oon nyt täällä näitä juttujanne lukenut, ja huomannut, jotta toiset haukkuu G:tä homoksi, toiset sitten puolustelee G:tä henkeen ja vereen... miksi näin? ja sitten vielä G:n kannattajat haukkuvat vihaajat lyttyyn, väittävät, että kaikki G:tä vihaavat ovat sille kateellisia. nyt voisin kyllä sanoa, että mä en ole samaa mieltä. miksi G:lle pitäisi olla kateellinen? onhan maailmassa paljon muitakin julkkiksia, joille voisi olla kateellinen. ei G ole maailman napa, kuten te ihailijat tunnutte ajattelevan. enhän mä tässä yritä sanoa, että ette G:stä saa tykätä, ihmettelen vaan tätä ankaraa kaksintaistelua... fanit vs. vihaajat. enkä mä myöskään ole vihaajien puolella, vaikka G:stä en yhtään pidäkkään. mutta mä en sentään hauku sitä homoksi!!! antaa niiden tykätä, jotka siitä tykkää. en mä silti ymmärrä, miksi pitää alkaa ihmisiäkin haukkumaan sen vuoksi, mistä ne pitävät. rajansa kaikella.
Miksi, oi miksi?
3
201
Vastaukset
- joo...
Mä tykkään G:stä mut en silti vihaajia yritä lyttyyn haukkua! Onhan se ymmärrettävää että joku ketä on todellinen fani, niin puolustelee G:tä, mutta onko vihaajien pakko haukkua sitä homoks ym??
- Strip
"mutta mä en sentään hauku sitä homoksi!!! "
HAUKU HOMOKSI????????????????
entäs jos se on?
sitä kun et voi todistaa.....
Ja te "ihailijat", entä jos se on homo? Lyttäättekö PikkuGn siihen paikkaan?
"ai se oliki homo. No enhän mä tykkää sen biiseistä sit" - el diablo
niiiiin...mää vihaan G:tä, mutta en hauku sitä homoks, koska en alennu noin alhaseen!!!
ja mitä se muille kuuluu jos joku G:tä homoks haukkuukin?? so what??!! sehän on vaan sen mielipide, mikä on kyläkin jostain tuulesta repästy!! mää en oo ikinä ollu kenellekään julkkikselle kateellinen, koska ne on ylimarkkinoituja perfektionismia tavottelevia henkilöitä joita en voi sietää, esim. amerikkalaiset ns. näyttelijät kuten J.Lo, yms..
G tullaan kuitenkin unohtamaan parin vuoden sisään, koska jätkä on vaan yksinkertaisesti niin huono. mutta tämäkin on vain karu totuus!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146