Veikkaaja huhuilee sitten Esa Pirnestä Pelicansiin ensi kaudeksi. Sentterikalusto Pirnes - Ramstedt -Immonen -x olisi tietysti paperilla ihan hyvä sentterikalusto. Ensi kaudeksi ollaan tuomassa myös paria muuta HIFK:n pelaajaa Pelicansiin Ramstedtin tapaan. Mitä ilmeisemmin Ahtola,Haataja,Töykkälä,Wärn akselilta.
Hyökkääjistä ensi kaudella jatkaa varmuudella Sopanen,Tyrväinen,Immonen ja Blomqvist. Näiden lisäksi kiinnittäisin Sindelin ja Rothlan joukkueeseen myös ensi kaudeksi. Puolustajista jatka Marttinen,Brocklehurst,Jalvanti ja mahdollisesti Latvalan jatko tietää 1 - 2 puolustajan hankkimista.
X - Pirnes - Sopanen
Ahtola - Ramstedt - Sindel
Tyrväinen - Immonen - Blomqvist
X - X - X
Marttinen - Brocklehurst
"Latvala" - X
Jalvanti - X
Hovinen
Laitinen/Kuusela
Tässä oisi hyvä runko ja parilla hankinnalla ja uudella valmennuksella mahdollisuudet oisi vaikka mihin ; )
Esa Pirnes Ja Pelsujen ensi kausi,kannun metsästäminen alkaa!
Pelsu.
1
383
Vastaukset
- lkh
Joo kyl tolla porukalla pelikaanit voi jopa nousta takas liigaan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586