Olisiko jollakulla omakohtaisia kokemuksia hotellin varaamisesta kyseiseltä saitilta? Tarjoavat erittäin halpaa hintaa erääseen tiettyyn hotelliin. Aiemmat kokemukset ovat booking.comista, hotels.comista ja Agodasta.
galahotels.com ??
10
1420
Vastaukset
- 1+12GalaHotels ei ole suomalainen yritys eikä sillä ole sopimuksia läheskään kaikkien listoilla olevien hotellien kanssa. 
 Eli varaudu maksamaan kahteen kertaan huone..varatessa ja uudestaan hotellissa.
 Noista aiemmin käyttämistä booking.com on turvallisin koska maksua ei mene heti.- TRavOletko itse käyttänyt ko.varaussivustoa,minä olen ja aina on kaikki sujunut hyvin. Ei ehkä kannata kommentoida jos ei ole omia kokemuksia. 

- T.I.DOlen käyttänyt galahotelssia useamman vuoden ajan. Kaikki on mennyt aina hyvin! Jatkossakin aion varata hotellit heidän kautta, hinnat ovat monesti todella edullisia! Suosittelen! - gopallOlen käyttänyt http://www.booking.com/index.html?aid=941723 varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen. 

- XXpike61Galahotels on täysin luotettava. On kokemusta niin firman matkojen hotellivarauksista kun henkilökohtaisten matkojen kanssa. Kotimaan hotelleja saa huippuedullisesti jos varaa ajoissa. Tällä kuten muillakin hotelleja välittävillä nettisivuilla on omia kiintiöitä moniin kansainvälisiin hotelliketjuihin. Olen käyttänyt ainakin kymmenen eri kertaa ja kaikki on sujunut kuten on pitänytkin. Rahaa on säästynyt ihan kivasti muuhun käyttöön.... - hotellityöntekijäHotellissa työskentelen ja en IKINÄ varaisi omaa matkaa Gala Hotelsilta. Vahvistavat varauksen ennen kuin ovat saaneet oikeaa hotellia huonetta oikeasta hotellista edes varattua. Sitten asiakkaat saapuvat hotelliin ja joutuvat maksamaan tupla hinnan tms. ja odottelemaan että Gala Hotels palauttaa rahat kun ei saanutkaan vahvistamaansa huonetta varattua. 
- Toinen kerta toden..hotellityöntekijä kirjoitti:Hotellissa työskentelen ja en IKINÄ varaisi omaa matkaa Gala Hotelsilta. Vahvistavat varauksen ennen kuin ovat saaneet oikeaa hotellia huonetta oikeasta hotellista edes varattua. Sitten asiakkaat saapuvat hotelliin ja joutuvat maksamaan tupla hinnan tms. ja odottelemaan että Gala Hotels palauttaa rahat kun ei saanutkaan vahvistamaansa huonetta varattua. Varasimme puiolisoni kanssa gala hotelsin kautta yön lentokenttähotelliin viime talvena ja varausta ei hyväksytty hotellissa. Maksoimme tuplamaksun, joskin hieman enemmän mitä galahotelsin hinta. Saimme rahat galahotelsilta takaisin myöhemmin. 
 Viime viikolla varasimme taas galahotelsin kautta lentokenttähotelliin yhdenyön. Tälläkertaa eri hotelli, mutta sama vastaanotto. Hotelli ei hyväksy varausta. Ei muuta kun kyselee rahoja takas. En suosittele kyseistä puljua...
- Toinen kerta toden..Toinen kerta toden.. kirjoitti:Varasimme puiolisoni kanssa gala hotelsin kautta yön lentokenttähotelliin viime talvena ja varausta ei hyväksytty hotellissa. Maksoimme tuplamaksun, joskin hieman enemmän mitä galahotelsin hinta. Saimme rahat galahotelsilta takaisin myöhemmin. 
 Viime viikolla varasimme taas galahotelsin kautta lentokenttähotelliin yhdenyön. Tälläkertaa eri hotelli, mutta sama vastaanotto. Hotelli ei hyväksy varausta. Ei muuta kun kyselee rahoja takas. En suosittele kyseistä puljua...tarkennuksena vielä edelliseen, että kyseessä oli kotimaiset lentokenttähotellit 
- VarojavältäLuulin varaavani hotelli hotellin omilta sivuilta ja jotenkin puhelu päätyi Gala-hotels numeroon. Sain voucherin ja vahvistuksen varaukselle ja seuraavana päivänä ilmoituksen, että varaukseni on peruttu. Soitin hotelliin, josta tietenkin ilmoitettiin, että näkevät, että varaus tehty Galan kautta. Lähetin kaikki Galan dokumentit ja soitin Galan asiakaspalveluun, jossa vakuuttivat varauksen olevan voimassa ja kaikki kunnossa. En suosittele tätä toimijaa - välttäkää. 

- annie starYhden kerran olen käyttänyt Gala Hotelsia. Vaikka kaikki menikin ok, oli jotenkin kummallisen tuntuista touhua, niinpä en ole sen koommin käyttänyt. Heti varauksen teon jälkeen varauspalvelusta soitettiin minulle. En kyllä muista enää miksi! Mutta varaus löytyi hotellista (Bratislava) ja hinta oli erittäin halpa. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161733
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161576
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521321