Eli mulla on tuossa komposiittimaila, varsi on pienempi kuin lapaosa (varsi on juniori mallia) joudun siis hieman vuolemaan tuota lavan vartta, että mahtuu varteen sisälle. Tällöin kuitenkin lähtee myös liimat tuosta lavasta pois. Kuinka saan lavan pysymään varressa,voiko tuon esim.ruuvata tuosta varresta läpi, vai onko halkeamisvaara latkittäessä kiekkoa? kiitosta.
Lavan kiinnitys mailaan
6
1293
Vastaukset
- pasasetpeltii!111
käytä erikeepperiä
- tai isin;)
varmaankin koululla on käsityöluokassa tuommoinen kuumaliimapistooli ja opelta kysäisemällä se antaa sun tehdä sen hyvinkin todennäköisesti. Sitten pitäisi lämittää sitä esim. äidin hiustenkuivaajalla kotona niin se liima pehmiää ja painat sen lavan sisään ja liimakin leviää sinne tasaisesti
- rippeeeeeeeeeeeeeeee
tyonna sinne vessapaperia ja räkäset sinne kyl pysuu
- Jää__kiekkoilija
Oletko kokeillut kääntää mailaa ylösalaisin? Että laittaisit varren siihen päähän josta pidetään normaalisti kiinni? :) Jos et, niin luulis siihen mahtuvan. Myös jos pitää lapaa karsia, otat liimat pois ja kuumailmapuhaltimella lämmität kuumaliima pötkylää jota sivelet siihen lapaan ja työnnät sisälle. Helppoa kuin heinän teko :)
Toivottavasti tästä oli apua. :> - ässät98
Mulla on sellanen ongelma että ostettin maila mutta lapa on huterasti kiinni! Mitä teen? Saako sillä pelata? vai pitääkö lapa irrottaa ja laittaa paremmin kiinni?
- jummuainen
mulla on katkennu maila sahaanko ne päät joista se on katkennu niin suoriks sit veistän puupalikan ja liimaan sen sinne varren ja lavan sisälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862