syötkö spermasi rukun jälkeen?

runx

vai miten

40

5773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangröbbä

mitähän toi ruku tarkoittaa

• tiukkizz

varmaan vaikea arvata...

• Väittäisin näin

Varmaankin runkkáamista.

• rukuruku

Mulle tulee aina kloba nälköä rukun jkäleen.

• Anonyymi

😄😄😄

• Kokeilkaa sitä.
    • tiukkaperze

en syö, roskiin/viemäriin menee

• Nautinmausta

Runkkaan toisinaan maidon sekaan, sperma sopii hyvin lämpimän maidon kanssa. Nielen spermaani joskus ihan sellisenaan.

• hyi stna...

no way

• tiukkizz

juu ei se hyvää oo mutta silti haluun että nainen ottaa suihin ja vielä ihanampaa jos nielee

• runkkkaaajaa

Runkatessa tekee kovasti mieli syödä, mutta sitten kun on lauennut, niin sitten ei aina maistukaan.

Teen usein niin, että runkkaan ihan rajoille ja sitten estän laukeamisen puristamalla terskan alta tai vetämällä palleista alaspäin (ei satu). Sen jälkeen tulee pari purskahdusta spermaa kouraan ja silloin se maistuu. Toistan jutun pari kertaa ennenkin annan itseni laueta. Kiva tehdä peilin edessä kun laittaa spemat suuhun niin, että tulee myös suupieliin.

• Satunnaisesti

Mä teen kans niin, että runkkaan ihan orkkujen rajoille ja sitten oikeassa paikassa kun osaa lopettaa, niin orkkuja ei tule, mutta spermaa tulee. Silloin se maistuu hyvälle ja sillä on hauska leikkiä suussa ja huulilla. Kait munkin täytyy tietää miltä se maistuu, kun vaimo sitä niin kehuu.

4-5 kertaa kun se tekee peräkkäin, niin sitten kun vihdoin antaa orkkujen tulla, niin sperma on jo lypsetty loppuun. Eli orkku on kuiva, mutta vitun hyvää se tekee silti. Mäkään en pysty ottaan mälliä suuhun, kun olen kunnolla lauennut

• Satunnaisesti kirjoitti:

Mä teen kans niin, että runkkaan ihan orkkujen rajoille ja sitten oikeassa paikassa kun osaa lopettaa, niin orkkuja ei tule, mutta spermaa tulee. Silloin se maistuu hyvälle ja sillä on hauska leikkiä suussa ja huulilla. Kait munkin täytyy tietää miltä se maistuu, kun vaimo sitä niin kehuu.

4-5 kertaa kun se tekee peräkkäin, niin sitten kun vihdoin antaa orkkujen tulla, niin sperma on jo lypsetty loppuun. Eli orkku on kuiva, mutta vitun hyvää se tekee silti. Mäkään en pysty ottaan mälliä suuhun, kun olen kunnolla lauennut

Mä teen just noin samoin ja samat tuntemukset. Mukavaa kuulla, että muutkin tekee samaa. Spermasta pitää nauttia kaikin tavoin

• oraari

olen oraalinen, suukeskeinen henkilö. haluan äännellä, huutaa, imeä, lutkuttaa..

haluan että minut huomataan. olen jäänyt lapsena jostain paitsi. mietin, miksei naisten rinnoista tule maitoa kun minä imen, ja minähän imen vaikka väkisin!
      äiti äiti ähäkutti, tää on sulle:

löysin viimein jonkun joka antaa vapaaehtoisesti lutkuttaa - löysin itseni.
      aivan mahtavaa äiti olisitpa näkemässä kun imen itseäni.

kiitos tämän palstan muille pojille, että keksin tämän idean täältä.

• maitotissi

haha, mun rinnoista tulee aika usein maitoa, mikä johtuu kylläkin lääkityksestäni... se on oikeasti aika noloa kun rintsikat kastuu ja se maito tulee paitaan asti läpi...

• 26v

Joskus nielen spermani, nuorempana sain kullin suuhun.

• diksukker

nuorempana sain kullia suuhuni.

• Anonyymi
        diksukker kirjoitti:

nuorempana sain kullia suuhuni.

Hän sai oman kullin suuhunsa ja sä sait muiden kullia suuhusi. Selkeä ero, mutta kulli oli kummallakin suussa.

• paras tunto

miksi runkutatte ja harrastattte muuta typerää. itse laukean aina pilluun.

• S. Alliva

Ja mitähän vittua se sulle kuuluu?

• Orkkukarkki

Minä pakastan usein orkkuspermani sellaiseen yskänlääkepullon mukana olevaan pieneen kuppiin. Seuraavalla kerralla nauttiessani kullini tyydyttämisestä, otan pakastenamuni suuhuni ja annan sen hiljaa sulaa.

Tällä tavalla saan tosi kiimaisen ja nautinnollisen orgasmin, eikä spermakaan mene hukkaan.

• Hienoa. Spermaa ei pidä haaskata. Jumalaista eliksiiriä. Tehty nautittavaksi.

• Esayx

Viimeksi tänään aamulla nielin oman spermani, oli yllättävän makeaa. Tavallisestikin spermani maistuu hyvältä mutta tänään se oli todella hyvää, join illalla lasillisen simaa joten olisiko johtunut siitä.

• kovero-68

parasta on kun nainen ottaa suihin ja nielaisee

• mmi.ess

Mie runkkaan kanssa rajalle monta kertaa että tulee spermaa ilman laukeemista...
      Olen kyllä opetellut myös syömään spermat laukeemisen jälkeenkin. Aluksi enemmän ällötti mutta nykyään teen sen aina käteenvedon yhteydessä.
      Naisen pillusta on mahtavaa nuolla spermat pois...

• Anonyymi

Tottakai syön, kaikki syö.

• Anonyymi

Itsellä tapana runkkaa spermat lautaselle jonka nuolaisen puhtaaksi. Näin ei mene yhtään spermaa hukkaan , pidän sperman mausta .
        M 63

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä tapana runkkaa spermat lautaselle jonka nuolaisen puhtaaksi. Näin ei mene yhtään spermaa hukkaan , pidän sperman mausta .
        M 63

Saisit imeä kalustani spermat suoraan suuhusi. Tulee aika runsaasti. Toisinaan nuolen spermani naisystäväni vatsalta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit imeä kalustani spermat suoraan suuhusi. Tulee aika runsaasti. Toisinaan nuolen spermani naisystäväni vatsalta pois.

Silloin tällöin on tullut nuoltua naisystäväni pillu kun olen lauennut sinne. Kiihottaisi kyllä jos olisi mieskaveri joka pitää samoista asioista ja pääsisi toisen miehen spermat nuolemaan vaimoni pillusta. Saisit nuolla myös minun spermat sieltä jos kelpaa. Suihinotot puolin ja toisin onnistuu myös ja paneskelutkin miesten kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin tällöin on tullut nuoltua naisystäväni pillu kun olen lauennut sinne. Kiihottaisi kyllä jos olisi mieskaveri joka pitää samoista asioista ja pääsisi toisen miehen spermat nuolemaan vaimoni pillusta. Saisit nuolla myös minun spermat sieltä jos kelpaa. Suihinotot puolin ja toisin onnistuu myös ja paneskelutkin miesten kesken.

Ois kiihottava nuolla toisen miehen spermat pillusta.

• Anonyymi

U­u­si sek­­si­­­te­­att­­eri ava­­ut­uu S­uo­meen! Kutsumme ka­­ikk­i. Ilmoit­­tautu­­min­en ryhm­­­ääm­me tääll­­ä - http://5555523.com/G/Y2et

• Anonyymi

Syön lähes jokakerta

• Anonyymi

Masturbaattoriin menee kerran viikossa. Ehkäisen eturauhasen syöpää.

• Anonyymi

Aina syön. M 65v

• Anonyymi

Moni kylässä käyvä juo esim.tietämättään kahvimaidon seassa spermaa.

• Anonyymi

Usein tulee spermat juotua runkun jälkeen , runkkaan lähes päivittäin .

• Anonyymi

JOO, SPERMAT JUUAAN EI SYYÄ

• Anonyymi

On aika makeaa. Jälkimaku jää pitkäksi aikaa. Ja lämmitä.

• Anonyymi

Runkkaan ja laukean avoimeen suuhuni. Nuorempana imin itseni.

• Anonyymi

Joskus nuorena maistoin, ja totesin hyvin pahaksi. Nyt äskettäin maistoin uudestaan näin vanhempana, niin ihmeeksi totesin sperman maistuvan hyvältä. Joko maku vaihtelee, tai sitten siihen vaikuttaa asenne ja muut olosuhteet.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2120
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1109
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      87
      925
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe