Onko suosituksia, aloittelevalle yrittäjälle. Sivutoimisella toiminimellä tapahtumia 5-10/kk. Olen soitellut jo aikas moneen ja ei tunnu sopivaa löytyvän, sijainti edullinen hinta ratkaisee.
Edullinen kirjanpitäjä Espoo
15
2445
Vastaukset
- Ammatti laisia
Googlaa niin löydät
- Lefatreksi
Maksan joka kuukausi pakettihinnan 100e/kk osakeyhtiöni kirjanpidosta ja homma pelaa hyvin: www.advisorsfinland.fi
- ilmatar17
Olen Helsingistä, jos tarjous kiinnostaa ota yhteys [email protected]
- Teetin jo 2010
Säästät paljon rahaa veikkaisin koko vuoden maksun jäävän tällätävalla, tilinpäätöksineen ja veroilmoituksineen 250 e luokkaan.
Täältä löytyy firmat jotka tekee ns. rästikirjanpitoja:
http://tilitoimistojenhintavertailut.netai.net/ongelmayritystenhoito.htm- htdyhdt
Tämä toimii jos yrittäjä osaa laskea alvit. Jos ei osaa niin kirjanpitäjä joutuu myöhemmin oikaisemaan vääriä ilmoituksia ja veloittaa tietenkin siitä työstä.
Yleisin virhe on laskea alvit laskun bruttosummasta katsomatta lainkaan mitä laskun hintaan sisältyy. Itse tein yhden yrittäjän rästit juuri hetki sitten. Alv vähennykset oli tehty mm vakuutusmaksuista, yel maksusta, viivästyskoroista ja huomautusmaksuista sekä yksityiseltä ostetusta käytetystä ATK-laitteista. Ellä silleen.
- Kirjan pitelijä
Muutama rivi otsikon aiheesta:
www.vertailussa.com/palvelut/kirjanpito - näin85
hakusanalla "laskentatoimisto espoo" löytyy myös lisää vaihtoehtoja, jos vielä kirjanpitäjälle tarvetta.
- Heli321
Luulen, että pystyt tekemään itsekin eli välttämättä et kirjanpitäjää tarvitse. Jos kuitenkin koet tarvitsevasi niin huomaa, että tilitoimisto voi sijaita vaikka pohjois-Suomessa. Sieltä voisi saada edullisemminkin.
Itsekin olen toiminimiyrittäjä ja etsinyt sopivaa tilitoimistoa mutta aikani selviteltyäni ja mietittyän, totesin että voin hoitaa homman itsekin. - Tuskinlöytyy
Edullinen kirjanpitäjä Espoosta... ???
- K p
Espoossa on kaikkein parasta ohitustie, pääsee äkkiä pois.
- Pete Pienyrittäjä
Voin lämmöllä suositella tilitoimisto Enpec:iä, Olarissa. Heti ensimmäiseksi huomasivat että olin oikeutettu pienempään alv:iin koska tulot olivat olleet pienempiä juuri sinä vuonna. Itse en olisi tiennyt, ja säästin monta sataa. Tekevät minkä lupavat, ja heillä on 3 kk:n tyytyväisyystakuu.
http://www.tilitoimistoenpec.fi- Osakas Olli
Tilinator Oy toimii ainakin Espoossa ja Turussa. Meillä on ollut tilinpito siellä ja on olemme olleet tyytyväisiä hintaan ja palveluun. Auttoivat meitä myös yrityksen perustamisessa, kun piti saada nopeasti hommat alkamaan.
http://www.tilinator.fi/ - Pete Pienyrittäjä
Tilitoimisto Enpecin omistaja on vaihtunut, joten en voi enää suositella.
- Pete Pienyrittäjä
Omistaja on vaihtunut, ja nyt en suosittele enää, päinvastoin.
- Joonas23
Ei missään nimessä Enpec Oy:n palveluita kannata ottaa. Ei hoida asioita ajallaan ja joutuu perään soittelemaan ja ei edes vastaa puheluihin. Yrittäjän painajainen. Jos haluat yrittäjyyteen sekä verottajan kanssa lisäjännitystä niin tämä on varma valinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740