Itse suunnittelen ainakin jo kovasti reissua.
Kuinkas moni lähtee liettuaan?
10
694
Vastaukset
- sinkkunainen-
Mä voisin lähte mut ku ei ole pyörää eikä poikaystävää jolla pyörä ;'(
- Superally2011
Tehdään unelmista totta! Kerrotko jotain vähän itsestäsi ensin?
Superally2011 kirjoitti:
Tehdään unelmista totta! Kerrotko jotain vähän itsestäsi ensin?
Toki kerron..ehken kuitenkaan täällä, joten viskannet mua @tuonne tään 24@.. joopas?
- Superally2011
onvain1 kirjoitti:
Toki kerron..ehken kuitenkaan täällä, joten viskannet mua @tuonne tään 24@.. joopas?
Mihin tuolla pyrit? mikset sitten samantien laita korkkareita yms????? YÄK!
Superally2011 kirjoitti:
Mihin tuolla pyrit? mikset sitten samantien laita korkkareita yms????? YÄK!
Sorii pyytää tää! Luettuani tuon Sun kommnettisi: " Tuu mun kaa! Tehdään unelmista totta! Kerrotko jotain vähän itsestäsi"
Vastasin lähinnä julkista provosointia vältääkseni : "Sinulle vain..kerron jne.."
Aikuisten oikeesti en tuolla alkuperäisellä vastauksellani kommentiisi pyrkinyt sen enempi minnekään ja lienee varsin tämänpäiväistä siirtää osa keskusteluista suoraan tuonne sähköpostimiehen kuljetattaviksi, vai kuinka?
Totttakai olisn voinut kertoilla itsestäni paljonkin, en vain pidä tätä keskustelupastaa siihen sopivana palstana.
-elämä on kuin sementtitrampoliini, hyvällekin liikkujalle.- sinkkunainen-
onvain1 kirjoitti:
aih tääl joku vastasi jo mun puolesta =( joo edelleenkin olis kiva lähteä mut... =(
- kaukana on
Eikös sinne ole tosi pitkä matka? Kyllä mä reissaan, mut en jaksa hirmu pitkiä reissuja. Vähempikin riittäisi.
- varakortti
_ei se matka tapa vaan vauhti!
Sulais nuo lumet vaan ensin niin .. toki viimeistään nyt lienee juuri se oikea aika kaivaa ne karttakirjat esille ja yhdessä kavereiden kanssa alkaa ensi kesän ajoreissuja suunnittelemaan.
- Topita
Mä lähden mukaan. Huoltoauto on mukana myös.
- FistBoy
Pääseeks kyytiin? Olen antelias ja hyvin varustettu. If you know what I mean...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744235Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433639Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163233Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392877En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102454IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341699Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571635Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851154