NATO

kulmuri

Jos NATO halukkuus perustuisi valtiomiesten lähialueiden johtajista tekemiin havaintoihin ja arviointeihin, niin mihin perustuisi perussuomalaisten NATO-haluttomuus?

2

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ne kaappaa Putinin ja määrää 14 kk psykoterapiaan, niin sitten sota tulee, muuten se ei tule. Tilanne on stabiili Idässä, kuten Bismarckin aikoihin, joka kannatti Venäjän suhteen rauhanomaista suhdetta, siis jännitteitäkin oli... kunnes ympärysvallat iski, me itsenäisyytemme alkumetreillä valitsimme keskusvaltojen tien ja piti tulla Saksasta Väinö I:nen, mutta tilanne meni ohi, kun marraskuussa 1918 punaiset alkoivat lakkoilemaan ja kapinoimaan Saksassa.

      Olimme tuuliajolla, emmekä kelvanneet muille, kuin sitten vasta 1940-1941 Saksalle. Saksasta on mahdolisesti kylläkin otettu salaisia yhteyksiä Suomeen helmi- ja maaliskuussa 1940, mutta tätä ei varmuudella voida todistaa. Anglosaksit halusivat vain estää Ruotsinmalmin kulkeutumisen Saksaan ja se sama retkikunta lähtikin Talvisodan jälkeen liikenteeseen, mutta saksalaiset olivat nopeampia ja sieppasivat Norjan Liittoutuneiden nenän edestä. Erittäin taidokas operaatio saksalaisilta.

      Nyt geopoliittisesti olemme jääneet osaksi Kylmän Sodan tilaan, mikä ei ole normaalia. Angloamerikkalaiset Euroopan sydämmessä ja heidän johtamaansa Natokin vielä on olemassa. Ne ovat kuitenkin tällaisessa tapahtumasarjassa epäluonnollisia strategisia elementtejä eivätkä ole ryssän takia Euroopassa, koska Venäjä lyötiin asevarustelulla Kylmänsodan aikana asevarustelukilvalla tuusanuuskaksi käymättä yhtään suoraa sotaa.

      Mitä ne jenkit vielä Euroopassa tekee ja mitä he todella haluavat. On paska puhetta, että kaikki saksalaiset pitäisivät USA:n läsnä olosta. Eräs henkilö oli hyvin pahoillaan siitä, kun hän saksalaisena joutui rahapulassa tekemään hommia US-armeijalle. Oli tammikuu 1989 ja muuri pystyssä ja virallisesti USA oli alueen miehittäjä valta ja siksi Länsiberliiniläisten ei tarvinnut / ei saanut mennä Saksan armeijaan. Länsiberliiniläisellä piti myös olla voimassa oleva Saksan Liittotasavallan passi, henkilöllisyytensä todistamiseksi US-armeija sotapoliiseille. Minultakin kysyttiin sellaista keskellä yötä kadulla, mutta sanoin oleevani Suomesta ja koko joukkue ihmeteli miksei minua pidätetty, olin kai kuitenkin niin kiltinoloisen tapainen sinisilmäinen ja vilpitömän näköinen sanoin vain jätin Passini hoteliin kun meillä oli pesäpallomailat ja olimme menossa pelaamaan... Baseballia. Onneksi eivät kysyneet räpylöitä ”Stûrmjoukuellamme” ei jostain kumman syystä sellaisia ollut. Olimme silloin niin nuoria. :) Olin pieni kuuluisuus Länsiberliinissä siihenn aikaan, kun tulin yksin metroasemalle metrosta ponahti terhakas Saksalainen Nationalisti ja huusi Hey Martti ja tuli kättelemään minua. He eivät hyväksyneet nikkiäni Masson, koska eivät kait pitäneet ranskalaisista olin aina Martti. Kuuluisuuteni johtui siitä, että olin edelisenä kesänä 1988 tutustunut Tanjaan, erääseen poliisin tyttäreeseen, joka oli aito berlinitär ja lähetin kuvasarjan jossa oli joitakin oikein onnistuneita kuvia, joissa olin SS-uniformu päällä ja olin erittäin näyttävä joissakin kuviissa. Tanja ja muut olivat ottaneet kuvista valtavat määrät kopioita ja siksi olin pieni julkkis siellä silloi, mukana tietysti paljon huumoria.

      -masson

      http://www.saul-masson.info

      • Kulmuri

        Huono jos ei osaa yhdistellä vaikuttavia tekijöitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1623
    2. 44
      983
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      938
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      919
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      869
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      58
      854
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      43
      806
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      55
      736
    Aihe