Keski-Suomen alueelta harrastaja elokuvien teosta kiinnostunutta porukkaa?
Jos löytyy kiinnostusta niin mailatkaa--->[email protected]
Porukkaa leffan tekoon?
8
823
Vastaukset
- Jukka HKI
Olen Hesan seudulta, muuten lähtisin mukaan. Ajattelitteko osallistua elokuvallanne DV-Videolehden järjestämään kilpailuun?
- Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Mailaileppa mulle osotteeseen [email protected]
DV-Videolehdellä on sivut osoitteessa www.videolehti.fi. Kilpailu on onneksi vasta syksyllä, ja elokuvien jättöaika on 15.10.2004 mennessä.
Käy lukemassa lehti tai ilmoitus kilpailusta (sivulla 83) jossakin lehtipisteessä. - Irina
Jukka HKI kirjoitti:
DV-Videolehdellä on sivut osoitteessa www.videolehti.fi. Kilpailu on onneksi vasta syksyllä, ja elokuvien jättöaika on 15.10.2004 mennessä.
Käy lukemassa lehti tai ilmoitus kilpailusta (sivulla 83) jossakin lehtipisteessä.Kiitoksia infosta.Täytyypä tosiaan käydä tsekkaamassa.
- Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Kiitoksia infosta.Täytyypä tosiaan käydä tsekkaamassa.
Huomasin juuri, että DV-Videolehdellä on hyvä tarjous. 4 lehteä ja DVD. Yhteensä 29,- euroa. Katso tarkemmin
www.videolehti.fi
- nakki
Et herätä mielenkiintoani tavalla millään.
Kannattaisi kertoa yleisesti edes millainen elokuva on kyseessä.- Irina
Kuten viestissäni kerron, etsin YLEISESTI elokuvien teosta kiinnostuneita ihmisiä Keski-Suomen alueelta.
En maininnut että minulla olisi NYT jokin elokuvaprojekti kehitteillä tms.
Tiedot viestissä kertovat oleellisen ja kuten viestissä mainitsen lisätietoja saa mailitse. - Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Kuten viestissäni kerron, etsin YLEISESTI elokuvien teosta kiinnostuneita ihmisiä Keski-Suomen alueelta.
En maininnut että minulla olisi NYT jokin elokuvaprojekti kehitteillä tms.
Tiedot viestissä kertovat oleellisen ja kuten viestissä mainitsen lisätietoja saa mailitse.Irina
Älä välitä. Tällaisia passiivisia valittajia löytyy aina. Valitetaan, vaikkei itse saada mitään aikaan.
Onnea leffaprojektillesi ja kerro sen edistymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017783Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455551HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042970Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki452726- 1782506
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92090- 251975
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121812Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411742Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648