Mä oon samaaa mieltä perhosen kanssa. Ei Pikku G:tä voi verrata muuta kuin Raimssiin. Ja kaikki jätkät:Te sanotte G:tä homoks koska se on teitä itseänne paljon parempi ja lisäks hyvän näkönen! Jätkien on vaikee tajuta sitä että joku on itseä parempi! Pikku G tekee loistavaa musaa, ainakin mun mielestä. Tää oli mun mielipide!
Samaa mieltä perhosen kanssa
1
164
Vastaukset
- el diablo
täytyypä sullekin sen verran sanoo, että kukaan ja mää tarkotan EI KUKAAN oo toista ihmistä parempi!!! ihmisiä ei voi verrata keskenään, koska jokainen on oma yksilö, kukaan ei ole samanlainen.. G:tä ei voi verrata edes Raimssiin, koska ne on kumpikin omanlaisiaan, tekee omanlaistaan musaa ja on yksilöitä! hyvän itsetunnon omaava tietää, ettei kukaan ole toista parempi, kaikki on tasa-arvoisia, letään ei voi millään tavoin verrata toiseen hankilöön.. joten kehotan sua katsomaan pintaa syvemmälle ja miettiin sitä että kukaan ei ole toista parempi!! ite oon sen tajunnu!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962