Elikkäs ongelma olis lyhyt ja ytimekäs. Eräänä päivänä tulin kotiin sammutin auton normaalisti ja menin sisälle 3h päästä katsoin ulos ikkunasta ja auto oli heittänyt parkit itsestään päälle. No tätä mietittiin kauva mistä vika voisi johtua. Löydettiin se vika! johtui siitä samperin takapistokkeesta mihin peräkärry tulee kiinni. Kun sitä käänteli nii valot sammui. No vika korjaantui hetkeksi mutta nyt se tuli takaisin eikä sammukkaan enää siitä pistokkeesta ja huoltoon en jaksa viedä ku pyytää muutenki miljoonia siitä joten jos jollakin henkilöllä olisi ollut samankaltainen probleema niin kertokaapa ystävällisesti mistä on kyse alkaa pikku hiljaa mennä hermot tän asian kanssa kiitos.....
daewoo evanda
2
1311
Vastaukset
- Pikkuvika todennäk
Jaa-a,sanoisin näkemättä että jotain hapettumaa tai kontaktiongelmaa tai ehkä johtojen eristejuttuja,mitäpä muuta siellä onkaan..Mutta koska nämä pistokejutut on bravuurinumeroja kaikille tee-se-itse tyypeille niin asennus voi olla ihan mitä tahansa tasoa...kaikkea on nähty!Harvemmin ovat minkään asennusliikkeen tekemiä,korkeintaan koukku maltettu laitattaa,sähköt itse.Mutta eipä tuo kuule kummoinenkaan homma ole avata parilla-kolmella ruuvilla kiinni oleva pistokekotelo ja katsot mitä syönyt.Onko liitokset ja eristeet ok,,suihkaise kontaktisprayta tms liittimiin ja kiristä ruuvit millä johdot kiinnitetty pistokkeeseen ym yleisluontoista eli Suomeksi sanottuna putsaat liitokset ja kiristät ne uudestaan ja katot että johtimet ehjät.Seuraat johtimien kunnon myös sinne puskurin uumeniin auton alle!
- rergherger
ite poikkasin sen kelta vihreen piuhan sieltä ja teippiä päälle nii eipä enää temppuile =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521794154Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään823272Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242436Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv562226Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?882085TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851381Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään261290- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli651153Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10788