Hei,
Onko kokemuksia Peratsinin käyttäjillä lihomisesta? Söin ko. lääkettä pari kuukautta, mutta lopetin n. kk sitten. "Kuurin" aikana paino nousi, mutta lopettamisen jälkeenkin paino on jatkanut noususuhdannetta. Olen hyvin tarkka syömisistäni, eli liioista kaloreista ei voi olla kyse.
Huolestuttaa...
Peratsin + lihominen
3
2938
Vastaukset
- Sidius
Olen 21v mies ja kaksuuntane diagnosoitu 3v sitten. Itellä ollut kyseinen lääke 2 vuotta. Nykyään menee injektiona. Itellä paino nousi aluksi jokusen kilon, mutta nyt alkanut paino heittelehtimään. Välillä ruoka ei masitu yhtää ja välillä hirveät mässyt. tällä hetkellä paino joku 74kg pituutta minulla 183cm eli tällähetkelle hieman hoikassa kunnossa. Tulee liikuttua aika paljon ja ruoka ei oikeen maistu kun pieni masennusjakso meneillään. Ainut lääke mikä mulla tehonnu kyseiseen sairauteen.
- jaltsu3
Mulla on kuukauden aikana tullut liki 10 kiloa painoa, peratsinin aloitin tammikuun alussa aikasemmin aloitin myös sertralinin 200mg päivä.....
Huolestuttavaa.... Joulukuun 20 päivä paino oli 123kg tänään 134,7kg!!!!!!!!! - Mr. perfenazin
Ei pitäisi Peratsinin olla niin lihottava kuin esim. Risperdalin, Zyprexan tai Seroquelin(Ketipinor). Mulla ei aikoinaan pelkkä Peratsin lihottanut, mutta aloin paisua kun tuli mukaan kaikenmaailman deprakinet ja seroquelit. Pitäisi olla vähiten lihottavimmista neurolepteista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758