Risteily Dubai-Muscat-Fujirah-AbuDhabi-Bahrain?

mirkku kakkonen

Olisi tarkoitus lähteä 7päivän risteilylle Dubai-Muscat-Fujirah-AbuDhabi-Bahrain.
Tätä matkaa tekee ainakin Matkapörssi.Onko kellään kertoa kokemuksista kyseiseltä risteilyltä tai oletko mahdollisesti käynyt jonkun muun yhtiön vastaavalla matkalla.Ja millainen ponnistus olisi jos ostaisi pelkän lennon dubaihin ja siitä ominvoimin risteilylle.Matkatoimiston kautta näköjään alkaen 1129e,ei taida suurta eroa hintaan tulla?

14

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malttamaton mirkku

      Että kukaanko ei ole käynyt tällä risteilyllä,vaan joko kanariansaarilla,hurghadassa tai tunisiassa?

      • maryanneee

        Lienee sama Costa Cruises -risteily, jota Aurinkomatkakin on myynyt. Loppuunmyyty ollut, joten risteilyllä on ollut monikin vaan eivät käy täällä palstoilla kokemuksiaan kertoilemassa. Harmi, olisi mukava kuulla kommentteja.


      • mirkku kakkonen
        maryanneee kirjoitti:

        Lienee sama Costa Cruises -risteily, jota Aurinkomatkakin on myynyt. Loppuunmyyty ollut, joten risteilyllä on ollut monikin vaan eivät käy täällä palstoilla kokemuksiaan kertoilemassa. Harmi, olisi mukava kuulla kommentteja.

        Eilen soitin tuonne matkapörssiin ja netistä tutkiskelin,mahdollisuutena oli esim 10pv matka josta se 7päivän risteily(se selvisi netistä)Pitää sanoa että todella mitätön palvelu oli matkapörssin puhelinpalvelussa,en ole moista missään matkayhtiössä tavannut.Ei siis irronnut yhtään mitään,hiljaista luurin takana suurin osa ajasta kun yritettiin netistä tutkia välillä.Tuli mieleen että mitä mä kyseisellä matkatoimistolla teen kun varaan itse lennon josta siirryn risteilylle,todella nollapalvelu.


      • mirkulle
        mirkku kakkonen kirjoitti:

        Eilen soitin tuonne matkapörssiin ja netistä tutkiskelin,mahdollisuutena oli esim 10pv matka josta se 7päivän risteily(se selvisi netistä)Pitää sanoa että todella mitätön palvelu oli matkapörssin puhelinpalvelussa,en ole moista missään matkayhtiössä tavannut.Ei siis irronnut yhtään mitään,hiljaista luurin takana suurin osa ajasta kun yritettiin netistä tutkia välillä.Tuli mieleen että mitä mä kyseisellä matkatoimistolla teen kun varaan itse lennon josta siirryn risteilylle,todella nollapalvelu.

        Niin, mit todellakaan matkatoimistolla tekee? Ensimmäisessä viestissä kirjoitt että "tätä matkaa tekee ainakin Matkapörssi" , mutta kuten itsekin nyt huomasit niin hehän eivät oikeasti tee/järjestä mitään matkoja, vaan ainoastaan välittävät joitain mahdollisimman helposti syntyviä "paketteja" = seuramatkoja, lentoja jne. Mitään oman mukavuusalueen ulkopuolista palvelua on turha odottaa, valitettavaa mutta totta. Matkatoimistojen palvelut ylipäätään ovat aika mitättömiä, tietysti riippuen puhelimeen sattuvan henkilön aktiivisuus- ja tiedon tasosta. Ehkä hivenen parempaa palvelua voi saada area, smt, kaleva -matkatoimistoista, mutta itse järjestellenkin onnistuu. Lennot esim. ebookersilta tai suoraan lufthansan, british airwaysin, austrianin tms sivuilta (tai hyvällä tuurilla jopa finnairilta, jos lomalennon lentopäivät satttuvat sopimaan) ja risteily laivavarustamojen omilta nettisivuilta tai Suomessa toimivilta agenteilta (esim. atc).


      • mirkku kakkonen
        mirkulle kirjoitti:

        Niin, mit todellakaan matkatoimistolla tekee? Ensimmäisessä viestissä kirjoitt että "tätä matkaa tekee ainakin Matkapörssi" , mutta kuten itsekin nyt huomasit niin hehän eivät oikeasti tee/järjestä mitään matkoja, vaan ainoastaan välittävät joitain mahdollisimman helposti syntyviä "paketteja" = seuramatkoja, lentoja jne. Mitään oman mukavuusalueen ulkopuolista palvelua on turha odottaa, valitettavaa mutta totta. Matkatoimistojen palvelut ylipäätään ovat aika mitättömiä, tietysti riippuen puhelimeen sattuvan henkilön aktiivisuus- ja tiedon tasosta. Ehkä hivenen parempaa palvelua voi saada area, smt, kaleva -matkatoimistoista, mutta itse järjestellenkin onnistuu. Lennot esim. ebookersilta tai suoraan lufthansan, british airwaysin, austrianin tms sivuilta (tai hyvällä tuurilla jopa finnairilta, jos lomalennon lentopäivät satttuvat sopimaan) ja risteily laivavarustamojen omilta nettisivuilta tai Suomessa toimivilta agenteilta (esim. atc).

        Juu kyllä puhelinpalvelun perusteella tuli juuri se olo että mitä mä tällä matkatoimistolla teen,en ole mikään punaisia mattoja-palvelua kaipaava ja olen matkatoimistoja paljon käyttänyt mutta valitaen todettava ja toivottava että palvelu toimii paremmin muiden virkailijoiden kohdalla kyseisessä toimistossa,mikään ei ole ärsyttävämpää jos tietoa kaipaa ja vastaukset on:"no se on ihan mitenvaan""en mä osaa sanoa mutta...""kato netistä siellä on"


      • 18+18
        mirkku kakkonen kirjoitti:

        Juu kyllä puhelinpalvelun perusteella tuli juuri se olo että mitä mä tällä matkatoimistolla teen,en ole mikään punaisia mattoja-palvelua kaipaava ja olen matkatoimistoja paljon käyttänyt mutta valitaen todettava ja toivottava että palvelu toimii paremmin muiden virkailijoiden kohdalla kyseisessä toimistossa,mikään ei ole ärsyttävämpää jos tietoa kaipaa ja vastaukset on:"no se on ihan mitenvaan""en mä osaa sanoa mutta...""kato netistä siellä on"

        Risteilyasioissa hyvän palvelun saat edellämainitun Atc.fi lisäksi Soiletours.com . Ja myös Mrtravel on yllättänyt risteilyasiantuntemuksella. Edullisimmin varmaan kokoat itse oman paketin lento risteily, mutta tietysti esim. Aurinkomatojen kautta saa kaupan päälle valmismatkalain tuoman turvan. Valietttavasti tästä kysymästäsi risteilystä ei minulla ole omaa kokemusta.


      • mirkku kakkonen
        18+18 kirjoitti:

        Risteilyasioissa hyvän palvelun saat edellämainitun Atc.fi lisäksi Soiletours.com . Ja myös Mrtravel on yllättänyt risteilyasiantuntemuksella. Edullisimmin varmaan kokoat itse oman paketin lento risteily, mutta tietysti esim. Aurinkomatojen kautta saa kaupan päälle valmismatkalain tuoman turvan. Valietttavasti tästä kysymästäsi risteilystä ei minulla ole omaa kokemusta.

        Kiitos vinkeistä pitää tutustua noihinkin firmoihin.Mutta en ole kyllä aurinkomatkoilla enkä finnmatkoilla noita risteilyitä nähnyt.
        Eihän se suuri ongelma kai ole koota itse se reissu kun pistää töpinäksi ja selailee aikatauluja


      • tyttö2011
        mirkku kakkonen kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä pitää tutustua noihinkin firmoihin.Mutta en ole kyllä aurinkomatkoilla enkä finnmatkoilla noita risteilyitä nähnyt.
        Eihän se suuri ongelma kai ole koota itse se reissu kun pistää töpinäksi ja selailee aikatauluja

        Aurinkomatkat myy viikon risteilyä dubaista, kuuluu lennot, kuljetus laivalle ruokailut laivalla ja laivasta kuljetus kentälle ja lennot takas.


    • uae

      Nyt on laivoilla vahan pulaa paikoista mihin menna, kun Bahrainia ja myoskin Omania valtellaan. UAE satamissa laivoja ns. jumissa kun Egyptiin ja yllamainittuihin eivat voi menna...

      • mirkku kakkonen

        Tällähetkellä ei taida ollakkaan sopiva hetki siellä risteillä,tarkotus oli vuodenpäästä,saa nähdä mikä on sitten maailmantilanne


    • perhe 4 hlö

      Hei! Varasin juuri Royal Caribbeanin vastaavan risteilyn perheellemme (2 aikuista, lapset 4 ja 6). Varasin suoraan RC:ltä ja lennot otin Finskiltä erikseen. Joulukuussa on lähtö. Dubaissa olisi tarkoitus viettää ennen risteilyä 3 pv ja jälkeen 4 pv. Laivana on Brilliance of the Seas.

      Kertoilkaas kokemuksia ja vinkkejä. Mitä kannattaa ottaa huomioon risteilyllä? Missä kannattaa Dubaissa käydä?

      Olen tosiaan varannut vasta risteilyn ja lennot, hotelleja en ole vielä edes ajatellut. En ole myöskään varannut vielä mitään kuljetusta terminaaliin, kannattaako se varata RC:ltä vai ottaa vain taksi hotellilta sitten?

    • perhe 4 hlö

      Ai niin ja meidän risteilyyn ei siis kuulu Bahrainia, nuo muut kyllä. 7 pv:n risteily.

    • mirkku kakkonen

      Paljonko oli hintaa per/aikuinen?

    • perhe 4 hlö

      Vähän reilu 500 veroineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe