Keski-Suomen alueelta harrastaja elokuvien teosta kiinnostunutta porukkaa?
Jos löytyy kiinnostusta niin mailatkaa--->[email protected]
Porukkaa leffan tekoon?
8
834
Vastaukset
- Jukka HKI
Olen Hesan seudulta, muuten lähtisin mukaan. Ajattelitteko osallistua elokuvallanne DV-Videolehden järjestämään kilpailuun?
- Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Mailaileppa mulle osotteeseen [email protected]
DV-Videolehdellä on sivut osoitteessa www.videolehti.fi. Kilpailu on onneksi vasta syksyllä, ja elokuvien jättöaika on 15.10.2004 mennessä.
Käy lukemassa lehti tai ilmoitus kilpailusta (sivulla 83) jossakin lehtipisteessä. - Irina
Jukka HKI kirjoitti:
DV-Videolehdellä on sivut osoitteessa www.videolehti.fi. Kilpailu on onneksi vasta syksyllä, ja elokuvien jättöaika on 15.10.2004 mennessä.
Käy lukemassa lehti tai ilmoitus kilpailusta (sivulla 83) jossakin lehtipisteessä.Kiitoksia infosta.Täytyypä tosiaan käydä tsekkaamassa.
- Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Kiitoksia infosta.Täytyypä tosiaan käydä tsekkaamassa.
Huomasin juuri, että DV-Videolehdellä on hyvä tarjous. 4 lehteä ja DVD. Yhteensä 29,- euroa. Katso tarkemmin
www.videolehti.fi
- nakki
Et herätä mielenkiintoani tavalla millään.
Kannattaisi kertoa yleisesti edes millainen elokuva on kyseessä.- Irina
Kuten viestissäni kerron, etsin YLEISESTI elokuvien teosta kiinnostuneita ihmisiä Keski-Suomen alueelta.
En maininnut että minulla olisi NYT jokin elokuvaprojekti kehitteillä tms.
Tiedot viestissä kertovat oleellisen ja kuten viestissä mainitsen lisätietoja saa mailitse. - Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Kuten viestissäni kerron, etsin YLEISESTI elokuvien teosta kiinnostuneita ihmisiä Keski-Suomen alueelta.
En maininnut että minulla olisi NYT jokin elokuvaprojekti kehitteillä tms.
Tiedot viestissä kertovat oleellisen ja kuten viestissä mainitsen lisätietoja saa mailitse.Irina
Älä välitä. Tällaisia passiivisia valittajia löytyy aina. Valitetaan, vaikkei itse saada mitään aikaan.
Onnea leffaprojektillesi ja kerro sen edistymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252134Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921955Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881931MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131623Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241507Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881496Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11484Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491290Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731164Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351159