Kilpailu on laskenut voimakkaasti kiinteä laajakaistan kuukausihintoja Suomessa. 8 megan yhteys pitäisi saada hintaan 29,90, kertoo Taloussanomat. Vaan eipä taida koskea Lieksaa? Gallub, paljonko on tämän palstan lukijoilla kiintän laajakaistan kuukausihinta tällä hetkellä?
Taloussanomien juttu aiheesta, sekä laskeneitten hintojen taulukko:
http://www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2011/02/04/varo-halpa-netti-voi-kayda-kalliiksi/20111538/12
Kiinteä laajakaista, paljonko maksatte?
7
634
Vastaukset
- oli viime
vuoden lopussa 1 megan laajakaistan hinta 36,90. Muutin Joensuuhun vuoden vaihteessa, nousi 8 megaan ja hinta laski välittömästi 29.90€! Siellä on edelleen "syrjäseutulisä" otan osaa.
- L.Nyberg
Maksan 8-megasesta rapian yli 50 ekee.Oon miettiny vaihtoehtoja mut eipä taida toimivaa sellasista löytyä.Kait se pitäs sannoo entinen nettiyhteys irti ja kahtoa et putooko liittymän hinta kun uutta kyselee,luulen että maksattaat korkeeta hintaa vanhoilla "tyytyväisillä" asiakkailla viimeseen asti.
- Pätkii
on soneralainen 24/1 ,hinta 49,30.( Norm.52,43). Todellinen vauhti 12-14 M
- Vitutus nousee
Pätkii kirjoitti:
on soneralainen 24/1 ,hinta 49,30.( Norm.52,43). Todellinen vauhti 12-14 M
Elisa ADSL 4km Lieksan keskustasta, nopeus 2M,,hintaa 80 e 2kuukautta,,sikamaista, sanovat ettei saa nopeampaa yhteyttä? Taitavat kusettaa, taidan lopettaa liittymän!
Mikähän puolue nyt lupaa nopeammat yhteydet! - Alvari Suokas.
Sama täällä, 8 megaa ja 49 euroa /kk ja laskun pstituskuluineen siis 50,30 euroa /kk. Siis ryöstöhinta!
Tarjosivat soneralta saman nopeusluokan liitymää 29 euroon, mutta kieltäydyin koska aikomuksenani on siirtyä halvempaan nettitikkuun! Alvari Suokas. kirjoitti:
Sama täällä, 8 megaa ja 49 euroa /kk ja laskun pstituskuluineen siis 50,30 euroa /kk. Siis ryöstöhinta!
Tarjosivat soneralta saman nopeusluokan liitymää 29 euroon, mutta kieltäydyin koska aikomuksenani on siirtyä halvempaan nettitikkuun!Jos ei tarvitse pelikonetta niin pärjää 29,14e postitse lähetetty lasku1.01e yht30,15 minulla laajakaista
- Suivaantunut
markkukorpinen kirjoitti:
Jos ei tarvitse pelikonetta niin pärjää 29,14e postitse lähetetty lasku1.01e yht30,15 minulla laajakaista
Pitkät sopimukset ovat ihmisten silmään sahaamista. Itse tein Soneran kanssa vuosi sitten kahden vuoden sopimuksen 8megan ADSL yhteydestä. Normaalihinta taisi olla 50 euron kieppeillä. Sain liittymän 40 euron kuukausihintaan. Kun nyt laitan katuosoitteeni Soneran sivulla saatavuus/hinta hakuun, saisin saman liittymän kuukausihintaa 29.90.
Nyt vuoden ajan maksan 10 euron ylihintaa tuohon nykyiseen tarjouksen nähden. Eli vuodessa menee taivaantuuliin yli 100 euroa.
Kun nykyinen sopimukseni sitten vuoden päästä umpeutuu, sanon kyllä itseni irti Sonerasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802