1. Sasi leikkasi puoluetukia kansalta kysymättä. Hyvinvointivaltiossa näin ei voi toimia.
2. Sasilla ei ole poliittista pelitaitoa. Hän on liian rehellinen äänestäjilleen, mutta hallitukselle hän valehtelee valehtelemasta päästyään.
3. Sasilla on liikaa rahaa omassa vaalikampanjassaan. Hänen tulisi sijoittaa rahansa tuottavampiin hankkeisiin kuin vaalitukiin. Hänen tulisi ajatella kansan etua.
4. Sasin henkilökohtaiset lisenssit ovat arvelluttavia. Miksi hän kannattaa niin hanakasti NAtoa?
5. Sasilla ei ole yhteyksiä pääministeriin. Ilman pääministerin luottamusta ei tässä maassa selvinne.
6. Sasi ei osaa syöstä pääministeriä palliltaan. Kyllä jokaisen kunnallispolitiikassa vähänkään mukana olleen politiikon tulsii osata syöstä pääministeri palliltaan. SYösseekö Sasi pääministerin palliltaan vai ei?
7. Sasin kunnalliverot ovat nousseet, vaikka lahjaverotusta on laskettu. Pelaako Sasi omaan taskuunsa EU:n lisenssirahat??
8. Sasi ei syökse ketään palliltaan. Kyllä pallilta pitää pystyä syöksemään jos aikoo politiikassa olla mukana.
9. Sasilla ei ole rahaa. Minne hänen kaikki rahansa ovat menneet? puoluetukien leikkaukseenko?
10. Sasilla on liikaa rahaa. Hän sijoittaa rahansa vääriin kohteisiin ja tulee sitten nuolemaan pääministerin pallia ja valittamaan ettei ole muka rahaa.
10 syytä, miksi Sasi pitäisi syöstä palliltaan
lommonen
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882