Onko Oulussa sinkkuja

Unmaarried

Onko Oulussa yhtään yksin asuvia sinkkuja? Kun vaikuttaa että kaikilla on sormukset kädessä ja lapsilauma perässä. Täällä ei ilmeisesti pidetä sinkkuja arvossa?

29

1524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viltsu 29v

Ainakin Oulun netti sivuilla on eri kaupungin osien talouksista tietoa ja sinkku talouksia on yllättävän paljon. Mullakin on yksi sellainen talous, joka odottaa ihanaa naista,,,:))

• Naishenkilö^

Elin pitkän sinkkuajan ennen avioitumistani. Olihan se sellaista "odotuksen aikaa", välillä tosi tuskallistakin, mutta ei kannata tuhlata kumppanin odottamiseen ja etsimiseen LIIAN paljon energiaa. Kannattaa ottaa sinkun elämästäkin irti minkä siitä saa. :) Kannattaa myös muistaa, että ON rakastamisen arvoinen, vaikka sitä on vaikeina hetkiä vaikeaa uskoa. Tsemppiä!

• Naishenkilö^
        Naishenkilö^ kirjoitti:

Elin pitkän sinkkuajan ennen avioitumistani. Olihan se sellaista "odotuksen aikaa", välillä tosi tuskallistakin, mutta ei kannata tuhlata kumppanin odottamiseen ja etsimiseen LIIAN paljon energiaa. Kannattaa ottaa sinkun elämästäkin irti minkä siitä saa. :) Kannattaa myös muistaa, että ON rakastamisen arvoinen, vaikka sitä on vaikeina hetkiä vaikeaa uskoa. Tsemppiä!

...kun toistelin sanaa "kannattaa" liian usein. :) Pitäs aina tarkistaa teksti ennen kuin sen lähettää...

• kysymys kuuluu
        Naishenkilö^ kirjoitti:

"Elin pitkän sinkkuajan ennen avioitumistani."

- pitikö ottaa se viimeinen toivo ja perustaa perhe, kun muillakin on?;)

• Naishenkilö*^
        kysymys kuuluu kirjoitti:

"Elin pitkän sinkkuajan ennen avioitumistani."

- pitikö ottaa se viimeinen toivo ja perustaa perhe, kun muillakin on?;)

No en niin sanoisi. Kyllä mä kuitenkin elämänkumppanin halusin ja ajatus ikisinkkuudesta ei houkutellut. Elin täysi-ikäisenä 15 vuotta yksin. Koin sinä aikana paljon pettymyksiä parisuhderintamalla. En ollut mikään "hot" jota useat tavoittelivat...

• Naishenkilö^
        Naishenkilö*^ kirjoitti:

No en niin sanoisi. Kyllä mä kuitenkin elämänkumppanin halusin ja ajatus ikisinkkuudesta ei houkutellut. Elin täysi-ikäisenä 15 vuotta yksin. Koin sinä aikana paljon pettymyksiä parisuhderintamalla. En ollut mikään "hot" jota useat tavoittelivat...

Piti siis kirjoittaa: En ollut mikään "hot" jota useat OLISIVAT tavoitelleet.

• Varattu ukko

Olet siinä tehnyt oikean havainnon, että Oulussa jokainen raasu tekee pentukatraan ja menee naimisiin mahdollisimman pian ja nuoren, - mutta miksi ihmeessä? suomeksi sanottuna heikkoahjaiset sikiävät!
      Oulussa on tutkitusti keskimääräisesti tosi paljon perheiden pahoinvointia juurikin em. syystä johtuen.
      Jos siis tapaat ihmisen esimerkiksi oululaisessa anniskeluravintolassa, niin hän on katkera, kolmikymppisenä hyvin todennäköisesti eronnut ja muutaman mukulan isä tai äiti -siis reppana, joka kannattaa kiertää kaukaa. - ja varmaan kierätkin, jos sinussa on yhtään tasioa ja rimasi on korkealla jo ulkoisesti.
      Myöskin Yliopisto ja sen tarjoama sosiaalipummaus aiheuttaa sen, että lapsia tehdään entistä nuorempana ja 30 vuotiaita eronneita läskistyneitä, viirunaamaisia, vanhan näköisiä isukkeja ja mammoja on baarit täynnä

Annoin ehkä liian karun kuvan, koska on tässä positiivinenkin piirre: Onneksi kuitenkin kauniit naiset ja komeat miehet eivät hätiköi peheenperustamisessa ja ovat pitkään sinkkuina, kun ei tarvitse ensimmäistä ottaa kun on vara valita, ja saattaapa heillä erokin tulla. Tasokkaita sinkkuihmisiä ilman penskoja on kyllä Oulussakin, kun osaa oikeasta paikasta etsiä; eli joku hyvä tanssiravintola minne ei mennä katkerana vetämään kännejä huonoon elämään, vaan sinne mennään hakemaan viehättävää seuraa.

• avioliitto perusyksi

On kommunisteja.Kristillinen, Isänmaallinen ,hyvät perusarvot omaava ihminen menee naimisiin perustaessaan perheen.
        Eikä tätä tosiasiaa muuta joidenkin katkeroituneiden yksineläjien kommentit.

• panomiehiä olen vain
        avioliitto perusyksi kirjoitti:

On kommunisteja.Kristillinen, Isänmaallinen ,hyvät perusarvot omaava ihminen menee naimisiin perustaessaan perheen.
        Eikä tätä tosiasiaa muuta joidenkin katkeroituneiden yksineläjien kommentit.

voivat pelata sinkkupeliä pidempään ja perustaavat perheen möhemmin. Rumilla on kiireempi.

• 30vuotias mummu
        panomiehiä olen vain kirjoitti:

voivat pelata sinkkupeliä pidempään ja perustaavat perheen möhemmin. Rumilla on kiireempi.

ns. panomies.Olet tod.näk. koulukiusattu syrjäytynyt ja yksinäinen.Jatka vaan etsintää, kyllä sinullekin joskus onni löytyy.

• panomiehiä olen vain
        30vuotias mummu kirjoitti:

ns. panomies.Olet tod.näk. koulukiusattu syrjäytynyt ja yksinäinen.Jatka vaan etsintää, kyllä sinullekin joskus onni löytyy.

Olin koulun kingi, mutta en silti kiusannut muita, koska olen jalo ihminen.
        Ja kuten sanoin, minulla on useita eri naisia ollut joskus kierrossa, mutta nyt 35- vuotiaana olen alkanut etsimään sitä oikeata kenen kanssa haluan lapset ja kenen kanssa mennään samaan sukuhautaan sitten joskus:)
        - Jos jonkun 20 -35 vuotaan kauniin lapsettoman naisen ottaisi, kun tulijoita riittää;)

Mites sulla?

• Bertta Hilma

Olin koulun kingi, mutta en silti kiusannut muita, koska olen jalo ihminen.
        Ja kuten sanoin, minulla on useita eri naisia ollut joskus kierrossa, mutta nyt 35- vuotiaana olen alkanut etsimään sitä oikeata kenen kanssa haluan lapset ja kenen kanssa mennään samaan sukuhautaan sitten joskus:)
        - Jos jonkun 20 -35 vuotaan kauniin lapsettoman naisen ottaisi, kun tulijoita riittää;)

Mites sulla?

Onko sinulla tatuointeja, lävistyksiä, värjätyt, sliipatut hiukset ja ylimielinen/ylpeä olemus? Oletko laskelmoiva? Komeaksi/söpöksi kehuttu? Jos olet, niin tiedän kaltaisesi ihmistyypin. Ja jätän kommentoimatta, mitä mieltä olen siitä ihmistyypistä. Jotkut sanovat niitä esim. kukkopojiksi.

• panomiehiä olen vain
        Bertta Hilma kirjoitti:

Onko sinulla tatuointeja, lävistyksiä, värjätyt, sliipatut hiukset ja ylimielinen/ylpeä olemus? Oletko laskelmoiva? Komeaksi/söpöksi kehuttu? Jos olet, niin tiedän kaltaisesi ihmistyypin. Ja jätän kommentoimatta, mitä mieltä olen siitä ihmistyypistä. Jotkut sanovat niitä esim. kukkopojiksi.

Ei ainuttakaan tatskaa ja korua, muuta kuin kaulassa koru. Tukka on päässä, vaan en sliippaa, kun o hyvin muutenkin, kun parturi leikkaa kerrann kuukauteen.
        Komeaksi on kehuttu, ja en ole ylimielinen, vaan sosiaalinen ihminen.

Kukkopoikakaan en ole.

• Oritkarin kukko

Ei ainuttakaan tatskaa ja korua, muuta kuin kaulassa koru. Tukka on päässä, vaan en sliippaa, kun o hyvin muutenkin, kun parturi leikkaa kerrann kuukauteen.
        Komeaksi on kehuttu, ja en ole ylimielinen, vaan sosiaalinen ihminen.

Kukkopoikakaan en ole.

Tulkaa kaikki orkkuun!!

• muusikko69

Ei oo oulussa sinkuja täällä tehään vain täysiä levyjä

• olla sormessai

välil, ettei kaikemaailman uroot iske jos en itse haluu tutustua kehenkään, mutta ja jos ja kun sopiva uros löytyy, tilanteen kerron sitten toki ku asiat alkaa selvitä yhteiseloon....ja kemiat pellaa...

• minä vain

Yksinasuvia, yksinäisiä, seuraa ja ystäviä haluavia, miksei jopa parisuhde mahdollisuuksiaki....
      Sinkut on arvossaan omana ryhmänä jos luokitteluja sitte haluu... eiks jokkainen halua tavalla tai toisella parisuhteeseen tai ees ystävyys suhteeseen toisen ihmisen kanssa...
      Sinkku ei oo sen kummempi kuin kuka tahansa ihiminen ja onko se sormus merkki sitte hyvinvoinnista itelle vcai ulkoisten vaatminusten ja muitten ihimisten sanoma merkki ...
      mut joo, asiaan aikuiset sinkut on olemassa - googlettamalla löytää mielenkiintoisia tapahtumia, foorumeita, jutustelija, tilaisuuksia... jne

• Jan-Erik11

Aikuiset sinkut Oulussa eivät rajaa ulkopuolelle muilta paikkakunniltakaan tulevia ihmisiä, kävijöitä on toki ollut parin sadan kilometrin päästäkin. Tarkempia tietoja saa, kuten edellä mainittiin googlettamalla: aikuiset sinkut ja menemällä päävalikkoon. Tänäänkin tanssitaan Oulunsuunpirtillä klo 18.45 eteenpäin. Jokaiselle jotakin ilman ikärajoja.

• Isomulkkumies
        Jan-Erik11 kirjoitti:

Aikuiset sinkut Oulussa eivät rajaa ulkopuolelle muilta paikkakunniltakaan tulevia ihmisiä, kävijöitä on toki ollut parin sadan kilometrin päästäkin. Tarkempia tietoja saa, kuten edellä mainittiin googlettamalla: aikuiset sinkut ja menemällä päävalikkoon. Tänäänkin tanssitaan Oulunsuunpirtillä klo 18.45 eteenpäin. Jokaiselle jotakin ilman ikärajoja.

Pienipilluisia sinkkuja?

• pikku-
        Isomulkkumies kirjoitti:

Pienipilluisia sinkkuja?

-pili oottaa niitä!
        Ei issoon riitä pilipienoiseni!

• Anonyymi
        pikku- kirjoitti:

-pili oottaa niitä!
        Ei issoon riitä pilipienoiseni!

Oulussa en ole kenenkään Pillulle päässyt. Enkä enää edes yritä, siitä pitää diabetes huolen.
        Muualla kaikki ne muutamat, joitten Pilluihin olen päässyt tutustumaan, ovat olleet kuin seitsemän leivän uuneja. Eli lievästi sanottuna horoja. Kohdunlaskeumalla ja ilman. Minulla sentään juhlakunnossa 18,5 cm eli ei aivan pikkupili. Paksuuttakin sopivasti. Nyt siis diabeteksen takia Lerppu-Erkki.
        Ihan muissa merkeissä voisin Naiseen tutustuakin, mutta ei Oulusta sellaista naista löydy. Enkä tiedä mistä etsiäkään. Tanssata en ossaa ja juottoloissa en käy. Pakko olla ilman tämä loppuaikakin.

• Anonyymi

Oulun vapaat sinkku naiset soittakaa mulle

• Anonyymi

Ei täällä ole ku lestoja vammasta ja sitten pikkutytöstä pitäviä matuja

• Anonyymi

Kirjoitus on vanhentunut, mutta niin on aihekin, sillä sinkkuus on nykyään muotia.

Tuolloin 2011 kaikki tutut sitoutui ja meni naimisiin tuli autot, talot, lapset jne.

No suurin osa on varmaan jo eronneita, mutta eivät he päädy enää takaisin sinkkumarkkinoille. Baari-kulttuuri on ohi.

Oulun baareissa kulkee enää ne 70-80- luvulla syntyneet eli nykyiset alkoholisoituneet.

Kukaan 2000-luvulla syntynyt ei halua enää naimisiin eikä ihmiset halua sitoutua.

Raskaan eron jälkeen jokainen arvostaa omaa elämäänsä ja omia sääntöjään yms.

Vain Lestat tekee poikkeuksen tässä, mutta heidän piireihin ei ulkopuolisilla ole asiaa.

• Anonyymi

Eräs sanoi täällä että jotkut jopa tekevät perhesuunnittelua muilta salaa! Ajattelepa sitä!

• Anonyymi

Ruotsissa on ihania sinkkuja tycker jag.

• Anonyymi

eiks pallen pitäisi sitten lähtee sinne uffen luo hoonattavaksi :D

• Anonyymi

Ulle och Anders gå på bio. Ulle tar i munnen och Anders fick i handet.

• Anonyymi

Pfffff🤭🤭😂😂😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1440
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      297
      1280
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1048
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1029
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe