Piiskaaminen naisen antamana

""""...

Tätä meillä harrastetaan. Annan oikein lujilla lyönneillä pitkällä nahkaremmillä (joka on taitettu kaksinkerroin) tai sitten kevyellä ratsupiiskalla.
Joskus päästän helpommalla ja annan vain vitsalla.

Moniko mies nauttii, että nainen ensin sitoo ja piiskaa ja sitten alkaa puuhailemaan?
Mikä piiskaamisessa naisen antamana viehättää?

7

2491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan alkaa puuhailla.

Suomen kielessä alkaa-verbiä seuraava verbi on aina infinitiivissä.

Pitäisi kaiketi ajaa piiskalla oppia päähäsi.

• """".....

millään pienellä kielioppivirheellä on.. No, jos on pilkunnussija.
        Kiva, että luit tekstin loppuun asti.

• piiskalla nussittua?

"aloittaa puuhailun/puuhailla"

• SamiJuha.
        piiskalla nussittua? kirjoitti:

"aloittaa puuhailun/puuhailla"

"Puuhailun" on substantiivi. "Puuhailla" on verbi.

Toivottavasti havaitset eron.

• DjanneQ

Nautinto tulee juuri siitä alistetuksi tulemisesta, että on täysin naisen armoilla.
      Sitominen ja piiskaus ovat vain pieni , mutta tietenkin tärkeä osa tätä - siihen voi kuulua niin paljon muutakin,
      esim palvelua kaikin tavoin.
      Kyllä jämeräotteisen naisen alaisuudessa oleminen on todellinen nautinto, valitettavan harvoin vaan pääsee
      olemaan.

• masokistimies

Minä olen 50 v mies joka halua löytä minulle nainen 24/7 suhdetta joka alistaa ja nöyryyttää minua joka päivää,annaa minulle piiskaa ja muuta kivaa

• mies 39v

Vaimo sitoo ja piiskaa mua ihan liian harvoin, mutta kyllä tekee gutaa kun sille päälle sattuu. Yleensä hän laittaa mulle pallosuukapulan, jotta en pidä liikaa meteliä ja herätä yläkerrassa nukkuvia muksuja. Joskus sitoo köysiin ja joskus vaan komentaa kontalleen otsa maahan ja perse pystyyn. Ihan kunnon ratsupiiskalla antaa paukkua takalistoon ja myös reisille, munille ja jalkapohjiin. Vaimo lyö aina todella kovaa ja jäljet ovat sen mukaiset. Toisaalta nautin niin paljon, etten edes tajuaisi kuinka punajuovikas takamukseni on käsittelyn jäljiltä, ellei vaimoni aina välillä ottaisi kuvia kättensä (tai piiskansa) työn tuloksista. Toisaalta vaimonikin nauttii piiskan antamisesta, mutta harmittelee joskus kätensä kipeytyvän touhusta. Yleensä piiskasessiota seuraa ankara mulkun tallomis, puristelu ja vääntely hetki, jonka jälkeen siirrytään pimpsan nuolentaan tai naamalla istumiseen. Joskus tätä seuraa vielä orjan sidonta ja mulkun ratsastus, mutta useimmiten vaimolle riittää pelkkä kielihoito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe