Tyytyväinen terassin omistaja

insinööri pks

Etsimme sopivaa terassiratkaisua pitkään ja onneksi emme hätiköineet vaan vertailimme tarkkaan eri valmistajien antamat tiedot rakenteellisista yksityiskohdista. Meille tärkeimmät valintakriteerit olivat laadukas ja huolellinen työn jälki ja toteutus. Valinta oli lopulta selvä: www.decomilan.fi

10

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terzka

      Joopa joo... Oh hoijaa! Toivottavasti kauppa käy nyt paremmin=)

    • Sunflex25

      SL25:n rakenne muuten suora kopio Lumonista. Lienee kuitenkin edullisempi kuin lumon?

      • sädäääää

        perehdy asiaan ennen kuin kommentoit.. sl 25 ollut saksanmarkkinoilla jo vuosikymmeniä. et taitaapi olla toisinpäin kopioitu..


      • Sunflex25
        sädäääää kirjoitti:

        perehdy asiaan ennen kuin kommentoit.. sl 25 ollut saksanmarkkinoilla jo vuosikymmeniä. et taitaapi olla toisinpäin kopioitu..

        Perhdy itse. SL25 ei ole ollut saksanmarkkinoilla vuosikymmeniä. Solarlux on ollut, mutta ei parvekelasituksilla. SL 25 = Sunflex = Lumon.


    • Tarkastaja!

      Sääntöjen vastainen!

    • yäk

      Mikä kasvihuone:=o! Kuka nyt sellaisessa haluis istuskella???

      • Mina itse

        Onko teillekin joku idiootti jo opettanut että kehu itseäsi keskustelupalstoilla??

        Pieni vinkki: Lopeta heti ja poista vanhatkin viestit. Ei mene kuin maine!


    • hyvät sivut

      Näillä lukijamäärillä tuskin menee edes maine.

    • espoo

      uskomatonta juttua,täysi katastrofi, mutsille asensi lasit, tavara alaarvoata pa....
      viimeistely pa..... ja lasku .... ho hoijaa... no mieti mistä tilaat ja maksatko muutaman euron enemmän että voit nauttia laadusta työstä ?

    • Jankon betoni

      Yrityshän näkyy olevan julkisten maksuhäiriö tietojen mukaan taloudellisesti ihan kuralla. Julkisia maksuhäiriöitä viime aikoina, joten tuskin saanee mistään luotolla tavaraa, vaan joutunee maksamaan tavarantoimittajille ennakkoon.
      Älkää ihmiset vaan erehtykö antamaan MILLÄÄN VERUKKEELLA ennakkomaksuja tämän kuntoiselle yritykselle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe