NÄISTÄ VARKAUDEN

VIINAREISTA

VOIKO NÄÄ VIINAN KAUPPIAT JA KILJUN MYYJÄT JATKAA TÄÄLLÄ VARKAUDESSA,ONHAN TÄÄ IHAN TÄYDELLINEN FARSSI,KUN JOKAINEN NÄKEE MITEN,TOSSA R-KIOSKIN EDESSÄ OTETAAN KYYTIIN ASIAKAS JA AJETAAN SIT ETEMMÄKSI ANTEMAAN SITÄ VENÄLÄISTÄ PASKA VIINAA,SITÄHÄN TUODAAN PAKKETTI AUDOLLA ERÄÄSEEN PAIKKAAN,JOSTA NÄÄ ALI- HANKKIAT HAKEE SIT KATU MYYNIIN.EIKÖS TÄÄ TOSIIAN VOISI LOPPUA?????APUA POLIISI,PYYDÄMME TIELTÄ.

138

3956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16

      heips kuspiä!meekkö nää puurtilan sillalle ja pomppova alas...mistä näitä kateellisia kyyliä sikiää.

    • Viinit alkosta

      Eikös sun kannattaisi ottaa yhteyttä suoraan poliisiin, jos sulla on varmaa tietoa asiasta. Ei jepet tälläisiä keskusteluja lue.... Minä en ole koskaan kuullutkaan tälläisistä pimeän viinan kauppiaista täällä Varkaudessa.

      • venakko viina

        Taidat itte olla juuri se myyjä tai välittäjä.


      • Kyllä poliisi tietää

        Kyllä ne poliisit lukee nää ilmoitukset ja varmaan vielä toimivatkin,silloin varmaan loppuu tää kirottu viinankaupustelu ja korolla rahan lainaus,kun sitä korko lainaustaki harrastaa useampi täällä.


      • Kristillistä toimint
        Kyllä poliisi tietää kirjoitti:

        Kyllä ne poliisit lukee nää ilmoitukset ja varmaan vielä toimivatkin,silloin varmaan loppuu tää kirottu viinankaupustelu ja korolla rahan lainaus,kun sitä korko lainaustaki harrastaa useampi täällä.

        Savontien Siwan pankkiautomaatille eläkepäivänä. Näette kun monella eläkkeennostajalla on "saattaja" mukana.


      • pahoin pihalla
        Kristillistä toimint kirjoitti:

        Savontien Siwan pankkiautomaatille eläkepäivänä. Näette kun monella eläkkeennostajalla on "saattaja" mukana.

        Koska on eläkepäivä?


      • Armolahja
        pahoin pihalla kirjoitti:

        Koska on eläkepäivä?

        se on eläkeläisilläkin. Sanotaan sitten tilipäivänä.


      • LOPUN EDELLÄ KAIKKI
        Armolahja kirjoitti:

        se on eläkeläisilläkin. Sanotaan sitten tilipäivänä.

        EIHÄN NÄILLE RAUKOILLE JÄÄ KÄTEEN MITÄÄN ELÄKKEISTÄ,KUN NÄÄ VIINANKAUPPIAT JA KORON KISKURIT VIEVÄT KAIKEN HEIDÄN ELÄKKEET.MITENHÄN TÄÄN SAISI LOPPUMAAN,KYLLÄHÄN NÄMÄ ROKARIT JA VENÄJÄN VIINAN KUSKAAJAT TUNNETAAN,KUNHAN SAIS VAAN NOI POLIISIT TOIMIMAAN,TOIVOTAAN NYT LÄHIAIKOINA TULOSTA.


      • fghdfhdfgmb,m
        LOPUN EDELLÄ KAIKKI kirjoitti:

        EIHÄN NÄILLE RAUKOILLE JÄÄ KÄTEEN MITÄÄN ELÄKKEISTÄ,KUN NÄÄ VIINANKAUPPIAT JA KORON KISKURIT VIEVÄT KAIKEN HEIDÄN ELÄKKEET.MITENHÄN TÄÄN SAISI LOPPUMAAN,KYLLÄHÄN NÄMÄ ROKARIT JA VENÄJÄN VIINAN KUSKAAJAT TUNNETAAN,KUNHAN SAIS VAAN NOI POLIISIT TOIMIMAAN,TOIVOTAAN NYT LÄHIAIKOINA TULOSTA.

        Laita nyt se caps lock pois päältä kuitenki. Ei tuota huutamista jaksa kukaan katella.


      • Cabernet Sauvignon
        LOPUN EDELLÄ KAIKKI kirjoitti:

        EIHÄN NÄILLE RAUKOILLE JÄÄ KÄTEEN MITÄÄN ELÄKKEISTÄ,KUN NÄÄ VIINANKAUPPIAT JA KORON KISKURIT VIEVÄT KAIKEN HEIDÄN ELÄKKEET.MITENHÄN TÄÄN SAISI LOPPUMAAN,KYLLÄHÄN NÄMÄ ROKARIT JA VENÄJÄN VIINAN KUSKAAJAT TUNNETAAN,KUNHAN SAIS VAAN NOI POLIISIT TOIMIMAAN,TOIVOTAAN NYT LÄHIAIKOINA TULOSTA.

        Kyllähän tuotteista on maksettava, jos niitä on ostanut. Eihän se välittäjäkään niitä ilman saa. Ihmettelen vaan miksi pitää juomat ostaa joltain yksityiseltä ihmiseltä, kun meillä on erittäin hyvin palvelva Alko. Saa ilmaiseksi vielä ruokavinkit viinien kyytipojaksi.


      • REHELLISTÄ
        Cabernet Sauvignon kirjoitti:

        Kyllähän tuotteista on maksettava, jos niitä on ostanut. Eihän se välittäjäkään niitä ilman saa. Ihmettelen vaan miksi pitää juomat ostaa joltain yksityiseltä ihmiseltä, kun meillä on erittäin hyvin palvelva Alko. Saa ilmaiseksi vielä ruokavinkit viinien kyytipojaksi.

        NIIN TOTESIN NOITA LUKIESSANAI,ETTÄ TÄÄ ON IHAN REHELLISTÄ KAUPPAA VARKAUDESSA,ELI PITÄIS VAIN LAILISTAA,ETTEI POJAT TARTTES OLLA TYÖKKÄRIN LISTOILLA,VAIKKA PITÄÄHÄN SITÄ PARISTA KOLMESTA PAIKASTA RAHAA SAADA.ELI NYT SIT VAIN VIINAA MYYMÄÄN JA LISÄÄ HAKEMAAN TUOLTA RAJAN TAKAA.


      • Visallinen
        REHELLISTÄ kirjoitti:

        NIIN TOTESIN NOITA LUKIESSANAI,ETTÄ TÄÄ ON IHAN REHELLISTÄ KAUPPAA VARKAUDESSA,ELI PITÄIS VAIN LAILISTAA,ETTEI POJAT TARTTES OLLA TYÖKKÄRIN LISTOILLA,VAIKKA PITÄÄHÄN SITÄ PARISTA KOLMESTA PAIKASTA RAHAA SAADA.ELI NYT SIT VAIN VIINAA MYYMÄÄN JA LISÄÄ HAKEMAAN TUOLTA RAJAN TAKAA.

        Mitä haittaa sinulle on siitä, jos jotkut ostavat halpaa viinaa ja saavat sitä vieläpä velaksi?


      • torilla tavataan
        Visallinen kirjoitti:

        Mitä haittaa sinulle on siitä, jos jotkut ostavat halpaa viinaa ja saavat sitä vieläpä velaksi?

        Viinan myyminen velaksi Suomessa on rikos. Eli edes ALKO ei saa sitä tehdä - vaikka heillä on monopoli.


      • Kaikki käy :D
        torilla tavataan kirjoitti:

        Viinan myyminen velaksi Suomessa on rikos. Eli edes ALKO ei saa sitä tehdä - vaikka heillä on monopoli.

        Alkosta saa Visalla ja muilla luottokorteilla viinaa ihan velaksi :D


      • ihme meuhkaamista
        LOPUN EDELLÄ KAIKKI kirjoitti:

        EIHÄN NÄILLE RAUKOILLE JÄÄ KÄTEEN MITÄÄN ELÄKKEISTÄ,KUN NÄÄ VIINANKAUPPIAT JA KORON KISKURIT VIEVÄT KAIKEN HEIDÄN ELÄKKEET.MITENHÄN TÄÄN SAISI LOPPUMAAN,KYLLÄHÄN NÄMÄ ROKARIT JA VENÄJÄN VIINAN KUSKAAJAT TUNNETAAN,KUNHAN SAIS VAAN NOI POLIISIT TOIMIMAAN,TOIVOTAAN NYT LÄHIAIKOINA TULOSTA.

        No ihan itse ne sitä viinaa ostaa ja ihan itse ne sen omaan kurkkuunsa kaataa,että ihan ovatten itse vastuussa omista tekemisistään.Alkoholistit kun hankkivat viinansa hinnalla millä hyvänsä ja ihan mistä hyvänsä.


      • velaksi ostaminen
        Kaikki käy :D kirjoitti:

        Alkosta saa Visalla ja muilla luottokorteilla viinaa ihan velaksi :D

        Luotolla viinan myyminen on rikos Suomessa !

        Voi käydä vaikka käydä koettamassa !


      • Kuivaajärvi
        ihme meuhkaamista kirjoitti:

        No ihan itse ne sitä viinaa ostaa ja ihan itse ne sen omaan kurkkuunsa kaataa,että ihan ovatten itse vastuussa omista tekemisistään.Alkoholistit kun hankkivat viinansa hinnalla millä hyvänsä ja ihan mistä hyvänsä.

        Hoitoon alkoholistit olisi laitettava. Vettä ja leipää niinkaun kuin vain kestää ja sitten töihin ja veroja maksamaan.


      • juomafoorumi
        velaksi ostaminen kirjoitti:

        Luotolla viinan myyminen on rikos Suomessa !

        Voi käydä vaikka käydä koettamassa !

        Viinan ostaminen ennen EUta oli rikos muttei enään !


      • antaa olla
        fghdfhdfgmb,m kirjoitti:

        Laita nyt se caps lock pois päältä kuitenki. Ei tuota huutamista jaksa kukaan katella.

        Ihan turhaa paskan jauhamista, sillä ei kukaan ole vastuussa täysikästen touhusta. Mäkin olen nähnyt, mutta asia ei mulle kuulu. Haapalakin jahtaa vaan sitä blondia eikä poliisit viitsi muutenkaan puuttua asiaan. Joten mitä helvettiä mekään sillä päätämme vaivataan? Juokoot ja omia rahojaan he käyttää. Turha noita trokareita on syyttää.


    • ei viinan ostaj

      varaa ostaa valtion viinaa politikoiden vika kun verottavat liikaa

      • Alkolukko

        Sittenhän pitäisi vaan olla iloinen heidän puolestaan, jos sitä jostain muualta halvalla saavat. Onko tämä nyt joidenkin kateellisten panettelua, että välittäjät pitäisi poliiseille ilmoittaa?


    • Pärevalakee

      Täysin umpirikollista toimintaa ilman nurinoita ja vastaväitteitä. Lailliseen edesvastuuseen jokahinen
      alan "yrittäjä" lain kirjaimen mukaan. Jokainen alan yrittäjä lienee kaupparekisterissä ja omistaa
      Y-tunnuksen sekä maksaa arvonlisäverot säntillisesti sekä hyvin todennäköisistä liikevoitoista ja yrityksen
      tuloksesta pikkuisen verojakin yhteiseen rahakasaamme josta sitten jaetaan sitä kipeästi tarvitseville
      vähempiosaisille kansalaisille. Tämä kaikki tasapuolisuuden ja oikeudenmukaisuuden nimissä tietenkin.
      Mitenkähän lienee näiden yrittäjien eläkemaksujen laita muuten?

    • A_ ja_O

      Mitä esim Haapala kannattaa! eli kun viinan hinta nousee niin tämä vain lisääntyy. Tilastoissa näyttää kivalle kun Alkoholin myynti näyttää laskeneen. Nämä pimeät viinat ei näy tilaistoissa eikä niistä valtio veroa nettoa.
      Ongelmajuoppo saa aina viinansa, oli hinta mitä tahaansa.

      • TULOA

        NYT OLIS HYVÄ HOMMA VARKAUDESSA,KUN EI POLISITKAAN VÄLITÄ MITÄÄN,NIIN HAKIS PAKETTI- AUTOLLA VIINAA JA KALJAA JA RYHTYISI MYYMÄÄN,OLISI VARMAA TULOA JA VOITTO ISO.NÄINHÄN NOI ERÄÄT ,JO TEKEVÄTKIN VARKAUDESSA JA HYVIN PÄRJÄÄVÄT.


      • hospotipomiloi
        TULOA kirjoitti:

        NYT OLIS HYVÄ HOMMA VARKAUDESSA,KUN EI POLISITKAAN VÄLITÄ MITÄÄN,NIIN HAKIS PAKETTI- AUTOLLA VIINAA JA KALJAA JA RYHTYISI MYYMÄÄN,OLISI VARMAA TULOA JA VOITTO ISO.NÄINHÄN NOI ERÄÄT ,JO TEKEVÄTKIN VARKAUDESSA JA HYVIN PÄRJÄÄVÄT.

        haapalan myötä katosi se vennäänkilpinen lada jossa puh nro takaikkunassa ja pitkäsääret takapenkillä. toiminta jatkuu mutta painunut maan alle niinkuin trokaaminenkin...


      • AlkonAsiakas
        TULOA kirjoitti:

        NYT OLIS HYVÄ HOMMA VARKAUDESSA,KUN EI POLISITKAAN VÄLITÄ MITÄÄN,NIIN HAKIS PAKETTI- AUTOLLA VIINAA JA KALJAA JA RYHTYISI MYYMÄÄN,OLISI VARMAA TULOA JA VOITTO ISO.NÄINHÄN NOI ERÄÄT ,JO TEKEVÄTKIN VARKAUDESSA JA HYVIN PÄRJÄÄVÄT.

        No ryhdyppä yrittäjäksi ja hae sitä juomaa myytäväksi...Ei tuolla viinan myynnillä rikastu toimeen voi nippan nappa tulla. Poliiseilla on varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin pimeän viinan myyjiä kytätä. Asiakaskuntakin on niin köyhää ettei heistä ole edes rattijuopoiksi, kun eivät autoa omista. Harmittomia juoppoja ovat.


      • NÄIN ON
        AlkonAsiakas kirjoitti:

        No ryhdyppä yrittäjäksi ja hae sitä juomaa myytäväksi...Ei tuolla viinan myynnillä rikastu toimeen voi nippan nappa tulla. Poliiseilla on varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin pimeän viinan myyjiä kytätä. Asiakaskuntakin on niin köyhää ettei heistä ole edes rattijuopoiksi, kun eivät autoa omista. Harmittomia juoppoja ovat.

        TAITAA KIRJOITTAJA OLLA JUURI ALAN MIEHEIÄ,KUN NOIN KIRJOITTELEE JA TIETÄÄ MITEN SILLÄ HOMMALLA PÄRJÄÄ.KYLLÄ POLIISIT VARMAAN TIETÄÄ MITEN ISO RIKOS SE ON,KUN VENÄJÄN PASKA VIINAA MYYDÄÄN JA MONELTAKO ON MENNYT JO HENKI SILLÄ PASKALLA.KYLLÄ SE VIELÄ LOPPUU,SAATTEPA HÄHDÄ???????????????


      • AlkonAsiakas
        NÄIN ON kirjoitti:

        TAITAA KIRJOITTAJA OLLA JUURI ALAN MIEHEIÄ,KUN NOIN KIRJOITTELEE JA TIETÄÄ MITEN SILLÄ HOMMALLA PÄRJÄÄ.KYLLÄ POLIISIT VARMAAN TIETÄÄ MITEN ISO RIKOS SE ON,KUN VENÄJÄN PASKA VIINAA MYYDÄÄN JA MONELTAKO ON MENNYT JO HENKI SILLÄ PASKALLA.KYLLÄ SE VIELÄ LOPPUU,SAATTEPA HÄHDÄ???????????????

        Ikinä en ole Venäjällä käynyt :D Minulle on ihan yhdentekevää tuo viinan myynti, kun omat juomat ostan Alkosta. Ihmettelen vain miksi se joitain ihmisiä niin häiritsee... Onko täällä Varkaudessa joku kuollut noihin Venäjän tuliaisiin? Ei ole ainakaan uutisoitu.


      • Janotus.
        AlkonAsiakas kirjoitti:

        Ikinä en ole Venäjällä käynyt :D Minulle on ihan yhdentekevää tuo viinan myynti, kun omat juomat ostan Alkosta. Ihmettelen vain miksi se joitain ihmisiä niin häiritsee... Onko täällä Varkaudessa joku kuollut noihin Venäjän tuliaisiin? Ei ole ainakaan uutisoitu.

        Samoilla linjoilla "Alkon Asiakkaan" kanssa. En ole koskaan käynyt itärajan takana ja tuskin tulen käymäänkään, eipä oo mitään asiaa. Ne vähät viinat joita tarviin, ostan alkosta ja kaljat jostain marketista. En tiedä onko niihin joku kuollut ja, jos on niin ihaqn itse varmasti on kurkkuunsa litkua kaatanut. Kyllä ne aineet jostain etsii jotka sitä "tarvitsee" joka päiväiseen elämiseen. Juokoot minun puolesta mitä vaan ja ostakoot keneltä vaan, ihan yks ja sama. Eipä paljon kiinnosta, sanotaanko niin. Juohan herratkin virman piikkiin,(valtion) se enemmänkin kismitää. Yhteisiä rahoja käytetään viinaan.


      • viinakaupasta
        Janotus. kirjoitti:

        Samoilla linjoilla "Alkon Asiakkaan" kanssa. En ole koskaan käynyt itärajan takana ja tuskin tulen käymäänkään, eipä oo mitään asiaa. Ne vähät viinat joita tarviin, ostan alkosta ja kaljat jostain marketista. En tiedä onko niihin joku kuollut ja, jos on niin ihaqn itse varmasti on kurkkuunsa litkua kaatanut. Kyllä ne aineet jostain etsii jotka sitä "tarvitsee" joka päiväiseen elämiseen. Juokoot minun puolesta mitä vaan ja ostakoot keneltä vaan, ihan yks ja sama. Eipä paljon kiinnosta, sanotaanko niin. Juohan herratkin virman piikkiin,(valtion) se enemmänkin kismitää. Yhteisiä rahoja käytetään viinaan.

        viinanmyyjä ei maksa veroja myymistään juomista, samoin ei maksa veroja juomista ostaja.
        Juojat ovat sitten kalliita terveydenhuollon ja avustusten suhteen meille veronmaksajille.
        Jos juomat haettas alkosta, se olisi meidän kaikkien etu.


      • mankilainen
        viinakaupasta kirjoitti:

        viinanmyyjä ei maksa veroja myymistään juomista, samoin ei maksa veroja juomista ostaja.
        Juojat ovat sitten kalliita terveydenhuollon ja avustusten suhteen meille veronmaksajille.
        Jos juomat haettas alkosta, se olisi meidän kaikkien etu.

        Liekö tieto pitää paikkansa että ainakin yksi trokari olisi kuollut tuolta mankilansaaresta?


      • USEITA
        mankilainen kirjoitti:

        Liekö tieto pitää paikkansa että ainakin yksi trokari olisi kuollut tuolta mankilansaaresta?

        ONHAN NIITÄ USEITA RAUKKOJA, JOTKA ON KUOLLUT NÄIHIN VENÄJÄN VIINOIHIN,MUT TUSKIN NIITÄ NIIN TUTKITAAN JA PYSTYTÄÄN NÄYTTÄMÄÄN TOTEEN.NÄÄ VARKAUDEN JOPPARIT,JOTKA TUOVAT TUOLTA RAJAN TAKAA HALPAA VIINAA JA KALJAA,NIIN OSTAVAT KATU KAUPASTA TÄYTTÄ PASKAA,EIKÄ TIEDÄ ITTEKKÄÄN MITÄ NIISSÄ PULLOISSA ON,SITÄ TUODAAN TÄNNE VARKAUDEENKIN OIKEIN PAKETTI-AUTOLLA,OLEN SEURANNUT ERÄÄSSÄKIN PAIKASSA,MITEN SITTEN ALIHANKKIAT SIT HAKEE SIELTÄ AINA TÄYDENNYSTÄ KATU KAUPPAAN JA HYVIN TÄLLÄKIN TAITAA MENNÄ,KUN AINA VAAN AUTOJA KÄY PAIKASSA .VOIHAN TÄHÄNKIN ,JOSKUS LOPPU TULLA,USKOISIN.???????????????????????????????????????????????????????????


      • Oma valintansa
        USEITA kirjoitti:

        ONHAN NIITÄ USEITA RAUKKOJA, JOTKA ON KUOLLUT NÄIHIN VENÄJÄN VIINOIHIN,MUT TUSKIN NIITÄ NIIN TUTKITAAN JA PYSTYTÄÄN NÄYTTÄMÄÄN TOTEEN.NÄÄ VARKAUDEN JOPPARIT,JOTKA TUOVAT TUOLTA RAJAN TAKAA HALPAA VIINAA JA KALJAA,NIIN OSTAVAT KATU KAUPASTA TÄYTTÄ PASKAA,EIKÄ TIEDÄ ITTEKKÄÄN MITÄ NIISSÄ PULLOISSA ON,SITÄ TUODAAN TÄNNE VARKAUDEENKIN OIKEIN PAKETTI-AUTOLLA,OLEN SEURANNUT ERÄÄSSÄKIN PAIKASSA,MITEN SITTEN ALIHANKKIAT SIT HAKEE SIELTÄ AINA TÄYDENNYSTÄ KATU KAUPPAAN JA HYVIN TÄLLÄKIN TAITAA MENNÄ,KUN AINA VAAN AUTOJA KÄY PAIKASSA .VOIHAN TÄHÄNKIN ,JOSKUS LOPPU TULLA,USKOISIN.???????????????????????????????????????????????????????????

        Jos juoppojen on PAKKO juoda niin juokoot venäläistä viinaa tai vaikka Sinolia minun puolestani. Jotain ne juo joka tapauksessa. Maksoi mitä maksoi. Omapahan on asiansa mitä ja kuinka paljon juovat. Vaikka koko eläkkeensä. Ei siihen voi kukaan muu vaikuttaa kun juoja itse.


      • utelias hemmo
        USEITA kirjoitti:

        ONHAN NIITÄ USEITA RAUKKOJA, JOTKA ON KUOLLUT NÄIHIN VENÄJÄN VIINOIHIN,MUT TUSKIN NIITÄ NIIN TUTKITAAN JA PYSTYTÄÄN NÄYTTÄMÄÄN TOTEEN.NÄÄ VARKAUDEN JOPPARIT,JOTKA TUOVAT TUOLTA RAJAN TAKAA HALPAA VIINAA JA KALJAA,NIIN OSTAVAT KATU KAUPASTA TÄYTTÄ PASKAA,EIKÄ TIEDÄ ITTEKKÄÄN MITÄ NIISSÄ PULLOISSA ON,SITÄ TUODAAN TÄNNE VARKAUDEENKIN OIKEIN PAKETTI-AUTOLLA,OLEN SEURANNUT ERÄÄSSÄKIN PAIKASSA,MITEN SITTEN ALIHANKKIAT SIT HAKEE SIELTÄ AINA TÄYDENNYSTÄ KATU KAUPPAAN JA HYVIN TÄLLÄKIN TAITAA MENNÄ,KUN AINA VAAN AUTOJA KÄY PAIKASSA .VOIHAN TÄHÄNKIN ,JOSKUS LOPPU TULLA,USKOISIN.???????????????????????????????????????????????????????????

        ootko niin kova itse ottamaan että ,kun et saa enää velaksi niin kirjoittelet täällä ,ihan uhalla?jotenkin vain tuntuu siltä et katkera jostain syystä olet? janottaako ....


      • ;D
        utelias hemmo kirjoitti:

        ootko niin kova itse ottamaan että ,kun et saa enää velaksi niin kirjoittelet täällä ,ihan uhalla?jotenkin vain tuntuu siltä et katkera jostain syystä olet? janottaako ....

        Olen niin samoilla linjoilla uteliaan hemmon kanssa...


      • juodaan viinaa
        USEITA kirjoitti:

        ONHAN NIITÄ USEITA RAUKKOJA, JOTKA ON KUOLLUT NÄIHIN VENÄJÄN VIINOIHIN,MUT TUSKIN NIITÄ NIIN TUTKITAAN JA PYSTYTÄÄN NÄYTTÄMÄÄN TOTEEN.NÄÄ VARKAUDEN JOPPARIT,JOTKA TUOVAT TUOLTA RAJAN TAKAA HALPAA VIINAA JA KALJAA,NIIN OSTAVAT KATU KAUPASTA TÄYTTÄ PASKAA,EIKÄ TIEDÄ ITTEKKÄÄN MITÄ NIISSÄ PULLOISSA ON,SITÄ TUODAAN TÄNNE VARKAUDEENKIN OIKEIN PAKETTI-AUTOLLA,OLEN SEURANNUT ERÄÄSSÄKIN PAIKASSA,MITEN SITTEN ALIHANKKIAT SIT HAKEE SIELTÄ AINA TÄYDENNYSTÄ KATU KAUPPAAN JA HYVIN TÄLLÄKIN TAITAA MENNÄ,KUN AINA VAAN AUTOJA KÄY PAIKASSA .VOIHAN TÄHÄNKIN ,JOSKUS LOPPU TULLA,USKOISIN.???????????????????????????????????????????????????????????

        .. jokainen tietää pimeän viinan riskit. Siinä menee rahat ja joskus jopa henki.
        Viina trokaus loppuu sitten kun kukaan ei osta.
        Vastuu on myös ostajalla.... ei viranomainen ehdi jokaisen puliukon henkeä pelastamaan, tärkeämpääkin tekemistä

        Ja sen Caps Lockin vois välillä vapauttaa....


      • PASKA VIINAA
        juodaan viinaa kirjoitti:

        .. jokainen tietää pimeän viinan riskit. Siinä menee rahat ja joskus jopa henki.
        Viina trokaus loppuu sitten kun kukaan ei osta.
        Vastuu on myös ostajalla.... ei viranomainen ehdi jokaisen puliukon henkeä pelastamaan, tärkeämpääkin tekemistä

        Ja sen Caps Lockin vois välillä vapauttaa....

        EIHÄN NE OSTAIS,JOS EI NIITÄ KAUPPIAITA OLIS TÄSSÄ KYLÄSSÄ,MUT JATKUVASTI TULEE RAJAN TAKAA PAKETTI AUTOLLA PASKA VIINAA ,NÄILLE VÄLITTÄJILLE,JOTKA SIT MYYVÄT NÄILLE VÄHÄ OSASILLE VELAKSI,KUN NIILLÄ EI OLE RAHAA OSTAA VIINAKAUPASTA.


      • hörppyx
        PASKA VIINAA kirjoitti:

        EIHÄN NE OSTAIS,JOS EI NIITÄ KAUPPIAITA OLIS TÄSSÄ KYLÄSSÄ,MUT JATKUVASTI TULEE RAJAN TAKAA PAKETTI AUTOLLA PASKA VIINAA ,NÄILLE VÄLITTÄJILLE,JOTKA SIT MYYVÄT NÄILLE VÄHÄ OSASILLE VELAKSI,KUN NIILLÄ EI OLE RAHAA OSTAA VIINAKAUPASTA.

        ja myyjiä ei ole jos ei ole ostajia.
        Näin se tämäkin markkinatalous toimii!


      • voi voi
        hörppyx kirjoitti:

        ja myyjiä ei ole jos ei ole ostajia.
        Näin se tämäkin markkinatalous toimii!

        . ei tartte enää


      • Bluenun 97
        PASKA VIINAA kirjoitti:

        EIHÄN NE OSTAIS,JOS EI NIITÄ KAUPPIAITA OLIS TÄSSÄ KYLÄSSÄ,MUT JATKUVASTI TULEE RAJAN TAKAA PAKETTI AUTOLLA PASKA VIINAA ,NÄILLE VÄLITTÄJILLE,JOTKA SIT MYYVÄT NÄILLE VÄHÄ OSASILLE VELAKSI,KUN NIILLÄ EI OLE RAHAA OSTAA VIINAKAUPASTA.

        Tää viinanmyynti ei tunnu haittaavan kuin yhtä ihmistä täällä Varkaudessa :D
        Miksiköhän hän ottaa asian niin henkilökohtaisesti!!!


      • HAITTAA
        Bluenun 97 kirjoitti:

        Tää viinanmyynti ei tunnu haittaavan kuin yhtä ihmistä täällä Varkaudessa :D
        Miksiköhän hän ottaa asian niin henkilökohtaisesti!!!

        KYLLÄ SE KUULE HAITTAA MONTA ,MUT MONI EI VIITTI SIIHEN PUUTTUA,NIINKUIN NOI POLIISITKAAN EI PUUTU.EI,KUN ANNETAAN VAAN VIINAN VIRRATA TÄYSILLÄ.JUOKAA VIINAA,NIIN TUUTTE VIISAMMAKSI.?????????????


      • ei väliä

        Haapalaa kiinnostaa blondi....


    • että näin

      Taitaa tämä HUUTAJA olla itse joko asiakas, jolle ei enää myydä hoitamattomien asioidensa vuoksi, tai sitten trokari jolta on asiakkaat huvenneet, joko kalliiden hintojen tai huonojen tuotteiden vuoksi.
      Ihan sama, koska itse en juurikaan alkoholia käytä.
      Menisi sitten poliisille suoraan kertomaan tietämänsä tosiasiat, kyllä poliisi toimintaa ryhtyy haittaamaan, kunhan asia sinne toimitetaan asiallisesti.
      Kuitenkin, jos ihminen viinaa haluaa, kyllä hän sitä hankkii vaikka kiven kolosta.

      • Merlotin ystävä

        Olen ihan samaa mieltä. Jos tällä "huutajalla" olisi puhtaat jauhot pussissa niin hän ilmoittaisi näistä viinanmyyjistä itse suoraan poliisille, eikä toivoisi, että joku muu sen tekisi. Itse en ole koskaan tälläisiin viinanmyyjiin törmännyt ja eipä asia minua mitenkään häiritse. Tämä "huutaja" kyllä ärsyttää ;)


      • Ei kateelinen
        Merlotin ystävä kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Jos tällä "huutajalla" olisi puhtaat jauhot pussissa niin hän ilmoittaisi näistä viinanmyyjistä itse suoraan poliisille, eikä toivoisi, että joku muu sen tekisi. Itse en ole koskaan tälläisiin viinanmyyjiin törmännyt ja eipä asia minua mitenkään häiritse. Tämä "huutaja" kyllä ärsyttää ;)

        Tää on se kuuluisa VARKAUS,jossa saa tehdä miä vaan,ei varmaan POLIISIT lotkauda koriviaan,vaikka ihan maalikon järjellä kuulee ja näkee,miten tuonti viinalla tehdään rahaa.Nää ÄLYKKÄÄT tuo viinaa rajantakaa,isoin erin pakettiautolla ja sit nää,niin sanotut ali hankkijat,myy sitä näille vähä osasille velaksi ja ottavat ihan varman päälle ja näillä on sit eläkepiivänä toisten pankki korti, joilla ne nostaa rahat pois.On seurattu,miten monella kortilla keralla ne nostaa tilit tyhjäksi.On vain ihme miten ei virkavalta puutu näihin hommiin.Tuolla k.niemessä ainakin on sellainen paikka,jossa nää alihankkiat käy tankkaamassa viinaa aina autoihinsa,kai sieltä saa muutakin???????


      • Että jaksaa...
        Ei kateelinen kirjoitti:

        Tää on se kuuluisa VARKAUS,jossa saa tehdä miä vaan,ei varmaan POLIISIT lotkauda koriviaan,vaikka ihan maalikon järjellä kuulee ja näkee,miten tuonti viinalla tehdään rahaa.Nää ÄLYKKÄÄT tuo viinaa rajantakaa,isoin erin pakettiautolla ja sit nää,niin sanotut ali hankkijat,myy sitä näille vähä osasille velaksi ja ottavat ihan varman päälle ja näillä on sit eläkepiivänä toisten pankki korti, joilla ne nostaa rahat pois.On seurattu,miten monella kortilla keralla ne nostaa tilit tyhjäksi.On vain ihme miten ei virkavalta puutu näihin hommiin.Tuolla k.niemessä ainakin on sellainen paikka,jossa nää alihankkiat käy tankkaamassa viinaa aina autoihinsa,kai sieltä saa muutakin???????

        Ilmoita poliisille! Jos asia vaivaa ja olet siitä tietoinen.... Normikansalaisilla on nyt ihan muut mietinnän aiheet...


      • (Naapuri valvoo)
        Että jaksaa... kirjoitti:

        Ilmoita poliisille! Jos asia vaivaa ja olet siitä tietoinen.... Normikansalaisilla on nyt ihan muut mietinnän aiheet...

        Normikansalaisilla on juuri hätä näistä VIINAN MYYJISTÄ JA NÄISTÄ JOTKA HAKEE SITÄ RAJAN TAKAA.Täällä Varkaudessa se on mennyt ihan överiksi,kunsaa vapaasti myydä tossa r-kioskin edessä.Ja nää saatanan rajantakaa hakiat on suurin syy,kun hakevat näille viinaa.Kyllä ne varmaan polisitkin tietää mitä siellä k-niemessä tehdään,siellä myydään muutakin ,kuin viinaa????????


      • rakkina
        Ei kateelinen kirjoitti:

        Tää on se kuuluisa VARKAUS,jossa saa tehdä miä vaan,ei varmaan POLIISIT lotkauda koriviaan,vaikka ihan maalikon järjellä kuulee ja näkee,miten tuonti viinalla tehdään rahaa.Nää ÄLYKKÄÄT tuo viinaa rajantakaa,isoin erin pakettiautolla ja sit nää,niin sanotut ali hankkijat,myy sitä näille vähä osasille velaksi ja ottavat ihan varman päälle ja näillä on sit eläkepiivänä toisten pankki korti, joilla ne nostaa rahat pois.On seurattu,miten monella kortilla keralla ne nostaa tilit tyhjäksi.On vain ihme miten ei virkavalta puutu näihin hommiin.Tuolla k.niemessä ainakin on sellainen paikka,jossa nää alihankkiat käy tankkaamassa viinaa aina autoihinsa,kai sieltä saa muutakin???????

        Siis täähän on ehkä suomen kovin poliisi kaupunki!!! kyllä ennen oli päikkärissä porukkaa v.loppuisin, mut ei kukaan nuori uskalla enää lähtee!!!! isoveli on niin ISO!!


    • Viinanen

      Antaa viinan virrata vittuako se muille kuuluu?

      • Hyvin menee

        Nyt on varmaan Jyrkilläkin aikaa ryhtyä hommiin ja laittamaan viinankauppiat kuriin ja noi virosta kuskaavat viinan hakiat jotka kuljettaa sitä oikein pakettiautolla ,näille alihankkioille.


      • NÄIN SE VAAN ON
        Hyvin menee kirjoitti:

        Nyt on varmaan Jyrkilläkin aikaa ryhtyä hommiin ja laittamaan viinankauppiat kuriin ja noi virosta kuskaavat viinan hakiat jotka kuljettaa sitä oikein pakettiautolla ,näille alihankkioille.

        Nyt varmaan,kun Jyrki ryhtyy töihin ja pääsee noista lomista ,niin luulen,että nää viinan ja viinin kauppiaat ,lähtee tosta R.kioskin edestä,joka aamusin viinan kaupalta,siitä saa kotikiljua ja viinaa .Ja toinen juttu,noi jotka tuo tuolta rajantakaa,niin ne on niitä pahan alkuja tähän kaupunkiin,niitä on muutama,jotka tiedetään,eräs on tuolla K-neimessä,joka myy autotallista,mitä vaan?????????????????


      • nämäonniitä
        NÄIN SE VAAN ON kirjoitti:

        Nyt varmaan,kun Jyrki ryhtyy töihin ja pääsee noista lomista ,niin luulen,että nää viinan ja viinin kauppiaat ,lähtee tosta R.kioskin edestä,joka aamusin viinan kaupalta,siitä saa kotikiljua ja viinaa .Ja toinen juttu,noi jotka tuo tuolta rajantakaa,niin ne on niitä pahan alkuja tähän kaupunkiin,niitä on muutama,jotka tiedetään,eräs on tuolla K-neimessä,joka myy autotallista,mitä vaan?????????????????

        Pitää paikkansa, lehoski autotalli. Ja eukkonsa viime torstaina vähän viihteellä, eipä tiedä ukko mitä teki. Moni näki. Huhhuh.


      • STONDIS PÄÄLLÄ
        Hyvin menee kirjoitti:

        Nyt on varmaan Jyrkilläkin aikaa ryhtyä hommiin ja laittamaan viinankauppiat kuriin ja noi virosta kuskaavat viinan hakiat jotka kuljettaa sitä oikein pakettiautolla ,näille alihankkioille.

        Haapala ei saa mitään aikaan ja tämä supersheriffi mokasi ittensä, joten turvautukaa toisiin poliiseihin jotka eivät vieraile naapurin blondin luona!


      • IHANATA
        NÄIN SE VAAN ON kirjoitti:

        Nyt varmaan,kun Jyrki ryhtyy töihin ja pääsee noista lomista ,niin luulen,että nää viinan ja viinin kauppiaat ,lähtee tosta R.kioskin edestä,joka aamusin viinan kaupalta,siitä saa kotikiljua ja viinaa .Ja toinen juttu,noi jotka tuo tuolta rajantakaa,niin ne on niitä pahan alkuja tähän kaupunkiin,niitä on muutama,jotka tiedetään,eräs on tuolla K-neimessä,joka myy autotallista,mitä vaan?????????????????

        Haapala ei päässyt edes eduskuntaan ja ei ole saanut Varkaudessa valtuustossakaan mitään aikaan alotteita. Suunittelee vaan ravintolaa ja siellähän sitä viinaa saa, joten mitä yks Haapala voisi tehdä? Ei yhtään mitään ja sitäpaitsi on kuultu jo et kirkkovaltuustonpuheenjohtaja tekee itse syntiä....mut narahti ite, joten vapaasti vaan ja rohkeasti jatkakaa pojat viinan myyntiä. Ostajia on!


      • sininen enkeli
        Hyvin menee kirjoitti:

        Nyt on varmaan Jyrkilläkin aikaa ryhtyä hommiin ja laittamaan viinankauppiat kuriin ja noi virosta kuskaavat viinan hakiat jotka kuljettaa sitä oikein pakettiautolla ,näille alihankkioille.

        Viinanmyyjät olkaa ihan rauhassa ja älkää välittäkö näistä kiihkoilijoista, jotka esim, uhkaavat Jyrkin saavan asiat kuriin.Ei töissä ollessaan saanut edes mopopoikia ja tyttöjä järjestykseen. Sheriffi sekos blondista ja ei päässyt eduskuntaan. Kelluu varmaan päässä kun ravintolaa suunittelelee. Muut poliisit on o.k mut tämä yks yrittää olla tosiaan joku kaikenmahtava! Hyvät juhannukset kaikille ja etenkin viinanmyyjille ja huomenna on kaupat kiinni, joten silloin isku päälle. Tsemppiä ja muistakaa jokainen ostaja on omassa vastuussa juonnistaan ja ette te. Kukaan ei kaada kenenkään kurkusta väkisin alas juomaa.


    • Pesr-Pave

      Kokeillaanpa koko joukolla seuraavaa toimintatapaa:
      Kun huomaat, että julkisella paikalla tällainen päihteillä käytävä "kauppata-
      pahtuma" on meneillään niin eikun ilmoitus viranomaistaholle välittömästi.
      Katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään???

      • anonyymi vihjaaja

        Eipähän ole vielä eteen sattunut tälläistä tapahtumaa tässä kylässä. Ja toisekseen ei tuo viinan myynti kosketa minua mitenkään... Omat juomani hankin alkosta ja lentokentiltä.... On ihan älytöntä jauhaa tätä samaa asiaa tällä palstalla, jos jollain on asiasta tietoa ja tuntee sen häiritsevän itseään niin soittaa samantien poliisin vihjepuhelimeen. Sinnekin voi huutaa nimettömänä :D


      • Iso D
        anonyymi vihjaaja kirjoitti:

        Eipähän ole vielä eteen sattunut tälläistä tapahtumaa tässä kylässä. Ja toisekseen ei tuo viinan myynti kosketa minua mitenkään... Omat juomani hankin alkosta ja lentokentiltä.... On ihan älytöntä jauhaa tätä samaa asiaa tällä palstalla, jos jollain on asiasta tietoa ja tuntee sen häiritsevän itseään niin soittaa samantien poliisin vihjepuhelimeen. Sinnekin voi huutaa nimettömänä :D

        Mitäs sinä sit kyttäät tällä palstalla,jos ei kiinosta.D.Mitä se meille kuuluu,mistä tärpättisi ostat.


      • Alihankkiat asialla?
        Iso D kirjoitti:

        Mitäs sinä sit kyttäät tällä palstalla,jos ei kiinosta.D.Mitä se meille kuuluu,mistä tärpättisi ostat.

        Mitenkähän kiirettä on Vappuna ollut näillä viinankauppiailla,pääsehän sitä taas alku kuusta nostaa taas näitten raukkojen eläkkeet ja päivärahat korteilla.POLII,VALVOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????


      • PIMEÄ PULLOT
        Alihankkiat asialla? kirjoitti:

        Mitenkähän kiirettä on Vappuna ollut näillä viinankauppiailla,pääsehän sitä taas alku kuusta nostaa taas näitten raukkojen eläkkeet ja päivärahat korteilla.POLII,VALVOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????

        ONKOHAN NÄILTÄ VIINANKAUPPIA- YRITTÄLILTÄ PUDONNUT NOI RAHAT PANKIN ETEEN KADULLE,KUN LEHDESSÄ ILMOITETTIIN,ONHAN NIILLÄ RAHAA PUDOTELLA,KUN PIMEETÄ VIINAA MYYVÄT.


    • Pers-Vako

      NE RHAT OLLI TRAKOTETTU VENÄLÄSEN PASKA VIINAN OSTOO JA LOPULA RAHALA MEINASIN OSTOO KUALI KIÄRYLEITÄ MUTTA RR KIOSKILA MÖIVÄTTENKII MULLE KOTI KILJUVA HALAVALA VELAKS JA OSTIN SITÄ JA NYT MINÄ MYYN NE KAIKKI KALLIILA RIKKAILE VELAKS ETTEI NIIJJEN TARVIHE OSTOO VIINOJA VIINA KAUPASTA EIKÄ LENTO KENTILTÄ VUAN MINULTA SITÄ VENÄLÄSITÄ PASKA VIINOO....

      Voi hyvänen aika! Voisiko joku viedä tuolle huutajalle vaikka ihan kossua, että se rauhottuisi...

      • vielä palo tulee?

        Kyllä minulla on ihan oikeeta viinaa,en tartte teidän paskoja,eikä tartte tuoda,on omasta takaa.Hakekaa vaan Talliinasta PAKETTI AUTOLLA lisää,näille alihankkiolille,että saavat myydä.


    • Saisit mielenrauhan.

      Mene poliisilaitokselle ja tee virallinen tutkintapyyntö tai rikosilmoitus.

      • Seurataan sivusta.

        Onhan se niin, jos me haluttais,niin kyllä siinä iso palo tulis.Vois mennä eräiltä vaikka omakoti talotkin,on sen verran naapurista seurattu ja laskettu montako autoa viikottain käy hakemassa täydennystä,että ei kannata pöyristellä.


      • naapurit seuraa?
        Seurataan sivusta. kirjoitti:

        Onhan se niin, jos me haluttais,niin kyllä siinä iso palo tulis.Vois mennä eräiltä vaikka omakoti talotkin,on sen verran naapurista seurattu ja laskettu montako autoa viikottain käy hakemassa täydennystä,että ei kannata pöyristellä.

        Tais mennä hiljaisesksi,toi k-kylän kauppias,kun tuli viiva eteen,onkos siellä marketti auki pojille??????


    • kilju_kalle
      • Koron kiskurit+muuta

        Kyllähän nämä samat kaverit,jotka kuskaa tätä viron viinaa,niin korolla lainaavat rahaa ja korko on varmaan kova.Olisi myös täällä hyvä puuttua poliisien asiaan.??


      • Ihmetellään vain?
        Koron kiskurit+muuta kirjoitti:

        Kyllähän nämä samat kaverit,jotka kuskaa tätä viron viinaa,niin korolla lainaavat rahaa ja korko on varmaan kova.Olisi myös täällä hyvä puuttua poliisien asiaan.??

        Jees,olemme mekin kuultu,että noi lainaa rahaa puolen korolla,aika kiskureita ja hyvää tuloa he saavat,on tosi väärin,että toisen hätää käytetään näin hyväksi.On ihme,että ei poliisit puutu tohon hommeliin.Kuuloni mukaan, tuollahan se konna on kää-niemessä,joka on vaikuttanut jo pitkään näissä hommissa.??


      • huijarit kuriin
        Ihmetellään vain? kirjoitti:

        Jees,olemme mekin kuultu,että noi lainaa rahaa puolen korolla,aika kiskureita ja hyvää tuloa he saavat,on tosi väärin,että toisen hätää käytetään näin hyväksi.On ihme,että ei poliisit puutu tohon hommeliin.Kuuloni mukaan, tuollahan se konna on kää-niemessä,joka on vaikuttanut jo pitkään näissä hommissa.??

        Pitäähän näitten jostakin saada rahaa,kun aina ostavat uusia autoja,joilla hakevat sit viinaa,joita myyvät.On se vaan ihme,että ei toi virkavalta puutu asiaan,kyllä se niin kovaa ja avoimesti kukoistaa täällä Varkaudessa,mut toivotaan siihen muutosta ja varmaan tulee?????????????


      • Sivusta seurannut
        huijarit kuriin kirjoitti:

        Pitäähän näitten jostakin saada rahaa,kun aina ostavat uusia autoja,joilla hakevat sit viinaa,joita myyvät.On se vaan ihme,että ei toi virkavalta puutu asiaan,kyllä se niin kovaa ja avoimesti kukoistaa täällä Varkaudessa,mut toivotaan siihen muutosta ja varmaan tulee?????????????

        Ei taida muutosta tulla,kun seuraa näitä rokareita tossa R-kitkalla.Onkohan taas lasti haettu rajantakaa,kun viinaa liikku niin runsaasti.


      • ihmetyttää
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Ei taida muutosta tulla,kun seuraa näitä rokareita tossa R-kitkalla.Onkohan taas lasti haettu rajantakaa,kun viinaa liikku niin runsaasti.

        Voi hyvä tavaton. On teilläkii huolenaiheet kuten joku viinan myynti pimeenä jossai hevon kuusessa?! Eikö teillä ole parempaa tekemistä tai omaa elämää kun pitää toisten tekemisiä kyylätä?!


      • rikolliset kuriin
        ihmetyttää kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton. On teilläkii huolenaiheet kuten joku viinan myynti pimeenä jossai hevon kuusessa?! Eikö teillä ole parempaa tekemistä tai omaa elämää kun pitää toisten tekemisiä kyylätä?!

        Taitaa kirjoittaja olla juuri sitä porukkaa,joa on rikollisella puolella.Ei se ole oikein,että lainataan korolla rahaa ja myydään pimeää viron viinaa,kyllä nää hakiat ensisiaisesti,jotka sitä kuskaa pakettiautoilla,niin pitäisi ensisiaisesti saada kiinni,silloin se ainakin vähennis toi kauppa.Kyllä ne vielä palaa,kunhan aikaa kuluu.


      • Edes verot
        ihmetyttää kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton. On teilläkii huolenaiheet kuten joku viinan myynti pimeenä jossai hevon kuusessa?! Eikö teillä ole parempaa tekemistä tai omaa elämää kun pitää toisten tekemisiä kyylätä?!

        Onko mielestäsi yhteiskuntaan kuulumista. nostaa työttömyyspäivärahaa ja päätoimisesti välittää viina.


      • otan joskun viinaa
        Edes verot kirjoitti:

        Onko mielestäsi yhteiskuntaan kuulumista. nostaa työttömyyspäivärahaa ja päätoimisesti välittää viina.

        Tämä huutaja on varmasti HULLU!!! Otappas aamulääkkeet ja lupaa olla kirjoittamatta. Se on nimittäin jokaisen oma asia mitä tekee tai jättää tekemätä! Älä siis vahtaa toisia vaan hakeudu hoitoon!


      • rosmot kuriin
        otan joskun viinaa kirjoitti:

        Tämä huutaja on varmasti HULLU!!! Otappas aamulääkkeet ja lupaa olla kirjoittamatta. Se on nimittäin jokaisen oma asia mitä tekee tai jättää tekemätä! Älä siis vahtaa toisia vaan hakeudu hoitoon!

        KYLLÄ MIELESTÄNI OLEN NORMAALI JÄRKINEN,MUT OLETTEKO TE VIINAN KAUPPIAAT JA TE RAHAN KOROLLA LAINAAJAT JA VIROSTA HAKEVAT ROKARIT.KYLLÄ TIEDETÄÄN MITEN TUOLLA, KÄÄ.NIEMESSÄ ON TALLIT TÄYNNÄ VIINAA JA MUUTA MUKAVAA MYYTÄVÄÄ,ETTÄ KAUPPA KÄY.MUT KATSELLAAN MITEN PITKÄÄN??????????


      • Edes verot
        otan joskun viinaa kirjoitti:

        Tämä huutaja on varmasti HULLU!!! Otappas aamulääkkeet ja lupaa olla kirjoittamatta. Se on nimittäin jokaisen oma asia mitä tekee tai jättää tekemätä! Älä siis vahtaa toisia vaan hakeudu hoitoon!

        Se ei ole nimenomaan jokaisen oma asia tuo viinan myynti. Ollut koskaan.
        Juonti taas on aikapitkälle jokaisen oma asia. Huuto on taas sitten typeryyttä, se ei lääkkeillä parane.


      • mulkkisaivo
        otan joskun viinaa kirjoitti:

        Tämä huutaja on varmasti HULLU!!! Otappas aamulääkkeet ja lupaa olla kirjoittamatta. Se on nimittäin jokaisen oma asia mitä tekee tai jättää tekemätä! Älä siis vahtaa toisia vaan hakeudu hoitoon!

        Haapala höpöhömies ei mahda asialle mitään ja itsekin puuhasteli omiaan, mutta kärähti. Siis viinanmyyjät jatkakaa. On rikos pettää ja on samanlainen rikos myy viinaa, jotenlopettakaa paskan jauhaminen.


    • HUUTAJA!!!!!!

      Mikä helevetin huuto??? Tänne ei ainakaan kuulu mitään. Miksi ei voi käyttää isoja kirjaimia?? Tuollaisilla kirjoitettiin ennen koulussa, eikä se ollut huutoa. Nykyään onkin kirjoitus mennyt aivan omituiseksi.

      • ärsyttää,t,naapurisi

        eikö pienet kirjaimet enää kelpaa näille joppareille,sielä se kää-niemessä se oikein,täys piru asuu lainaa rahaa korolla ja hankki sitä rajan takaa viinaa näille jälleen myyjille.olemme naapurit seuranneet pitkään tään kaverin hommia,milloin saadaan loppumaan,on siellä paljon muutakin nähty sellaista pimeetä hommaa,mut aikansa kaikki menee,eiköhän vielä saada toppi.


    • Millä? No audolla!

      "TUODAAN PAKKETTI AUDOLLA ERÄÄSEEN PAIKKAAN"

      -AUDOLLA

      Peukku!

      • WIINAA NAM NAM

        Annetaan velaksi! Kaveri kyllä maksaa myöhemmin. Poliisit vaan kyttää puskassa mahdollisia ylinopeus ylityksiä.

        Taidanpa ruveta myymään WIINAA vähän halvemmalla. Tietysti jos tois naisen rajan tuolt puolen ois suhteet vähän paremmat. TUUMASTA TOIMEEN


    • Kääpiön Poika

      Miten usein käyvät hakemassa verotonta viinaa ?

      Eikö tulli voisi alkaa jäljittämään ko kavereita ja siten saada heidän autot valtiolle / pois ja maksamaan takautuvasti veroja ?

      • loppu tulee

        Näin se pitäisi ollakkin,mut missä se sit likkaa,kun nää hakijat hakee harvase viikko sieltä viinaa ja muuta paskaa,että onko noin tullissa,niin sinisilmäisiä ja luuleevat,että nää kerkiää juoda nää paskat.Onhan tällä eräällä jopparilla iso autotalli,jossa voi oikein autolla ajaa sisään ja tankata sitten näitten jälleen myyjien autot täyteen viinaa,ettei naapurit näe,mut kyllä on nähty,million sit poliisit sen poivaltaa,se on taas toinen seikka.Mut on tosiaan väärin,että näin saadaan tehdä ja vielä näin avoimesti,kun olemme näin melkein toisiamme seinässä kiinni tontitti.Paljon maksaa tupakka,viina ja kalja ja muu paska?????KÄÄ-,niemi,kai yrittäjä tunnistat itsesi ja älyvä lopettaa,tai se lopetetaan.?


    • Hyvää juhannusta!

      Nyt juhannuksena toivon kaikille sopivaa juomaa sopivaan hintaan ja kohtuudella nautittuna. Pidetään huolta, ettei kukaan katoa tai huku!

    • vuyuli

      Hyvää viinatonta Juhannusta kaikille!

      • luppu tulee

        Jos viina loppuu ,tai kalja, ja muu,niin menkää tähän kää-niemeen autotallille,niin saatte varmaan,sieltä saa,eikä varmaan liike lopu.??????????voi loppua piankin???????


      • mehua

        Tais olla Haapalan terveiset....


    • Viinatallista.com

      Kuuleppas kyylänaapuri. Sinua taitaa vaan vituttaa kun mulla kauppa käy. Kohta vaihtuu taas auto. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

      • ANNA PALAA

        Hyvä sinä viinalista.com! Tommoset kyttääjät ovat usein ite entisiä tenuneniä ja eivät enää edes pulloa uskalla juoda ettei jää putki päälle. Must sä oot hyvä tyyppi ja vittuako se muille kuuluu sun tekemiset. Ja nuo Jyrki tulee töihin jutut on tosi hauskoja, kun kaikki kohta tietää etteei tollainen naisen hyväksikäyttäjä ole mistään kotosin ja olen naapurina nähnyt ja myös kuullut et jutut hänestä on totta. Onneksi se nainen jätti hänet. Hyvää juhannusta ja pidä lippu korkeella ja anna tosiaankin kateellisten löpistä aikansa kuluksi, kun ei ne voi juoda kun taitaa olla ongelmia alkoholin kanssa!


      • RAJAN TAKAA

        KYLLÄ TUNNISTIT ITSESI JOPPARI??????


      • 12
        RAJAN TAKAA kirjoitti:

        KYLLÄ TUNNISTIT ITSESI JOPPARI??????

        tietääkö kukaan tään kateellisen kyylän osotetta tai henkilötietoja?


      • Hanki lupa
        12 kirjoitti:

        tietääkö kukaan tään kateellisen kyylän osotetta tai henkilötietoja?

        Se on varmaan sun lähellä asua naapuri,joka itsekkin myy viinaa,mut hän myy luvan perusteilla,mut sinä luvatta.Ano lupa ittelles,kyllä se Haapala luvan antaa sinulle,olethan jo alalla ollut niin pitkään????????


      • lämmin nyrkki
        12 kirjoitti:

        tietääkö kukaan tään kateellisen kyylän osotetta tai henkilötietoja?

        Tule tänne vaan,täällä leivotaa,täällä saat lämmintä NYRKKIÄ turpaan vaan.Että silleen JOPPARI kää-neimestä,tuu vaan?????????????


    • jytkyjykä

      Mikä helvetti teitä oikein vaivaa, kun jaksatte puuttua toisten asioihin! Tehkää itekin jotain, jos toisten tekemiset järisyttää elämäänne. Ei poliisit eikä varsinkaan Haapala ole mikään JEESUS! Asioille ei mahda mitään ja mua ei ainakaan kiinnosta muutakuin lukea miten joku jaksaa jauhaa paskaa. Viinaa on juotu ja myyty iät ajat ja se joka haluaa asialle tehdä jotain tehköön eikä koko ajan uhittele et kun Haapala tulee töihin niin sitten tapahtuu...heko heko. Taitaa Haapalan työt olla ravintolapuolella itelläänkin, joten miten hän vois asiaan vaikuttaa. Eikö mene jakeluun. Palvotteko miestä joka on petturi kaikkien asioiden suhteen?

    • oosaatko uida

      Haapalalla ei ole varaa enää kyttäillä ketään, kun häntä me kytättiin ja tiedetään hänen touhunsa...erään blondin kanssa. Tuli Haapalasta hiljanen poika eikä ole varaa paljon kirkkovaltuustonpuheenjohtajanakaan palloilla ja joutas pihalle koko valtuustosta Jeesuksen pilkkaaja. Eikä noi ravintolabisnekset liity myöskään siihen, että hän auttaisi saamaan viinanmyyjät kuriin kun itekin suunnittelee kelluvaa ravintolaa. KELLUU JO PÄÄSSÄ.

      • majakkaSojottaa

        Kelluuko ens kesänä...


    • eetvarttia

      Myykää vaan viinaa ihan vapaasti, sillä ei siitä mitään jos joku on kade et saa vähän fyrkkaa kun ne ei tajua et onhan se viinan tuominenkin maksullista. Ei kenenkään auto pierulla kulje ja bensankin hinta nousee.

    • NAKURANTAAN

      Hei kaikki viinan myynnistä kiinnostuneet ja kyttääjät! Nyt se sitten tällä viikolla kuukausi vaihtuu ja tulee heinäkuu ja eläkepäivät! Olkaapa nyt valppaina kyttäilemässä automerkkejä ja kuskeja ja ketkä käy pankkiautomaatilla yms paskaa. Minä ainkin pakkaan kassin ja lähen uimaan ja ottamaan aurinkoa! On kerran kesä ja helle tulossa, joten leikkikää te haapala-sheriffiä(joka muuten ei ole edes rikospoliisi) MINÄ NAUTIN KESÄSTÄ!

    • Pirnankatu

      Tuntuu vain ettei meidän poliisin aika riitä ihan kaikkeen ja siten on hyvä että on muitakin jotka teitävät että mitä omassa naapuristossa tapahtuu.

      Jos ajaa ylinopeutta / kännissä ei tee siitä hyväksyttävää jos ei jää kiinni... periaatteella.

      Alkoholin myyminen on valtion eritysessä suojeluksessa ja siten Alkon monopoli ei saa heiketä yksityisten myyjien takia.

      • päikkärit patjalla

        Poliisit on varmasti tehneet kaikkensa asian eteen, mutta on mahdotonta ehtiä kyttäämään ja kun jollain on sitten varmaa tietoa, niin eikun marssii laitokselle ja antaa tiedot. Ihme valittamista aina milloin mistäkin. Tonne torillekaan ei mahda mitään, kun tuntuu olevan niin kiva istua just siellä juomassa ja aina täytyisi niitäkin kuskailla. Kun on niitä oikeitakin töitä.


    • yks hailee

      Ne jotka kyttää ja tietää kaiken noista viinanmyyjistä eivät uskalla antaa ilmi henkilöitä muutenkuin tällä palstalla vihjailemalla. Pelkäävät ns. vasikointia ja sen seurauksia eli kaikki jatkuu ennellaan.

    • minäpä vaan

      ei voi muuta ku nauraa vittu et ihmiset on kateellisia ja todellakin kyyliä.mut tää oli kyl huippu tän "lämmin nyrkki" kirjotus :D enpä usko et susta tän ihmisen pieksäjäks olis,saisit ite leekos keräillä nurmikolta......mut yrittäähän ain voi mut ei pidä vinkua sit jos sattuu leukaan!!!!

      • VOISI AJATELLA

        TOMMONEN JOPPARI,JOKA VAIKUTTAA TUOLLA KÄÄRMRNIEMESSÄ,NIINKUIN KAIKKI TIETÄÄ,MYY VIINAA JA TUPAKKAA JA MUUTAKIN.MIKSI TÄLLÄISTÄ PITÄISI SUOJELLA ,EIHÄN HÄN MAKSA VEROJA MISTÄÄN,KAIKKI ON PUHDASTA TULOA.KOITTAKAA YMMÄRTÄÄ,ETTÄ TÄÄ ON VÄÄRIN.ME TOSET MAKSAMME VERON TYÖN TEOSTA JA SILTI EMME PÄRJÄÄ,NÄÄ LAINAA RAHAA KOVALLA 200% KOROLLA JA MYY VIINAA,KYLLÄ NÄILLÄ MENEE HYVIN,MUT SE ON MEILTÄ POIS,ME KÄRSIMME.AJATELKAA TÄÄ ASIA ,MIKSI TÄHÄN EI PUUTU KUKAAN?????????


    • en unta saa25

      Taidat kärsiä oikein unettomuudesta, kun yleensäshän tähän aikaan normaalit ihmiset nukkuu! Oletko myös lukihäiriöinen, kun on jo monta kertaa todettu että ei ainakaan Haapala mahda viinbisneksille mitään ja on varmasti työkyvytön muutenkin mokiensa takia. Vaalae nainen taisi sekoittaa jo kelluvan pään! Asia kuuluu rikospoliisille, joten kun joku yö saat kunnolla nukuttua etkä mieti vaan toimi, niin mene ja anna nimet, osoitteet ja kellonajat! Sitten kun tunnet itsesi niin tärkeäksi ja arvokkaaksi kun olet leikkinyt sheriffiä, niin ehkä se unikin alkaa tulemaan! Tsemppiä. On muuten unilääkkeitäkin olemassa...

    • Made in Euro Onion

      Ottaako myyjät saman vastuu kuten Alko ?

      Osa veroista käytettään katkaisuhoitoon ja asianmukaisen information levittämiseen.

      Valtion monopolilla taataan että alkoholi ei aiheuta ongelmia ihmisille ( lähipiirille ) jotka ovat ns liikakäyttäjiä.

      • vastuu myyjän

        Mitä vastuuta tämä rahan ahne joppari ottaa,ei varmalla mitään,myy vaan aineita vaikka kelle.Niin näkyy edelleen kauppa käyvän,vaikka on hän näköjään vähän varovaiseksi tullut,mut onhan niitä keinoja myydä,jos ei kotoa,niin jostakin muuvalta.????????


      • kiero joppari
        vastuu myyjän kirjoitti:

        Mitä vastuuta tämä rahan ahne joppari ottaa,ei varmalla mitään,myy vaan aineita vaikka kelle.Niin näkyy edelleen kauppa käyvän,vaikka on hän näköjään vähän varovaiseksi tullut,mut onhan niitä keinoja myydä,jos ei kotoa,niin jostakin muuvalta.????????

        Totta puhut,yhdyn etelliseen kirjoittajaan,kyllähn tää tiedetään.


      • johan on markkinat
        kiero joppari kirjoitti:

        Totta puhut,yhdyn etelliseen kirjoittajaan,kyllähn tää tiedetään.

        Mites villakoira välitys, löytyykö varkaudesta tätä rotua? ;)


      • välitys
        johan on markkinat kirjoitti:

        Mites villakoira välitys, löytyykö varkaudesta tätä rotua? ;)

        Kyllä löytyy ???????


      • tietoa vailla
        välitys kirjoitti:

        Kyllä löytyy ???????

        Myykös tää JOPPARI,jo villaista,mitäs se on?,ei kai naistaan???????


      • tiotoa tulee
        tietoa vailla kirjoitti:

        Myykös tää JOPPARI,jo villaista,mitäs se on?,ei kai naistaan???????

        Ei sitä voi myydä kun se on äiti. Ei äitejä myydä. Mutta hauska on sivusta seurata.


    • minä vaan...

      voi herran isä jos teitä noin paljon ahistaa ni menkää ite poliisilaitokselle tekee ilmotus elkääkä tääl itkekö...jos ei oo pokkaa mennä ni elkää sit vikiskö!!!!

      • tätä aikaa

        Taitaa JOPPARIA ottaa päähän,kun tietää kaikki naapuritkin,mitä peliä pidät,mut kusipää on kusipää,ei ole paljon häpyä.


    • kelluva nikkari

      Olen "MINÄ VAAN" kanssa samaa mieltä! Minulla ei kun naurattaa toisten kyttääminen ja vihjailu tällä sivulla. Ei taida olla lääkitys kohillaan! Sitten ihan tyhmiä nuo, jotka luulee et Haapala saisi viinatrokarit kiinni! Miten niin Haapala kun viina kiinnostaa ravintolan muodossa, ainakin, ja mikäs rikospuolen tutkija hän mukas on? Sheriffiä on kiva "leikkiä vaaliteemassa" mutta kyllä ne on muut miehet jotka jotain aikaiseksi saa!

      • täys paska

        Voiko tällä JOPPARILLA olla lääkitys kohdallaa,kun on menettynyt monen henkilön kuoleman,tolla viinan kuskauksella,eiköhön hänen pitäisi ottaa jotai myrkkyä ja lopettaa ittensä,mut eihän tää muuta ,kun lähtee tosta pihasta kuin muina miehiän vaan lenkille,ei hän ajattele,kunsaa vaan kauppaa ja rahaa,mut on tosi väärin ,että annetaan tälläien olion tehdä tälläista,on väärin,tosi väärin,MUT SE VARMAAN LOPPUU,saat nähdä???


    • kuka hän on?

      Olen perusvarkautelainen, jupisija niikuin Haapala nimitää, ja olen täysin varma siitä ettei viinanmyynti lopu. Päinvastoin! Alalle tulee ja on tullutkin jo uusia hemmoja ja ei heitä ainakaan yksi sheriffiä esittävä ideanikkari pysäytä!

      • torppari

        Olen kokonaan toista mieltä,edellisen kanssa,poliisit saa varmaan tään JOPPARIN vielä jostakin liriin,kyllä se,niin avoimesti kaikki kauppansa tekee,tossa torpassaan?????


      • Pahan palkka
        torppari kirjoitti:

        Olen kokonaan toista mieltä,edellisen kanssa,poliisit saa varmaan tään JOPPARIN vielä jostakin liriin,kyllä se,niin avoimesti kaikki kauppansa tekee,tossa torpassaan?????

        Kyllä Haapala vielä tälläiset JOPPARIT saa kuriin,uskon niin,olen kyllä kuullut tästä mainitusta JOPPARISTA ja sen tekemisestä.Mut paha saa aina palkkansa.


      • uskon näin
        Pahan palkka kirjoitti:

        Kyllä Haapala vielä tälläiset JOPPARIT saa kuriin,uskon niin,olen kyllä kuullut tästä mainitusta JOPPARISTA ja sen tekemisestä.Mut paha saa aina palkkansa.

        Näin uskon minäkin.


      • kyytiä näille
        uskon näin kirjoitti:

        Näin uskon minäkin.

        Voi todeta,että ,kun Haapala palaa töihinsä ,jos ei jo olekkin,niin VARMAAN asiat muuttuu,ja viinan kauppiaat ja muut jopparit saa kyytiä,ja hyvä onkin.


      • kiinni
        kyytiä näille kirjoitti:

        Voi todeta,että ,kun Haapala palaa töihinsä ,jos ei jo olekkin,niin VARMAAN asiat muuttuu,ja viinan kauppiaat ja muut jopparit saa kyytiä,ja hyvä onkin.

        Hyvä ,kun kävis nyt silleen,että nää saatais kiinni.


      • seurataan
        kiinni kirjoitti:

        Hyvä ,kun kävis nyt silleen,että nää saatais kiinni.

        Eiköhön nää rupee vähän pelkäämään,kun noin avoimesti kirjoitellaan ja hyvä onkin,jos näin sen saa loppumaan,kun ei polisitkaan puutu.


    • multa

      OK.NÄIN SE JUNA KULKEE,KULKEE VAAN.................................................

      • 19

        kuka tää vasikka on?täytyskö laittaa palkkio tiedoista....


      • palkkio
        19 kirjoitti:

        kuka tää vasikka on?täytyskö laittaa palkkio tiedoista....

        Onhan jopparilla raahaa laittaa palkkio,laita iso palkkio,mut maksa myös.


      • 1-00-oo
        19 kirjoitti:

        kuka tää vasikka on?täytyskö laittaa palkkio tiedoista....

        Tarteeko se olla vasikka.kun näämme, mitä touhua pidät siellä niemessä ja olet tosiaan pitännyt ,niin kauvan ,kun olemme täällä asuneet.Kadumme tosiaan ,kun täältä hommasimme asunnon.Hyi sinua,teitä.


    • K-ÄÄ_mikeni

      Jano iskee. Tainu taas lasti tulla...

    • Anonyymi

      Eei pidä juodapäästää tuntemattomia aineita. Ostaa itse kaupasta ja muutenkin varoo. Venäjällä teetä ei pidä juoda. Ja kenenkään tuntemattomien matkaan ei koskaan!

    • Anonyymi

      Tuossa kauppakadun ärrällä on joku ihme hemmo jatkuvasti. Pistää silmään jotenkin. Mikä se on!!

      • Anonyymi

        Minäkin käyn Ärrällä päivittäin ja olen vakioasiakas kuten eräässä ruokakaupassakin vakioasiakas.
        Ärrällä olen voittanut isojakinrahoja kimppajutuissa.
        Että silleen.


    • Anonyymi

      viinurit

    • Anonyymi

      mulperin juna kulkee
      on sieltä matka
      kulkee vaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe