Neliskulmainen huvimaja/kesäkeittiö

mistä mistä

Olen plarannut kaikki sivustot läpi. Kaikkialla on vaan kuusi- ja kahdeksankulmaisia huvimajoja. Tietääkö kukaan sitä, joka valmistais neliskulmaisen huvimajan lasipariovilla.?

13

3599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kiitos vinkistä

        En ollut näitä nähnyt vaikka olen googlettanut kuinka! Mut mut jotain muuta kuin hirsistä. Paneliversio kävis ihan hyvin keskustan pihaan. 3x3 on ihannekoko pikku pihaan


      • osaavat
        kiitos vinkistä kirjoitti:

        En ollut näitä nähnyt vaikka olen googlettanut kuinka! Mut mut jotain muuta kuin hirsistä. Paneliversio kävis ihan hyvin keskustan pihaan. 3x3 on ihannekoko pikku pihaan

        onko sulla jonkunlaista mielikuvaa minkälainen pitäis olla.
        laita sähköpostiin viestia niin jätetään tarjous sinulle siitä.
        [email protected]


      • Ei ikinä mun pihaan

      • hyvää kevättä
        Ei ikinä mun pihaan kirjoitti:

        ruma, vaikkakin lähinnä panelista tehty, ei tuo mitään hirttä ole...venevaja tulee mieleen, johtuuko sitten tosta melasta seinäs.. http://www.kontio.fi/fin/Hirsihuvilat-ja-saunat/Piharakennukset/hirsiaitta_Neilikka.660.m570.html

        teepä itse omin käsin. NIINmekin, kun paikka oli sellainen ettei valmis mallit mahtuheet. Nyt on sellainen , kun itse halusimme. Kustannuspuoli murtoosa valmiiseen nähden. Jaon paremmannäköinen , mitä hepposen näköiset valmismallit. OKtalossa kun asut, niin varmasti pysyy työkalut senverran kädessä, että hyvän huvimajan aikaan saat. Aikaa tosin kuluu enemmän kuin valmiin kasaamisessa, muttta jos sen ottaa osana huvia, niin hyvä mieli valmistumisen jälkeen palkitsee.Sitten on ilo grillailla tulevina kesinä, pitkälle syksyyn.


      • inssi'
        hyvää kevättä kirjoitti:

        teepä itse omin käsin. NIINmekin, kun paikka oli sellainen ettei valmis mallit mahtuheet. Nyt on sellainen , kun itse halusimme. Kustannuspuoli murtoosa valmiiseen nähden. Jaon paremmannäköinen , mitä hepposen näköiset valmismallit. OKtalossa kun asut, niin varmasti pysyy työkalut senverran kädessä, että hyvän huvimajan aikaan saat. Aikaa tosin kuluu enemmän kuin valmiin kasaamisessa, muttta jos sen ottaa osana huvia, niin hyvä mieli valmistumisen jälkeen palkitsee.Sitten on ilo grillailla tulevina kesinä, pitkälle syksyyn.

        Näin juuri. Minäkin aloitin kymmenisen vuotta oman projektini (6-kulmainen) näihin aikoihin. Tein autotallissa seinäelementit valmiiksi, nurkkapaneelit jätin laittamatta. Pojatkin oli siinä nauloja huitomassa. Sitten huhtikuussa aloitin käsipelissä pohjan kaivamisen. Siinä meni pari viikkoa. Mutta sitten varsinainen pystytys olikin nopeaa touhua. Katon teko otti varmaan viikon verran. Mutta reilusti ennen juhannusta päästiin mökki korkkaamaan. Ja hyvin on palvellut siitä asti.

        Tosi hyvä pytinki, suosittelen.


      • hyvää kevättä
        inssi' kirjoitti:

        Näin juuri. Minäkin aloitin kymmenisen vuotta oman projektini (6-kulmainen) näihin aikoihin. Tein autotallissa seinäelementit valmiiksi, nurkkapaneelit jätin laittamatta. Pojatkin oli siinä nauloja huitomassa. Sitten huhtikuussa aloitin käsipelissä pohjan kaivamisen. Siinä meni pari viikkoa. Mutta sitten varsinainen pystytys olikin nopeaa touhua. Katon teko otti varmaan viikon verran. Mutta reilusti ennen juhannusta päästiin mökki korkkaamaan. Ja hyvin on palvellut siitä asti.

        Tosi hyvä pytinki, suosittelen.

        itse tekee, niin saa juuri sellaisen, kun itse haluaa, muoto voi olla vapaa,ja luonnon kiviä voi käyttää hyväkseen jos vaikka iso kivi sattuisi yhdelle seinälle. Ovet voi tehdä siten, että yksi seinä on liukuovet, niin pääsee kulkemaan läpi. pitkänpäälle se on kätevä ratkaisu.


    • Kokemus on valttia

      Tosi helppo itse tehdä:
      4 kakkosnelosta nurkkiin,4 kakkosnelosta kattoon ja kevytpressu päälle.
      Siihen voi sitten leikata saksilla kivat sellaisen muotoiset ikkunat kuin haluaa ja liimata niihin rakennusmuovia.

    • M0000H

      Miksi ihmeessä niitä kulmia pitää aina joka paikkaan änkeä???
      Itse tekisin kaksi kulmaisen,tai ehkä oikeastaan yksi kulmaisen huvimajan.Se olisi kyllä hieno.

    • Janne650

      www.auri.fi
      Sieltä löytyy pergolaterasseja ja muita joka lähtöön

    • Lucia-lasipaviljonki

      Lucia-lasipaviljonki perusmalli on neliskulmainen 3,15m x 3,15 m, halutessasi isompi suorakaiteen muotoinen tai omien mittojen ja toiveiden mukaisena. Saat tyylikkään ja laadukkaan suomalaisen piharakennuksen, joka tuodaan kok valmiina ja asennetaan paikalleen. Helppo hankinta!
      www.lasipaviljonki.fi

    • Paviljon

      Tuo lucia muuten hyvä mutta hinnoittelu esteenä myynnille.
      Tuossa tarvikkeet ja valmistus kertaa 2.
      Ite myö lasihuonetta tekemässä ,puusta runko ja lasielentit lasifimalta netistä. Hinta jää tuosta kolmasosaan.

      • luciaglassgazebo

        Puurakennusta joudut jonkun vuoden päästä maalailemaan ja korjailemaan, voi lahota jne. Teräs- ja alumiinirunkoinen ja turvalasista valmistettu Lucia-Lasipaviljonki kestää hyvin talvet, ei vaadi kummempaa huoltoa. Tuodaan valmiina, et tarvitse hommata rakennusmiehiä ja muita tekijöitä, osoitat vain paikan, minne nosturiauto nostaa ja asentaa valmiiksi. Lasipaviljonki on heti käyttövalmis. Pääset helpolla. Tyylikäs, pihapiirin komistus. Kotimaista työtä .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe