuruku
Mulle tulee aina kloba nälköä rukun jkäleen.
- Anonyymi
😄😄😄
- Kokeilkaa sitä.
Sperma on mahtava mauste ja käytän sitä usein ruokiin.
http://xhamster.com/movies/543515/cum_on_food_-_cream_cover_for_my_food.html - tiukkaperze
en syö, roskiin/viemäriin menee
- Nautinmausta
Runkkaan toisinaan maidon sekaan, sperma sopii hyvin lämpimän maidon kanssa. Nielen spermaani joskus ihan sellisenaan.
- hyi stna...
no way
- tiukkizz
juu ei se hyvää oo mutta silti haluun että nainen ottaa suihin ja vielä ihanampaa jos nielee
- runkkkaaajaa
Runkatessa tekee kovasti mieli syödä, mutta sitten kun on lauennut, niin sitten ei aina maistukaan.
Teen usein niin, että runkkaan ihan rajoille ja sitten estän laukeamisen puristamalla terskan alta tai vetämällä palleista alaspäin (ei satu). Sen jälkeen tulee pari purskahdusta spermaa kouraan ja silloin se maistuu. Toistan jutun pari kertaa ennenkin annan itseni laueta. Kiva tehdä peilin edessä kun laittaa spemat suuhun niin, että tulee myös suupieliin.- Satunnaisesti
Mä teen kans niin, että runkkaan ihan orkkujen rajoille ja sitten oikeassa paikassa kun osaa lopettaa, niin orkkuja ei tule, mutta spermaa tulee. Silloin se maistuu hyvälle ja sillä on hauska leikkiä suussa ja huulilla. Kait munkin täytyy tietää miltä se maistuu, kun vaimo sitä niin kehuu.
4-5 kertaa kun se tekee peräkkäin, niin sitten kun vihdoin antaa orkkujen tulla, niin sperma on jo lypsetty loppuun. Eli orkku on kuiva, mutta vitun hyvää se tekee silti. Mäkään en pysty ottaan mälliä suuhun, kun olen kunnolla lauennut Satunnaisesti kirjoitti:
Mä teen kans niin, että runkkaan ihan orkkujen rajoille ja sitten oikeassa paikassa kun osaa lopettaa, niin orkkuja ei tule, mutta spermaa tulee. Silloin se maistuu hyvälle ja sillä on hauska leikkiä suussa ja huulilla. Kait munkin täytyy tietää miltä se maistuu, kun vaimo sitä niin kehuu.
4-5 kertaa kun se tekee peräkkäin, niin sitten kun vihdoin antaa orkkujen tulla, niin sperma on jo lypsetty loppuun. Eli orkku on kuiva, mutta vitun hyvää se tekee silti. Mäkään en pysty ottaan mälliä suuhun, kun olen kunnolla lauennutMä teen just noin samoin ja samat tuntemukset. Mukavaa kuulla, että muutkin tekee samaa. Spermasta pitää nauttia kaikin tavoin
- oraari
olen oraalinen, suukeskeinen henkilö. haluan äännellä, huutaa, imeä, lutkuttaa..
haluan että minut huomataan. olen jäänyt lapsena jostain paitsi. mietin, miksei naisten rinnoista tule maitoa kun minä imen, ja minähän imen vaikka väkisin!
äiti äiti ähäkutti, tää on sulle:
löysin viimein jonkun joka antaa vapaaehtoisesti lutkuttaa - löysin itseni.
aivan mahtavaa äiti olisitpa näkemässä kun imen itseäni.
kiitos tämän palstan muille pojille, että keksin tämän idean täältä.- maitotissi
haha, mun rinnoista tulee aika usein maitoa, mikä johtuu kylläkin lääkityksestäni... se on oikeasti aika noloa kun rintsikat kastuu ja se maito tulee paitaan asti läpi...
- 26v
Joskus nielen spermani, nuorempana sain kullin suuhun.
- diksukker
nuorempana sain kullia suuhuni.
- Anonyymi
diksukker kirjoitti:
nuorempana sain kullia suuhuni.
Hän sai oman kullin suuhunsa ja sä sait muiden kullia suuhusi. Selkeä ero, mutta kulli oli kummallakin suussa.
- paras tunto
miksi runkutatte ja harrastattte muuta typerää. itse laukean aina pilluun.
- S. Alliva
Ja mitähän vittua se sulle kuuluu?
- Orkkukarkki
Minä pakastan usein orkkuspermani sellaiseen yskänlääkepullon mukana olevaan pieneen kuppiin. Seuraavalla kerralla nauttiessani kullini tyydyttämisestä, otan pakastenamuni suuhuni ja annan sen hiljaa sulaa.
Tällä tavalla saan tosi kiimaisen ja nautinnollisen orgasmin, eikä spermakaan mene hukkaan. - Esayx
Viimeksi tänään aamulla nielin oman spermani, oli yllättävän makeaa. Tavallisestikin spermani maistuu hyvältä mutta tänään se oli todella hyvää, join illalla lasillisen simaa joten olisiko johtunut siitä.
- kovero-68
parasta on kun nainen ottaa suihin ja nielaisee
- mmi.ess
Mie runkkaan kanssa rajalle monta kertaa että tulee spermaa ilman laukeemista...
Olen kyllä opetellut myös syömään spermat laukeemisen jälkeenkin. Aluksi enemmän ällötti mutta nykyään teen sen aina käteenvedon yhteydessä.
Naisen pillusta on mahtavaa nuolla spermat pois... - Anonyymi
Tottakai syön, kaikki syö.
- Anonyymi
Itsellä tapana runkkaa spermat lautaselle jonka nuolaisen puhtaaksi. Näin ei mene yhtään spermaa hukkaan , pidän sperman mausta .
M 63 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä tapana runkkaa spermat lautaselle jonka nuolaisen puhtaaksi. Näin ei mene yhtään spermaa hukkaan , pidän sperman mausta .
M 63Saisit imeä kalustani spermat suoraan suuhusi. Tulee aika runsaasti. Toisinaan nuolen spermani naisystäväni vatsalta pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit imeä kalustani spermat suoraan suuhusi. Tulee aika runsaasti. Toisinaan nuolen spermani naisystäväni vatsalta pois.
Silloin tällöin on tullut nuoltua naisystäväni pillu kun olen lauennut sinne. Kiihottaisi kyllä jos olisi mieskaveri joka pitää samoista asioista ja pääsisi toisen miehen spermat nuolemaan vaimoni pillusta. Saisit nuolla myös minun spermat sieltä jos kelpaa. Suihinotot puolin ja toisin onnistuu myös ja paneskelutkin miesten kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin tällöin on tullut nuoltua naisystäväni pillu kun olen lauennut sinne. Kiihottaisi kyllä jos olisi mieskaveri joka pitää samoista asioista ja pääsisi toisen miehen spermat nuolemaan vaimoni pillusta. Saisit nuolla myös minun spermat sieltä jos kelpaa. Suihinotot puolin ja toisin onnistuu myös ja paneskelutkin miesten kesken.
Ois kiihottava nuolla toisen miehen spermat pillusta.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://5555523.com/G/Y2et
- Anonyymi
Syön lähes jokakerta
- Anonyymi
Masturbaattoriin menee kerran viikossa. Ehkäisen eturauhasen syöpää.
- Anonyymi
Aina syön. M 65v
- Anonyymi
Moni kylässä käyvä juo esim.tietämättään kahvimaidon seassa spermaa.
- Anonyymi
Usein tulee spermat juotua runkun jälkeen , runkkaan lähes päivittäin .
- Anonyymi
JOO, SPERMAT JUUAAN EI SYYÄ
- Anonyymi
On aika makeaa. Jälkimaku jää pitkäksi aikaa. Ja lämmitä.
- Anonyymi
Runkkaan ja laukean avoimeen suuhuni. Nuorempana imin itseni.
- Anonyymi
Joskus nuorena maistoin, ja totesin hyvin pahaksi. Nyt äskettäin maistoin uudestaan näin vanhempana, niin ihmeeksi totesin sperman maistuvan hyvältä. Joko maku vaihtelee, tai sitten siihen vaikuttaa asenne ja muut olosuhteet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738