Loppu tulee! Ei herkille.

Suisidaalinen

Olen kaaottisessa tilassa. Antakaa anteeksi!
Puoliso pihtaa ja pihtaa, kehittää aina uusia ja uusia riitoja jotta saa taas aiheen inhota minua ja pihdata vielä lisää, viikkoja kuukausia, pari vuotta... Kun joskus vähän parempina aikoinamme lähetän hänelle toiveikkaana flirttailevia tekstiviestejä, on poikkeuksetta käynyt niin että hän joko viivyttelee kotiin tuloaan, kehittää omasta pääkopastaan riidan jotta ei vaan joutuisi mihinkään kanssani, valvoo miltei aamutunneille jotta ei taaskaan tapahtuisi mitään. Nukahtaa sohvalle jne.. Kipaisee pikaisesti vuoteeseen ja on (muka) saman tien unessa. Muina aikana hän on niin mahdottoman puuhakas ja välinpitämätön ettei häntä tavoita edes henkiselläkään tasolla, miten se sitten voisi edes johtaa seksiin.
Kaikesta tästä hän kuitenkin syyttää minua. Hänellä kyllä on värkki jota voisi käyttää, eli olemme terveitä, mutta kun ei niin ei. Olen pahasti masentunut ja masennustani lisää tuo läheisyyden ja selkeän seksin puute. Minusta tuntuu että tapan kohta itseni.
Hän on tietoinen masennuksestani ja että käyn terapiassa, mutta tämä seksin ja muun ihmisyyden maahan polkeminen näyttää silti olevan hänelle tärkein tapa painaa minua suohon ja hetteikköön. Hän sanoo että olen sairas, kun en osaa muuta enää ajatellakaan kuin seksiä. Mistä hän minun ajatukseni tietää. Ajattelen myös itsemurhaa, sitä hän ei tiedä.
Seksuaalisuus ei hänen mukaansa ole tärkeintä parisuhteessa. No, ei kait, mutta sen puuttuminen voi nousta elämää suuremmaksi kysymykseksi. Hän sanoo että ensin täytyy olla perusasiat kunnossa.... Kun kysyn mitä ne ovat, hän ei osaa vastata. Minulla on nyt se käsitys jo, että jos saisin seksiä, olisi kaikki kunnossa ja elämä voittaisi. Ehkäpä hänenkin riidanhalunsa heikkenisi rentouttavan seksin myötä.

23

3406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööööööööööööööööög

      Akalle monoa persiiseen ja uutta tilalle.

    • Niin teen...

      Runkaa, käytä vierasta. Elämä voittaa!

      • Suisidaalinen

        Runkkaaminen ei enää auta. Fyysisen läheisyyden tarve on jo niin kova. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja umpikujassa ettei vieraissa käyminen onnistuisi millään. Toivon koko ajan että tilanne muuttuisi. Niin, muuten pihtari on mies, eikä nainen. Minä olen nainen! Älkääkä vaan nyt väittäkö että olen ruma, vanha, lihava tms.
        Laatulihaa olen.


      • 76543
        Suisidaalinen kirjoitti:

        Runkkaaminen ei enää auta. Fyysisen läheisyyden tarve on jo niin kova. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja umpikujassa ettei vieraissa käyminen onnistuisi millään. Toivon koko ajan että tilanne muuttuisi. Niin, muuten pihtari on mies, eikä nainen. Minä olen nainen! Älkääkä vaan nyt väittäkö että olen ruma, vanha, lihava tms.
        Laatulihaa olen.

        samat huolet omaava ukko. Miten sinuun saisi yhteyden niin voisimme kirjoitella ajatuksia ,ja mitä olisi tehtävissä meillä molemmilla


      • Urhovuorinen
        76543 kirjoitti:

        samat huolet omaava ukko. Miten sinuun saisi yhteyden niin voisimme kirjoitella ajatuksia ,ja mitä olisi tehtävissä meillä molemmilla

        voisitte vaikka panna toisianne!


      • 2 vuotta sitten
        Suisidaalinen kirjoitti:

        Runkkaaminen ei enää auta. Fyysisen läheisyyden tarve on jo niin kova. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja umpikujassa ettei vieraissa käyminen onnistuisi millään. Toivon koko ajan että tilanne muuttuisi. Niin, muuten pihtari on mies, eikä nainen. Minä olen nainen! Älkääkä vaan nyt väittäkö että olen ruma, vanha, lihava tms.
        Laatulihaa olen.

        sillä erotuksella (varmaankin!) että mun mieheni ns. vaihtoi joukkuetta. Tuntuu että olen oikein homoihin erikoistunut nainen.. ystävinä he ovatkin mulle parhaita, minä kun en niitä loputtomia tyttöjenjuttu-vatvontoja jaksa eikä tietenkään ole lapsitarinoitakaan vaihdella muiden naisten kesken.

        Ja herrajumala sentään jos olet niinkuin mä olin, niin sä olet nainen parhaassa iässä! Heittämässä hukkaan ainokaista elämäänsä! "kehittää aina uusia ja uusia riitoja jotta saa taas aiheen inhota minua ja pihdata vielä lisää, viikkoja kuukausia, pari vuotta..." Mä asuin ja asun pääkaupunkiseudulla, jossa on helpompi hengittää, mutta exän kanssa sentään tietyllä lailla rakastetaan toisiamme yhä. Silti lähdin. Mitä tekee sun miehesi, vihaa sua! Tuo on avioliiton irvikuva, anteeksi suorat sanani, mutta puhun kokemuksesta.

        Et myöskään ole ainoa, jolla on ollut depressiota. Oikein sellaista juuri noin pahaakin... Pienestä kiinni, että enää olen täällä itsekään, mutta usko mua kun sanon että PARISUHTEESTA lähteminen helpottaa. En voi sulle seksiksi muuttua, eikä sen saaminen "muuta kaikkea" kuten kirjoitit... saattaa tuoda uusiakin ristiriitoja elämään. Silti olen nyt paljon tyytyväisempi kuin seksittömässä liitossa, jossa myös oli jonkin verran riitoja.

        Onko sulla siellä asuinpaikkakunnallasi ketään muuta kuin mielenterveystoimisto, jolle voisit puhua? He toki on vaitiolovelvollisia ja siinä mielessä turvallista puheseuraa.

        Mieheni oli ja on äärettömän pidetty ihminen, itse ehkä vähän äkkiväärempi hahmo ja siinäkin mielessä olen tuntenut olevani "epäonnistunut nainen", vaikka vastaan nykyajan tiukimpiakin kauneusihanteita. Ystäväpiirimmekin oli ja on yhteinen. Silti, aivan poikkeuksetta, kun vuosien puutteen jälkeen uskalsin tunnustaa yhdelle ystävälle kerrallaan, että puutteessa ollaan, KUKAAN ei tuominnut mua! Juuri "mitä ihmisetkin ajattelis" -harhaluulot sai mut pysymään liian pitkään kuolleessa suhteessa, vaikka oikeasti kaikki ymmärsi.

        Kuten huomaat, jopa täällä s24:ssä jossa keskustelujen hyvä tahto ei päätä huimaa, sulle toivotaan hyvää :)


      • mk
        Suisidaalinen kirjoitti:

        Runkkaaminen ei enää auta. Fyysisen läheisyyden tarve on jo niin kova. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja umpikujassa ettei vieraissa käyminen onnistuisi millään. Toivon koko ajan että tilanne muuttuisi. Niin, muuten pihtari on mies, eikä nainen. Minä olen nainen! Älkääkä vaan nyt väittäkö että olen ruma, vanha, lihava tms.
        Laatulihaa olen.

        Kyllä se onnistuu kun käy vaan ja sitten sanot puolisollesi että kun kotona ei sa niin pitää hakea muualta ja hyvä konsti on että otappa kerran puoliväkisin niin saat seksiä.


      • Eroon päässyt
        2 vuotta sitten kirjoitti:

        sillä erotuksella (varmaankin!) että mun mieheni ns. vaihtoi joukkuetta. Tuntuu että olen oikein homoihin erikoistunut nainen.. ystävinä he ovatkin mulle parhaita, minä kun en niitä loputtomia tyttöjenjuttu-vatvontoja jaksa eikä tietenkään ole lapsitarinoitakaan vaihdella muiden naisten kesken.

        Ja herrajumala sentään jos olet niinkuin mä olin, niin sä olet nainen parhaassa iässä! Heittämässä hukkaan ainokaista elämäänsä! "kehittää aina uusia ja uusia riitoja jotta saa taas aiheen inhota minua ja pihdata vielä lisää, viikkoja kuukausia, pari vuotta..." Mä asuin ja asun pääkaupunkiseudulla, jossa on helpompi hengittää, mutta exän kanssa sentään tietyllä lailla rakastetaan toisiamme yhä. Silti lähdin. Mitä tekee sun miehesi, vihaa sua! Tuo on avioliiton irvikuva, anteeksi suorat sanani, mutta puhun kokemuksesta.

        Et myöskään ole ainoa, jolla on ollut depressiota. Oikein sellaista juuri noin pahaakin... Pienestä kiinni, että enää olen täällä itsekään, mutta usko mua kun sanon että PARISUHTEESTA lähteminen helpottaa. En voi sulle seksiksi muuttua, eikä sen saaminen "muuta kaikkea" kuten kirjoitit... saattaa tuoda uusiakin ristiriitoja elämään. Silti olen nyt paljon tyytyväisempi kuin seksittömässä liitossa, jossa myös oli jonkin verran riitoja.

        Onko sulla siellä asuinpaikkakunnallasi ketään muuta kuin mielenterveystoimisto, jolle voisit puhua? He toki on vaitiolovelvollisia ja siinä mielessä turvallista puheseuraa.

        Mieheni oli ja on äärettömän pidetty ihminen, itse ehkä vähän äkkiväärempi hahmo ja siinäkin mielessä olen tuntenut olevani "epäonnistunut nainen", vaikka vastaan nykyajan tiukimpiakin kauneusihanteita. Ystäväpiirimmekin oli ja on yhteinen. Silti, aivan poikkeuksetta, kun vuosien puutteen jälkeen uskalsin tunnustaa yhdelle ystävälle kerrallaan, että puutteessa ollaan, KUKAAN ei tuominnut mua! Juuri "mitä ihmisetkin ajattelis" -harhaluulot sai mut pysymään liian pitkään kuolleessa suhteessa, vaikka oikeasti kaikki ymmärsi.

        Kuten huomaat, jopa täällä s24:ssä jossa keskustelujen hyvä tahto ei päätä huimaa, sulle toivotaan hyvää :)

        Sinun ja aloittajan miehet ovat tyypillisiä narsisteja. Äkkiä eroon heistä, kauas, lujaa ja iäksi!
        Minulla kokemusta narsistinaisesta ja näkemystä narsistityöparista vuosikymmenten ajalta!


      • maatuska112
        Suisidaalinen kirjoitti:

        Runkkaaminen ei enää auta. Fyysisen läheisyyden tarve on jo niin kova. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja umpikujassa ettei vieraissa käyminen onnistuisi millään. Toivon koko ajan että tilanne muuttuisi. Niin, muuten pihtari on mies, eikä nainen. Minä olen nainen! Älkääkä vaan nyt väittäkö että olen ruma, vanha, lihava tms.
        Laatulihaa olen.

        Herranjumala! jätä nyt jo tollanen mies jos ei seksi kiinnosta...!


      • Suisidaalinen kirjoitti:

        Runkkaaminen ei enää auta. Fyysisen läheisyyden tarve on jo niin kova. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja umpikujassa ettei vieraissa käyminen onnistuisi millään. Toivon koko ajan että tilanne muuttuisi. Niin, muuten pihtari on mies, eikä nainen. Minä olen nainen! Älkääkä vaan nyt väittäkö että olen ruma, vanha, lihava tms.
        Laatulihaa olen.

        Moi,tässä on samanlaisessa tilassa mies 45,vaimo lopetti seksin 4kk sitte,ei kuulemma kiinnosta eikä edes halua puhua aiheesta. Hirveetä kituuttamista kun ei edes minkäänlaista läheisyyttä ja hellyyttä. Olis niin mukava vkl aamusella halailla ja loikoilla ja vaikka...tuntuu jotta pää hajoaa,jyskyttää kaiken aikaa,pinna on kireellä eikä pysty keskittymään mihinkään eikä nukkumaan kun kaiken aikaa seisoo eikä toi runkkaaminen auta asiaa,jää vajaa olo...voisko kohhtalo toveri vaihtaa ajatuksia..?


      • Armas Isokyrpänen
        Suisidaalinen kirjoitti:

        Runkkaaminen ei enää auta. Fyysisen läheisyyden tarve on jo niin kova. Asun niin pienellä paikkakunnalla ja umpikujassa ettei vieraissa käyminen onnistuisi millään. Toivon koko ajan että tilanne muuttuisi. Niin, muuten pihtari on mies, eikä nainen. Minä olen nainen! Älkääkä vaan nyt väittäkö että olen ruma, vanha, lihava tms.
        Laatulihaa olen.

        Annas Armas auttaa, haen sut pois sieltä, vien muualle, ja nussin...panen ja hässin. Anna mun tehdä se, mihin miehesi ei kykene. meil os riittää...


      • Osaan lukea
        maatuska112 kirjoitti:

        Herranjumala! jätä nyt jo tollanen mies jos ei seksi kiinnosta...!

        Kysyjä oli nainen!


    • aaaarrkkkhhgh

      Eikö se ämmä tajua että seksittömyydellä ja seksuaalisella kaltoinkohtelulla on suuri merkitys mielenterveydelle! Miten noin tyhmä voi olla joku?

    • neuvokki

      Etkö jo ole älynnyt olevasi läheisriippuvainen ja pahasti? Ei hän rakasta, ainakaan terveellä normaalilla tavalla. Itse itseäsi kiusaat kun et lähde. Sinä voit muuttaa OMAA käytöstäsi, et hänen. Joko etsit vieraan rakastajan, lähdet vapaana naisena tai sitten kärsit, kärsit..Onko muuten talo/asunto sinun vai miehen?
      Valinta on sinun ikiomasi. Takaan että omillasi asuen olo on parempi kuin nyt. Ja löydät paremman miehen vasta tämän karistettuasi siiveltäsi. Kuule, kevät tulee, ehkä kesällä jo rakastelet tuntikausia päivittäin - eri miehen kanssa. Valitse itse.

      • miehenneuvonumero1

        Näin asiat ovat, kuten neuvokki sanoi. On myös erittäin epätodennäköistä, että koskaan saat tätä suhdetta hyvin toimimaan ja ei kannata haaskata loputtomasti aikaa. Vastaus on ero. Nyt rupeat tätä suunnittelemaan, säästät hiukan puskuriin rahaa ja vaihdat asuntoa, kun olet sopivan löytänyt. Kutsu joku kaveri avustamaan muutossa tai uusi mies ja pakkaa kamasi. Jos on yhteinen niin sitten menee myyntiin ja rahat puoliksi. Vaikka olisi miehen niin ei silti kannata jäädä vaan suunnitella rauhassa ja nostaa kytkintä TÄNÄ VUONNA eli vuonna 2011. Jos asunto on sinun niin ilmoitat erosta jo tänään ja pistät jätkän pihalle.

        Naisena löydät varmasti uusia tuttavuuksia ja miehiä eikä siihen mene edes kovin pitkää aikaa. Pari vuotta niin olet onnellinen, että lähdit nostelemaan. Jos jäät niin kirjoitat uudet virren tänne 2013. Ei kannata.

        Mitään itsareita ei saa tehdä tai ajatella se on poissuljettu vaihtoehto ja se ei ole edes mikään vaihtoehto. Sehän ei auta sitten mitään.

        >Hän sanoo että ensin täytyy olla perusasiat kunnossa....

        Täyttä puutaheinää perusteluksi. Hän voisi laittaa vaikkapa oman päänsä kuntoon. Mikä mies tuomoinen on ei jumalauta. Käy luultavasti muissa naisissa tai sitten on aseksuaali tai jotain. Perusasiat... on kunnossa, kun kaksi yhdessä elävää ihmistä haluaa harrastaa seksiä edes silloin tällöin. Se on perusasia. Sillä siisti. Ihan peruskivi tai peruspilari.

        Ja tuo saamattomuus johtaa masennukseen eli on normaali oire. Ei kannata uhrata mielenterveyttään tuon kanssa ei todellakaan.

        Tuli oikein hyvä mieli, kun sain kirjoittaa tämän vihjeen sinulle ja teen sen todella silkasta auttamisen halusta. Nyt saat auttaa itseäsi ja alkaa pakkaamaan ainakin mielessäsi jo.


      • miehenneuvonumero1
        miehenneuvonumero1 kirjoitti:

        Näin asiat ovat, kuten neuvokki sanoi. On myös erittäin epätodennäköistä, että koskaan saat tätä suhdetta hyvin toimimaan ja ei kannata haaskata loputtomasti aikaa. Vastaus on ero. Nyt rupeat tätä suunnittelemaan, säästät hiukan puskuriin rahaa ja vaihdat asuntoa, kun olet sopivan löytänyt. Kutsu joku kaveri avustamaan muutossa tai uusi mies ja pakkaa kamasi. Jos on yhteinen niin sitten menee myyntiin ja rahat puoliksi. Vaikka olisi miehen niin ei silti kannata jäädä vaan suunnitella rauhassa ja nostaa kytkintä TÄNÄ VUONNA eli vuonna 2011. Jos asunto on sinun niin ilmoitat erosta jo tänään ja pistät jätkän pihalle.

        Naisena löydät varmasti uusia tuttavuuksia ja miehiä eikä siihen mene edes kovin pitkää aikaa. Pari vuotta niin olet onnellinen, että lähdit nostelemaan. Jos jäät niin kirjoitat uudet virren tänne 2013. Ei kannata.

        Mitään itsareita ei saa tehdä tai ajatella se on poissuljettu vaihtoehto ja se ei ole edes mikään vaihtoehto. Sehän ei auta sitten mitään.

        >Hän sanoo että ensin täytyy olla perusasiat kunnossa....

        Täyttä puutaheinää perusteluksi. Hän voisi laittaa vaikkapa oman päänsä kuntoon. Mikä mies tuomoinen on ei jumalauta. Käy luultavasti muissa naisissa tai sitten on aseksuaali tai jotain. Perusasiat... on kunnossa, kun kaksi yhdessä elävää ihmistä haluaa harrastaa seksiä edes silloin tällöin. Se on perusasia. Sillä siisti. Ihan peruskivi tai peruspilari.

        Ja tuo saamattomuus johtaa masennukseen eli on normaali oire. Ei kannata uhrata mielenterveyttään tuon kanssa ei todellakaan.

        Tuli oikein hyvä mieli, kun sain kirjoittaa tämän vihjeen sinulle ja teen sen todella silkasta auttamisen halusta. Nyt saat auttaa itseäsi ja alkaa pakkaamaan ainakin mielessäsi jo.

        Ja vielä lisänä, että muutat vaikka vanhempien luo hetkeksi takaisin, että saat uuden asunnon, jonkun työpaikan ja asiat kuntoon. Jos joku kysyy, että miksi teille nyt ero tuli niin voit sanoa senkin ihan suoraan. Seksielämä nolla eikä mitään ole tehtävissä. Jokainen täysjärkinen tajuaa sen perusteluksi ja tulee miehellesikin hiukan selittelemistä. Jos ei tajua ei ole täysjärkinen ja sillä ei ole väliä mitä semmoiset ajattelevat. Kyllä näin on asiat. Tämä on fakta eikä muuksi muutu kiertelemällä.


    • Elämä voittaa!

      Olet väärän ihmisen kanssa kimpassa. Olet elämänhaluinen ja janoinen siksi jätä paska taaksesi. Maailmassa on meitä muutama miljardi, löydät VARMASTI kaltaisesi kun haet, et tosin kotoasi senhän jo olet ymmärtänytkin. Seuraava vaihe on lähteä pois. Tee se. Elämä on kivaa. Älä uhraa itseäsi idiootille, syy kurjuuteenne on hänessä EI sinussa, muista se! Hienoa, että käyt terapiassa; olet jo tervettä elämää kohti ottanut askeleitasi. Hyvä! :-) Otin eron paskasta, kylmästä liitosta ja heti löysin maailman ihanimman naisen lohdutuksekseni! Hän sittemmin ei halunnutkaan jatkaa rakkauttamme ja jätti minut. Nyt uutta rakasta odotellessa, nenä käännettynä meno suuntaan...

    • yli 40 mies

      Itselläni oli sama tilanne runsas 10 vuotta sitten... (myös itsemurha kokeiltuna : Ranteet viillettynä muta lääkäri pelasti, aseen iippu suussa mutta patruuna ei lauennut)
      Ensin 6 vuotta kituutin vähällä sexillä (no runsaasti masturbatiota kuitenkin), kunnes päätin että jotain on tehtävä... 2 yhteistä lasta tosin hieman rajoitti vielä siinä vaiheessa.
      Silloin siis ensimmäinen avioliiton ulkopuolinen suhde vastaavassa tilanteessa olevan naisen kanssa... Tämä suhde kesti reilun vuoden, jota seurasi toinen ja kolmas jotka myös kestivät reilun vuoden verran.
      Tosin tämän kolmannen suhten aikana jo hain eroa ja erosin ja muutin asumaan tämän kolmannen suhteen kanssa... Tämä suhde kuitenkin loppui noin puolenvuoden yhteisen elon jälkeen liian erilaisten elämäntoiveitten takia.
      Erossahan jätin vaimolle lähes kaiken isomman ja rahallisesti arvokkaamman omaisuuden että pääsin mahdollisimman helposti ja nopeasti pois.
      No nyt elän onnellisessa avioliitossa kuudetta vuotta ...

      • mk

        Ja nyt voit ex hekea ositusta sen aikaisen avioliiton omaisuudesta jos sitä ei ole tehty. Vaikka olet jäätänyt ex oman omaisuutesi ja siitä ei ole tehty papereita niin voit takautuvasti vaatia oman osuutesi omaisudesta.


    • hipheijoo

      Voin auttaa Sua. Olen samanlaisessa tilassa. Älä tee mitään itsellesi tai menetä toivoa. pliis.

    • Ai,,tuuu,,,liii

      Samoin seitsemän vuotta olin entisen mieheni kanssa "lasten takia", voihan mikä hirviö sanapari.Ei en koskaan suosittele samaa kenellekään, sillä oma elämä lyheni samanverran ja siinä ei huumorinkukka kukkinut. Tapoin kaiken vapaan työntekoon. Tyhmä minä, suosittelen eroa, olkoon asunto, lapset ja autot kenen nimissä vaan, mutta älä tuhlaa elämääsi. En saanut niitä vuosia takaisin mitkä uhrasin, vaan vanhenin ja rappeuduin, muuten kuin mieleltäni. Nyt leskenä aion ottaa takaisin mitä suinkin ehdin seksin saralla, mutta puutteessa en aio värjötellä!

    • Armas <isokyrpänen

      Annas armas auttaa sinuakin..panen ja taas panen...meil os?

    • Aikaparantaja

      Ap, päivitätkö vielä tilannettasi?

      Parisuhteeseen tarvitaan tosiaan pari ihmistä jotka ovat kummatkin tyytyväisiä järjestelyyn. Toimivia suhteita on monenlaisia kuten ihmisiäkin. Yleisin kuitenkin tarve toimivalle suhteelle on rakkaus eli välittäminen toisesta pyyteettömästi. Siihen kuuluu kyllä erottamattomasti läheisyys ja myös toimiva säännöllinen seksi. Kumppanillasi on nyt selkeästi ongelmia itsellään eli liekö tunteet nollassa sinua kohtaan. Jos toinen ei ole valmis keskustelemaan asioista niin se on mielestäni selkeä merkki että on aika nostaa kytkintä.

      Kuten jo sanottu yllä niin itsemurha toisen ihmisen vuoksi on suoraan sanottuna tyhmintä mitä ihminen voi tehdä itselleen. Ei millään pahalla mutta niitä oikeita kumppaneita tai sielunkumppaneita on tällä pallolla varmasti tuhansia joten yhden perään haikaileminen on turhaa jos hän ei osoita kiinnostuksen merkkejä.

      Älä missään nimessä katkeroidu muutaman typerän ihmisen takia jotka elämässäsi jonkun aikaa saattavat aiheuttaa mielipahaa.

      Kuten sanonnat kuuluu että aika parantaa haavat ja kultaa muistot.

      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe