Kokemuksia 330i bemmusta

tuleva bmw-mies

Moro! tarkoitus olisi hankkia tommoinen vm03-05 automaatti laatikolla,nyt ois kiva kuulla kokemuksia kyseisestä autosta,onko jotai tyyppivikoja?jos niin mitä? ja pieni pyyntö, asiallisia kommenteja, en ala tinkaamaan kenenkään teinin kanssa tällä palstalla:)

15

7852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle nauretaan

...pelkästään tuleva bmw-"mies".

330i sopii ihan kivasti köyhemmälle homolle.

• amisviikset:kö

kokemusta on tälle palstalle kirjoittelusta, että aina on teinit kateuksissaan ilkkumassa!!! kyllä te amis homotki vielä saatte töitä ja voitte joskus ostaa moisen auton!

• AJAMISEN ILOA!

itellä oli vuosia sitten E46 Coupe 330i vuoden 2000 AUTOMAATTI
      Ja olin todella tyytyväinen autoon mitä nyt piti vaihtaa koiran luut muuten auto toimi aina hyvin.
      Mutta auto ei ollut mikään talviauto. mutta kesäksi tosi kiva peli varma ja luotettava
      Kannattaa aina selvittää auton huoltohistoria..

• tuleva bmw-mies

nousiko polttoaineen kulutus talvella vai oliko muitakin syitä miksi ei oikein talviautoksi sopinut?

• AJAMISEN ILOA!
        tuleva bmw-mies kirjoitti:

nousiko polttoaineen kulutus talvella vai oliko muitakin syitä miksi ei oikein talviautoksi sopinut?

jouduin lähtemään kerran itä suomeen asioille 330:sella alla oli upo uudet hankookin nastarenkaat 17"
        Niin kyllä siellä sai olla välillä ihmeissään kun ei jäi muutamaan mäkeen jummaamaan :)
        ja vaikka näissä on nämä Ajonvakautusjärjestelmät niin kyllä siellä sai olla tarkkana :)
        Mutta muuten olin ihan tyytyväinen Bimmeriin :)
        Tätä nykyään ajan neliveto bemarilla ja se on tosi kiva talviauto :)

• pihimpi bensassa

auto huomattavasti köykäsempi miltein yhtänopea keveytensä ansiosta"alumiini lohko yms".
      Automaattina tuota 2.8 on kehuttu läpi aikojen. Väkevä vääntöinen ja varmasti kestävimpiä moottoreita.

Oli joskus itellä 200tkm ajossa, nykyää 530d työmatkojen vuoksi.

• tuleva bmw-mies

ihan varteen otettava ehdotus,pitääpä katsella 2.8:kin! pitääpä tutkia paljonko lienee hinta eroa 3 litraseen verrattuna? voisi pian nuoremman version saada samalla rahalla? kiitoksia AJAMISEN ILOLLE ja pihimpi bensalle asiallisista kommenteista

• tuleva bmw-mies

etsin 2.8 moottorilla olevia autoscout24:sta mutta yllätys yllätys, autoja löytyi vain 2 kpl? 90-luvun malleja löytyi mutta sitten oli muutaman vuoden harppaus ja seuraavat olikin 2007 jälkeisiä, tohon mun 03-05 haarukkaan ei löytynyt yhtään liekkö mallia edes noina vuosina valmistettukaan?

• tullooppi tässä
        tuleva bmw-mies kirjoitti:

etsin 2.8 moottorilla olevia autoscout24:sta mutta yllätys yllätys, autoja löytyi vain 2 kpl? 90-luvun malleja löytyi mutta sitten oli muutaman vuoden harppaus ja seuraavat olikin 2007 jälkeisiä, tohon mun 03-05 haarukkaan ei löytynyt yhtään liekkö mallia edes noina vuosina valmistettukaan?

E46-korimallin 2.8 koneella eli 328i -mallia valmistettiin -98-2000, jonka jälkeen 3-litrainen 231-heppainen 330i tuli sen tilalle. Mutta juum, kumpi tahansa automaattilootalla on vallan mukava peli.

• 328i valmistettiin
        tullooppi tässä kirjoitti:

E46-korimallin 2.8 koneella eli 328i -mallia valmistettiin -98-2000, jonka jälkeen 3-litrainen 231-heppainen 330i tuli sen tilalle. Mutta juum, kumpi tahansa automaattilootalla on vallan mukava peli.

98-02 kylläkin.
        Vähän niitä on myynnissä, hyvää ei pidä myydä ;)
        Sitten on taas ihan pakasta vedettyjä 328

• BMWsti
        328i valmistettiin kirjoitti:

98-02 kylläkin.
        Vähän niitä on myynnissä, hyvää ei pidä myydä ;)
        Sitten on taas ihan pakasta vedettyjä 328

E46 328:n valmistus loppui 6/2000 eli ei tehty.

Jos joku on sen myöhemmin rekisteröinyt, niin saatat kuvitella noita olevan vielä 02 mallisena.

• 02 myynnissä
        BMWsti kirjoitti:

E46 328:n valmistus loppui 6/2000 eli ei tehty.

Jos joku on sen myöhemmin rekisteröinyt, niin saatat kuvitella noita olevan vielä 02 mallisena.

täten se on mennyt juuri kuvailemallasi tavalla.

• 330Ci Cab

Teree, itselläni on otsikossa mainittu, ostin viime kesänä 2003 320i:n tilalle. Olen ollut todella tyytyväinen, itselläni on aina ollut bmw joku 300 taikka 500 sarjanen, pidän itse 300 sarjasesta enemmän. Suosittelen hankkimaan kyseisen auto merkin, osta suomesta ja suomeen alkujaankin tuodun. Itse en saksasta lähde hakemaan, jotenkin vain tuntuu turvallisemmalta hankkia käytetty kotimaasta.

Kuva autosta: http://www.minunauto.com/auto/24672

• ajattelutapaa...

vähän kuin ruoankin kanssa, suomalaisen täytyy olla parasta, todellisuudessa sekään ei kelpaa ulkomaille ja tuoretiskit testeissä tehny flopin.. Toinen todellisuus on ihan muuta, suomi kun on juuri todella rankka maa ilmaston suhteen autoille, tiet suolataan mikä on pahinta autolle, suola sohjo ai ai ai maalipintaa.
        Katsastusmieskin sanoi kun toin autoja että on nämä kyllä huomattavasti paremmassa kunnossa kuin ikäisensä suomi autot... Taas katsastamaan yhtä ja kehais että onko tämä juuri tuotu saksasta kun on niin hyvän kuntoinen "auto ollu 3 vuotta minulla mutta tuontina" eri katsastusmies kyseessä.

Jos jotai kiinnostaa voin kertoa lisää tapauksia, olen nimittäin perehtynyt enemmänkim, tuonut useita ja ostanut suomiautoja useita :D
        Mutta tohon 330i Loistava vehje, toinen on juuri jonkun edellä mainitsemäa 2,8 mutta jos vuosiluku on noissa niin 330 hyvä.
        Itse olen ajanut kaverini 328ci autolla matka ajoa 6.6l, mikä on suhkot naurettava lukema.

• siirosan

Mutta paljonko ajat vuodessa? Vaihtoehtona voisi olla 330d, joka on väkevämpi peli ainakin 2005-> mutta kulutus on oleellisesti pienempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7790
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5597
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4803
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3574
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2828
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2541
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe