Keski-Suomen alueelta harrastaja elokuvien teosta kiinnostunutta porukkaa?
Jos löytyy kiinnostusta niin mailatkaa--->[email protected]
Porukkaa leffan tekoon?
8
860
Vastaukset
- Jukka HKI
Olen Hesan seudulta, muuten lähtisin mukaan. Ajattelitteko osallistua elokuvallanne DV-Videolehden järjestämään kilpailuun?
- Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Mailaileppa mulle osotteeseen [email protected]
DV-Videolehdellä on sivut osoitteessa www.videolehti.fi. Kilpailu on onneksi vasta syksyllä, ja elokuvien jättöaika on 15.10.2004 mennessä.
Käy lukemassa lehti tai ilmoitus kilpailusta (sivulla 83) jossakin lehtipisteessä. - Irina
Jukka HKI kirjoitti:
DV-Videolehdellä on sivut osoitteessa www.videolehti.fi. Kilpailu on onneksi vasta syksyllä, ja elokuvien jättöaika on 15.10.2004 mennessä.
Käy lukemassa lehti tai ilmoitus kilpailusta (sivulla 83) jossakin lehtipisteessä.Kiitoksia infosta.Täytyypä tosiaan käydä tsekkaamassa.
- Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Kiitoksia infosta.Täytyypä tosiaan käydä tsekkaamassa.
Huomasin juuri, että DV-Videolehdellä on hyvä tarjous. 4 lehteä ja DVD. Yhteensä 29,- euroa. Katso tarkemmin
www.videolehti.fi
- nakki
Et herätä mielenkiintoani tavalla millään.
Kannattaisi kertoa yleisesti edes millainen elokuva on kyseessä.- Irina
Kuten viestissäni kerron, etsin YLEISESTI elokuvien teosta kiinnostuneita ihmisiä Keski-Suomen alueelta.
En maininnut että minulla olisi NYT jokin elokuvaprojekti kehitteillä tms.
Tiedot viestissä kertovat oleellisen ja kuten viestissä mainitsen lisätietoja saa mailitse. - Jukka HKI
Irina kirjoitti:
Kuten viestissäni kerron, etsin YLEISESTI elokuvien teosta kiinnostuneita ihmisiä Keski-Suomen alueelta.
En maininnut että minulla olisi NYT jokin elokuvaprojekti kehitteillä tms.
Tiedot viestissä kertovat oleellisen ja kuten viestissä mainitsen lisätietoja saa mailitse.Irina
Älä välitä. Tällaisia passiivisia valittajia löytyy aina. Valitetaan, vaikkei itse saada mitään aikaan.
Onnea leffaprojektillesi ja kerro sen edistymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083