Myönnän että television välityksellä katselin "talviklassikkoa" ja en edes koko matsia mutta sille ei kertakaikkiaan mahda mitään että suurin tunne oli MYÖTÄHÄPEÄ! Myötähäpeää tunsin tuosta hehkutuksesta mitä selostajat, kommentaattorit, haastattelijat ym latelivat kuin käskystä tai yhteisestä sopimuksesta.
Ja kuitenkin kun katseli "tavallista" katsojaa kun kamera heitä tavoitti niin kyllä oli aika kärsinyt ilme suurimmalla osalla katsojia...mutta paikalla piti olla kun se on niin must, heh!
Vahva uskoni ja toivoni on että tälläistä "myötähäpeä"-tilaisuutta ei enää toiste järjestetä:=)
myötähäpeää "klassikossa"
Aslak etelästä
2
268
Vastaukset
- federaatio
Kyl mua harmittais jos en ois päässy paikalle.
Voi voi,paikanpäällä oltiin ja hienoa oli! Ei nyt mitää järisyttävää, mut hei, olut loppu kesken ja me Suomalaiset tarvitaan sitä!
Lahdessa pelataan ens kaudella ja varmaan yleistyy muutenkin. Suosittelen!
Mistä ite sit pidät jos et tommosista tapahtumista? Kerro ja valase. En hauku, nauran korkeintaan. - ei ymmärrä
sulla se ongelma taitaa olla,ei muilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913