Etsimme sopivaa terassiratkaisua pitkään ja onneksi emme hätiköineet vaan vertailimme tarkkaan eri valmistajien antamat tiedot rakenteellisista yksityiskohdista. Meille tärkeimmät valintakriteerit olivat laadukas ja huolellinen työn jälki ja toteutus. Valinta oli lopulta selvä: www.decomilan.fi
Tyytyväinen terassin omistaja
10
985
Vastaukset
- Terzka
Joopa joo... Oh hoijaa! Toivottavasti kauppa käy nyt paremmin=)
- Sunflex25
SL25:n rakenne muuten suora kopio Lumonista. Lienee kuitenkin edullisempi kuin lumon?
- sädäääää
perehdy asiaan ennen kuin kommentoit.. sl 25 ollut saksanmarkkinoilla jo vuosikymmeniä. et taitaapi olla toisinpäin kopioitu..
- Sunflex25
sädäääää kirjoitti:
perehdy asiaan ennen kuin kommentoit.. sl 25 ollut saksanmarkkinoilla jo vuosikymmeniä. et taitaapi olla toisinpäin kopioitu..
Perhdy itse. SL25 ei ole ollut saksanmarkkinoilla vuosikymmeniä. Solarlux on ollut, mutta ei parvekelasituksilla. SL 25 = Sunflex = Lumon.
- Tarkastaja!
Sääntöjen vastainen!
- yäk
Mikä kasvihuone:=o! Kuka nyt sellaisessa haluis istuskella???
- Mina itse
Onko teillekin joku idiootti jo opettanut että kehu itseäsi keskustelupalstoilla??
Pieni vinkki: Lopeta heti ja poista vanhatkin viestit. Ei mene kuin maine!
- hyvät sivut
Näillä lukijamäärillä tuskin menee edes maine.
- espoo
uskomatonta juttua,täysi katastrofi, mutsille asensi lasit, tavara alaarvoata pa....
viimeistely pa..... ja lasku .... ho hoijaa... no mieti mistä tilaat ja maksatko muutaman euron enemmän että voit nauttia laadusta työstä ? - Jankon betoni
Yrityshän näkyy olevan julkisten maksuhäiriö tietojen mukaan taloudellisesti ihan kuralla. Julkisia maksuhäiriöitä viime aikoina, joten tuskin saanee mistään luotolla tavaraa, vaan joutunee maksamaan tavarantoimittajille ennakkoon.
Älkää ihmiset vaan erehtykö antamaan MILLÄÄN VERUKKEELLA ennakkomaksuja tämän kuntoiselle yritykselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816