Martina Kallionalusta

Missä on nykyisin

Kun nyt Martinoista puhutaan niin missähän on tuo n. 25 vuotta sitten myös MARTINA-nimisen albumin laulanut Martina Kallionalusta. Saako muuten samannimisiä albumeja olla. Mitäs jos minäkin hoilaan kolmannen Martina-albumillisen???

13

4729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mallipoika3333

Olen myös miettinyt häntä, ei ole sen ensilevyn jälkeen kuulunut mitään, kuten ei tule kuulumaan tästäkään Martinasta.

Oli muistaakseni aika hyvän näköinen muija. Seukkas jonkun senaikaisen mallipojan kanssa, joku Markku..

Mutta oliko levyn nimi oikeasti Martina?

• Ei muista

Mikä se italialainen 80 luvun isotissinen laulaja oli ?

• fdfadsf

Sabrina....

• viikseenvetäjä

Sabrina Salerno oli koko nimi ja kuten kaikki ikäisensä italialaiset naiset, näyttää nykyään italialaiselta mieheltä vahvoine mustine viiksineen päivineen.

• Anonyymi

Martina oli samalla luokalla 1970-73 Kirkkonummella.
      Oli nätti tyttö. Hevostelua muistaakseni harrasti.

• Anonyymi

Siis oikeasti, tämä on näköjään eläkeläisten dementia palsta.
      Yksi kaipaa jotain laulajaa joka on laulanut yli 25 vuotta sitten ja ollut samalla luokalla vuonna kivi.

Toinen huutaa vuosikaupalla Martinaa, Martina sitä ja tätä, siellä ja täällä.

Tämän päivän julkkisten tekemisiä ei noteerata millään tavalla.

Tämä palsta on kuolemassa, keskustelijat on Martinaa huutava dementikko karkoittanut muille freshimmille palstoille.

• Anonyymi

Tällaista paskaa tällä kertaa....mitähän lie seuraavaksi? Jäämme Leninin kanssa kuulolle..

• Anonyymi

Nyt näette vuonna 2011 tehdystä aloituksesta että nimenomaan Martinan laulaminen ja levyttäminen on sitä korpenut jo tuolloin kuten tänä päivänäkin. Onko itse joku muusikkoplanttu vai joku runonlaulaja vienankarjalasta?

• Anonyymi

Ainakin tuo aloittaja kuvittelee että hänkin pystyi "hoilaamaan" eli taitaa myös olla joku musiikkiin liittyvä tyyppi.

• Anonyymi

Sehän syöksyy aivan raivona haukkumaan Martinaa että ei osaa tanssia eikä ainakaan osaa laulaa. Onhan se täällä nähty.

• Anonyymi

Onko Sahiti joku turkulainen sukunimi kun Miss Turku -kisaan on osallistuntut sen niminen?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe