Kokoomus suomettui

Me emme

Kekkosen aikaan Kokoomus pelasi samaa peliä Maalaisliiton ja vasemmiston kanssa hyväksyen kommunismin ja ihmisten orjuuttamisen. Kekkosen jälkeen Kokoomus lähti kerjuulle länteen. Mikä tässäkin puolueessa on vikana kun itsenäisyyskin peruttiin vapaaehtoisesti. Nyt olemme sen takia kiinalaisessa orjuudessa. Mitä eroa on keisarin aikaisessa,kommunistisessa tai kapitalistisessa orjuudessa?Käytännössä ei mitään.
Minä ja useimmat ipulaiset vastustimme kekkosen ajan diktatuuria. Siihen aikaan ei ollut sananvapautta. Koko eduskunta oli rähmällään ,vain pari edustajaa uskalsi olla rehellisiä. Elämme edelleen samoja aikoja. Voimme toki puhua vapaammin mutta CIA valvoo Suomen eduskunnan sallimuksesta kaikkien viestiemme tarkkailua.Nyt ulkomailta tulee valtapuolueille taas rahoitusta ja vaalit mitätöidään jatkuvasti. Kekkosen poikkeuslaki oli pientä verrattuna nykyiseen menoon. Siksi olen aina vastustanut rahalla korruptoituja vaaleja. Siksi en ole vielä koskaan äänestänyt. Minulla ei ole äänivaltaa vieläkään. En ole ääliö.

2

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen käyttämätön ääni hyödyttää eniten suuria puolueita.
      Kaikkien on syytä käyttää äänivaltaansa ja äänestää nyt Suomelle itsenäistä politiikkaa ajavat poliitikot.

Jouko Piho
      Itsenäisyyspuolueen
      kansanedustajaehdokas
      Uudenmaan vaalipiirissä

• Wikileaks

Se on paljastanut koko lukevalle maailmalle miten rähmällään eli suomettunut koko vanha valta nyt on USAan päin. Kukaan suomalainen ei voi tätä hyväksyä koska tätä ei talous kestä. Olemme menettäneet hetkessä hyvinvointimme Kokoomuksen ja Keskustan pelin vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5297
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      30
      3526
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2874
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      27
      2094
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      59
      1851
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1646
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1175
    Aihe