Itse suunnittelen ainakin jo kovasti reissua.
Kuinkas moni lähtee liettuaan?
10
659
Vastaukset
- sinkkunainen-
Mä voisin lähte mut ku ei ole pyörää eikä poikaystävää jolla pyörä ;'(
- Superally2011
Tehdään unelmista totta! Kerrotko jotain vähän itsestäsi ensin?
Superally2011 kirjoitti:
Tehdään unelmista totta! Kerrotko jotain vähän itsestäsi ensin?
Toki kerron..ehken kuitenkaan täällä, joten viskannet mua @tuonne tään 24@.. joopas?
- Superally2011
onvain1 kirjoitti:
Toki kerron..ehken kuitenkaan täällä, joten viskannet mua @tuonne tään 24@.. joopas?
Mihin tuolla pyrit? mikset sitten samantien laita korkkareita yms????? YÄK!
Superally2011 kirjoitti:
Mihin tuolla pyrit? mikset sitten samantien laita korkkareita yms????? YÄK!
Sorii pyytää tää! Luettuani tuon Sun kommnettisi: " Tuu mun kaa! Tehdään unelmista totta! Kerrotko jotain vähän itsestäsi"
Vastasin lähinnä julkista provosointia vältääkseni : "Sinulle vain..kerron jne.."
Aikuisten oikeesti en tuolla alkuperäisellä vastauksellani kommentiisi pyrkinyt sen enempi minnekään ja lienee varsin tämänpäiväistä siirtää osa keskusteluista suoraan tuonne sähköpostimiehen kuljetattaviksi, vai kuinka?
Totttakai olisn voinut kertoilla itsestäni paljonkin, en vain pidä tätä keskustelupastaa siihen sopivana palstana.
-elämä on kuin sementtitrampoliini, hyvällekin liikkujalle.- sinkkunainen-
onvain1 kirjoitti:
aih tääl joku vastasi jo mun puolesta =( joo edelleenkin olis kiva lähteä mut... =(
- kaukana on
Eikös sinne ole tosi pitkä matka? Kyllä mä reissaan, mut en jaksa hirmu pitkiä reissuja. Vähempikin riittäisi.
- varakortti
_ei se matka tapa vaan vauhti!
Sulais nuo lumet vaan ensin niin .. toki viimeistään nyt lienee juuri se oikea aika kaivaa ne karttakirjat esille ja yhdessä kavereiden kanssa alkaa ensi kesän ajoreissuja suunnittelemaan.
- Topita
Mä lähden mukaan. Huoltoauto on mukana myös.
- FistBoy
Pääseeks kyytiin? Olen antelias ja hyvin varustettu. If you know what I mean...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408