Siis on korjannut 17.11 alkaen tätä meidän ADSL linjaa. Ennen korjaus
toimiessaan oli 7,5/0,8 vakaasti. Nyt on vähän vähemmän ja katkoo yhteyttä
monta kertaa päivässä. Eikä taida koskaan tulla kuntoon. Tosin on siellä nyt
henkilöstöpäälikkö valvomassa korjauksen edistymistä Tuli ihan vähän
avauduttua. Tähän asti ovatte saaneet aikaiseksi nopeuden laskun ja pingin
nousun.Nopeus on laskenut 3,8/0,4 ja pig vaihtelee välillä 50-1700ms.Se on tää
suurin ja kaunein. Tuskin kauaa, kun on tuo laatu perseestä.
Elisan ADSL korjauksien nopeus
Elisa on perseestä
1
324
Vastaukset 1
- eivät mulla korjannu
Eivät aina korjaa, vaikka niin ilmoitelevatkin. Näin kävi ainakin minun tapauksessa. Sanoivat korjanneensa vian, mutta kun asiaa selvittelin niin eivät olleet oikeasti korjanneet yhtään mitään, mittailleet vain jotain arvoja. Sellainen ei paljoakaan hyödyttänyt minun katkeilevaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1681112En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44747Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l201595Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580